Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te tälläytyneet äidit, joita kauppakeskuksissa näkee

Vierailija
08.11.2005 |

Kertokaahan minulle missä välissä sen teette???

Mielelläni itsekin vähän laittautuisin kun kauppoihin lähdetään, mutta useiimmiten ei yksinkertaisesti pysty!

Meillä ainakin neiti hermostuu jos sulkeudun vessaan meikkaamaan. Jos päästän vessaan mukaan niin leikkii wc-harjalla ja tunkee kädet pönttöön yms.

Mielummin käyn pikasuihkussa, puen nopeesti päälle ja lähdetään ennen kuin tytöltä palaa pinna.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään en meikkaa vessassa. Meikkaan eteisen peilin edessä seisaaltaan ja menee 5min että on siisti, luonnollinen arkimeikki naamalla. Pitkät hiukset ainoastaan harjaan, en käytä edes hiustenkuivaajaa.

Toisekseen, lapsi ei mene siitä rikki tai pilalle jos joutuu joskus odottamaan hetken tai jos et ole 100% hänen käytettävissään. Ihan sama meikkaatko, puetko vai teetkö kotitöitä: Kun vaan seuraat lasta toisella silmällä ja korvalla, olet fyysisesti läsnä, voit hyvin tehdä siinä ohessa muut välttämättömät asiat. Tekee vaan hyvää lapselle ettet ole koko ajan palvelemassa. Kun lapsi saa tarpeeksi läheisyyttä, turvaa ja huomiota niin asia ei ole mikään ongelma, päinvastoin. Pitää löytää tasapaino. Mulla on 1v ja 2v eikä ole ollut ongelmia, hyvin ehtii tehdä kaiken ja lapset on tyytyväisiä.

Vierailija
22/36 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meikkaan keittiön pöydän ääressä. Lapsi touhuaa omiaan, kun on lelut lähellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää meikata vessassa? Itse leikkaan sohvalla, luonnonvalossa.

Vierailija
24/36 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT: En saa lainattua oikeaa viestiä, mutta ette helvetissä meikkaa autossa ainakaan ajaessanne! Jokainen, joka väittää pystyvänsä keskittymään liikenteeseen, ajamaan ja meikkaamaan samalla, luulee omista taidoistaan liikoja. Kolmen sekunnin herpaantuminen riittää isoon vahinkoon. Hyvin Suuri osa onnettomuuksista tapahtuu siksi, että kuski ei keskity ja on kuvitellut itsestään liikoja. 

Vierailija
25/36 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko meikata vessassa... ?

Vierailija
26/36 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinne vessaan pitää lukittautua. Minä meikkaan niin että lapsi saa olla vessassa. Vesdaharja on katonrajassa sen aikaa ja minulla toinen jalka vessan pöntön päällä.

Toisekseen kannattaa lapsi opettaa siihen että välillä äiti tekee muita hommia eikä pysty kokoajan leikkimään lapsen kanssaan

Vierailija
27/36 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse meikkaan olohuoneessa samalla kun lapset leikkii. Annan niillekin joskus joitain meikkejä ja siveltimiä katseltavaksi. Siihen menee usein enemmän aikaa kuin rauhassa meikatessa kun välillä huomioin myös lapsia tai erotan riitapukarit, mutta siinä sivussahan se meikkaaminen hoituu aivan kuten kotityötkin. Lapset nyt 1,5v ja 2,5v.

Vierailija
28/36 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 07:48"]Itse meikkaan olohuoneessa samalla kun lapset leikkii. Annan niillekin joskus joitain meikkejä ja siveltimiä katseltavaksi. Siihen menee usein enemmän aikaa kuin rauhassa meikatessa kun välillä huomioin myös lapsia tai erotan riitapukarit, mutta siinä sivussahan se meikkaaminen hoituu aivan kuten kotityötkin. Lapset nyt 1,5v ja 2,5v.
[/quote]

Niin ja joskus jaottelen sen meikkaamisen osiin, eli vaikka heti aamulla teen pohjameikin ja ennen lähtöä loput vaikka samalla kun lapset syö. 1,5-vuotiasta pitää välillä vähän avustaa syödessä mutta pääsääntöisesti syö itse, eli välillä avustan ja koko ajan tietty sivusilmällö seuraan.

Vierailija
29/36 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla ap on vain yksi lapsi etkä ehdi edes nopeasti meikkaamaan?

Vierailija
30/36 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ap meikkaa jo kohta yhdessä muksunsa kanssa, on meinaan kymmenisen vuotta vanha aloitus.

Vierailija
31/36 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2005, ap, joko sun kullannuppu antaa äidin meikata siis 10 vuotta myöhemmin?

Vierailija
32/36 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herään joka aamu klo 6 jotta kerkiän käydä suihkussa ja meikata rauhassa ennenkuin 1v heräilee. :)

Vierailija
33/36 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 07:51"]sinulla ap on vain yksi lapsi etkä ehdi edes nopeasti meikkaamaan?
[/quote]Lapset ovat todella erilsisia.Jotkut voi olla ns.ylivilkkaita.

Vierailija
34/36 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite käyn suihkun ja meikkaan ym ennenkuin lapset herää. Kyllä sitä saa laitettua ittensä jos vaan haluaa!

Vierailija
35/36 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tytöt meikkaa samaa aikaa kun minäkin. Tyhjillä puhdistetuilla meikki paketeilla ja vanhoilla puhdistetuilla siveltimilläni. Kaunistaudutaan kaikki =) Sitten tytöt istuu vuorotellen keittiön pöydän ääreen ja kertovat mikä kampaus laitetaan ja minä laitan. Kun sitten käyvät peilailemassa laitan oman tukan nopeasti. Mutta mun hiukset on kyllä helppo laittaa

Vierailija
36/36 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 08:58"]Meidän tytöt meikkaa samaa aikaa kun minäkin. Tyhjillä puhdistetuilla meikki paketeilla ja vanhoilla puhdistetuilla siveltimilläni. Kaunistaudutaan kaikki =) Sitten tytöt istuu vuorotellen keittiön pöydän ääreen ja kertovat mikä kampaus laitetaan ja minä laitan. Kun sitten käyvät peilailemassa laitan oman tukan nopeasti. Mutta mun hiukset on kyllä helppo laittaa
[/quote]

Ja tosiaan 4 ja 2 vuotiaat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme