G: Miehesi ärsyttävin tapa? Nalkutatko siitä?
Kommentit (24)
Vierailija:
niistää nenänsä aamuisin suoraan pesualtaaseen ja jättää ne klöntit sitten kuivumaan altaan reunoille. Sen lisäksi, että se on ällöttävää, niitä kuivuneita räkälönttejä on pirun vaikea saada irti. Ja kyllä; NALKUTAN. Ei mene jakeluun, miksi toinen ei voi niistää sitä nenuaan ihan vaikka vessapaperiin...
Miestäni ärsyttää minussa eniten varmaankin kaikenlainen hössötys, eli se kun otan suurinpiirtein paniikit siitä että posti on 10min myöhässä.. ;) Ja varmasti häntä ärsyttää myös, että mun työpaperit on yhteisellä työpöydällämme aina sikinsokin, koska hän niitä aina järjestelee salaa..
Oonkin sanonut, että en kyllä ikinä palkkais tuollaista työntekijää, josta ei koskaan tiedä, etkä mitkä hommat hoitaa ja mitkä ei.
Toinen kyllä tosi ärsyttävä piirre on laittaa lapsille liian pieniä tai muuten vääränlaisia vaatteita päälle. Esim. 4-vuotiaalle on onnistunut tunkemaan 1-vuotiaan housut jalkaan eikä itse huomannut edes että ovat pienet !! Miten sekin on mahdollista, ettei huomaa, että housut ylettyvät poikaa hädin tuskin polviin? Ja sit tänään olivat kylässä niin, että kuopuksella oli toppahousut sisähousuina! Aaaarggghhh!!!!!!!
Ja kyllä nalkutan, mutta eipä tehoa. Nalkutusta puolustelen sillä, että parempi nalkuttaa kuin kerätä kaikki se kiukku sisälle ja sitten joskus jostain haarukasta väärässä paikassa vetää helvetinmoiset skitsot ja avioero tms.
1)nenän niistäminen lavuaariin tai suihkuun siellä käydessä.
2)Se että aina menee suihkuun kun lapsi mennyt jo nukkumaan. Meillä makuuhuone ja kylpyhuone vierekkäin ja suihkussa käynti kuuluu selvään makkariin. Vauva herää joka kerta siihen.
3)Räkäpapereiden jättäminen joka paikkaan. Löytyy milloin mistäkin hyllyn reunalta tai pöydän reunalta jne. Muutaman kerran olen asiasta maininnut mutta ei tunnu mies muistavan. Nykyään kerään kaikki paperit suoraan roskikseen jos vain jossain niitä nään. Siitäpä sitten itse saan kuulla kuinka tuhlaan paperia:)
Nykyään olen oppinut olemaan valittamatta turhista asioista. Ja mieskin on ehkä hieman ryhdistäytynyt.