Oletko koskaan toivonut olevasi mies?
Minä oon tänään tuota toivonut, kun jouduin ottamaan mieheni tohelointia paikkaillessa jälkiehkäisypillerin ja saanut siitä alkaen kärsiä näistä hiton sivuvaikutuksista, jotka näyttää lähes kaikki mun kohdalla toteutuvan, ja ties miten monta päivää tässä vielä pitää menkkoja odottaen kärvistellä:(
Aamula heti herätessä oli jo heikottava huippaava ja yökköolo, aivankuin raskaana ollessa, no onneksi se meni ylösnousun jälkeen ohi. Nyt sitte vatsaa on juilinut töissä koko iltapäivän ja edelleen. Tunne on sama, kuin menkat ois just alkamassa. Kotiin tullessa ja kotivaatteisiin vaihtaessa huomasin myös, miten arkana ja nöpöllään mun nännit on, ja mun tuurilla myös kierto tulee heittämään varmaan täydellisesti häränpyllyä, ARGHH!
Meillä on olleet toisen lapsen jälkeen pelkästään kondomit ehkäisynä koska pillerit ei oikein mulle sovi, kun on ollut verenpaineongelmia. Mitä lie mies lauantai-iltasella ajatellut, kun ei sitte laittanutkaan kumia päälle vaikka niitä pimeässä rapisteli. Eikä tuo vetänyt edes ulos, vaan laski kaiken sisään ja mä vasta siinä vaiheessa tajusin, minkä tempun se teki, kun tavarat alkoi valumaan ulos ja mies vaan jatkaa pumppaamistaan. Kaiken lisäksi mulla oli kierrossa hedelmällisin vaihe alkamassa maanantaina ja miehen simput valmiina odottamassa sisuksissa.
Ominpäin en kuitenkaan uskaltanut mennä jälkiehkäisypilleriäkään ottamaan, kun e-pilleritkin lääkäri multa lopetti. Maanantaina sain vasta työterneyslääkäriltä kysyttyä, voinko ottaa sen ja luvansaatuani hain ja otin sen. Silloin tuosta miehen tempusta oli tullut kuluneeksi suunilleen 40 tuntia.
Nyt vaan täytyy toivoa, että se meidän kolmas lapsi ei ois saanut tälläistä alkua, vaikka ollaan kolmannesta miehen kanssa puhuttu, mutta sen aika ois vasta joskus parin vuoden päästä, että kerkeisin saamaan vähän päivityksiä tuohon työhistoriaani, kun valmistuttuani jäin melkein heti äitiyslomalle ja siitä 5 vuotta jatkuneelle hoitovapaalle.
Tästä tuli nyt vähän pitkä stoori, mut oli ihan pakko vähän päästellä höyryjä tännekin.
Oon mä kyllä miestäkin ripittänyt, mutta peri miehiseen tapaan, se tekeytyy vaan hoomoilaseksi.