Miksi se loppui
Hei,
Aika yleiseltä vaikuttaa tämä meikäläisen ongelma, eli seksiä ihan liian harvoin!! Meillä oli vaimon kanssa erittäin viriili seksielämä nuorempana, joskus useammin päivässä.. autossa, anoppilassa, sotilaskodin vessassa.. eli haluja riitti.
Nyt 3 lasta ja vaimo ollut kotona reilun pari vuotta, ja seksielämä kuollut aiavan kokonaan.. ei enää hellittele mua ollenkaan, ei pusuja eikä rakkauden tunnustuksia. Itse yritän välillä halailla ja pussailla hellästi, mutta ei mitään vastakaikua. Teen kotitöitä aktiivisesti, olen mukana lasten harrastuksissa, annan vaimolle omaa aikaa, ja harrastamme myös yhdessä kuntoilua yms.
Eli päällepäin meidän avioliitto vaikuttaa tosi hyvältä. Kuitenkin tuntuu, että intohimo on kokonaan vaimolta kadonnut.. ja pikkuhiljaa katoaa minultakin, kun aina tulee vain torjutuksi. Joskus kun seksiä on, 1-2 kertaa kuukaudessa, seksi on aika himokasta ja hyvää, mutta todellakaan tuo ei riitä!! Eikä ongelma ole pelkkä seksin määrä, vaan yleisestikin tunteiden ja intohimon puute!!
Olen miettinyt eri vaihtoehtoja, pettää en halua, mutta erokin tullut mielee, jos tämä parisuhde ei tarjoa kuin kulissia ja ystävyyttä.. mutta varsinkaan lasten vuoksi en sitä halua!! Ja toisaalta minä rakastan vaimoani, enkä haluaisi hänestä senkään vuoksi erota. Mutta kun halut ei kohtaa missään määrin..
Huomasin hänessä piristymisen merkkejä kun hän käy tekemässä osa-aikaisena töitä joinakin iltoina, ja siellä sattui työpariksi hieman nuorempi opiskelijamies..ja ajattelin jotta samahan se mistä se nälkä tulee, kunhan muistaa tulla kotiin syömään :) Mutta sekin oli vain lyhyt parannus.
Aiemmin kun hiipumista tuli hänen käydessään vielä töissä, aavistin hänen ilmeisesti ihastuneen johonkin työtoveriinsa, kun hän halusi seksiä lähes joka ilta.. tuntuu ettei hän vain enää syty minusta :(
Voiko tämä vielä tästä parantua, vai mitä pitäis tehdä.. jos joskus tympäännyn torjumiseen, ja erehdyn tilanteesta mitään sanomaan niin sitten syytetään, että haluan liikaa ja pitäisi halailla ja helliä.. kun yritän halailla ja helliä, niin siihen ei koskaan ole hyvä hetki, enkä saa mitään vastakaikua :( Miksei hän voi koskaan helliä minua..
Onko kukaan selviytynyt parempaan tällaisesta tilanteesta?
Millä keinoin?
T: iskä 29v.
Kommentit (10)
Kyllä, jotakin tämäntapaista on ollut sekä itsellä että joillain samanikäisillä tutuilla. Muutamat konstit on auttaneet:
- piristystä seksielämään; nainen on ollut tympääntynyt/kyllästynyt "tavanomaiseen" seksiin, joten vierailu seksikaupassa on auttanut ainakin jonkin verran;
- naisen huomioiminen uudella tavalla, kielihoitoja, uusia esileikkejä jne, sellaista jota nainen haluaa ja vielä bonuksena sellaista, mitä hän ei koskaan olisi odottanut;
- Ylimääräisten harrastusten ja aktiviteettien asteittainen vähentäminen: vaikka fyysinen kunto olisi hyvä, niin silti aktiivinen seksielämä usein tarvitsisi hiukan ylimääräistä aikaa - esim. työstä lomautetulla tuttavapariskunnalla on arkihuolten vastapainoksi löytynyt uutta potkua seksiin;
- Koeta keksiä itsestäsi joitakin uusia puolia, ole rohkea ja itsevarma ja "repäise" naisesi mukaan jollakin uudella tavalla.
Näitä asioita olen itse kokeillut ja kuullut tuttavapariskunnalta asiaa koskevia juttuja - toisille toimivat toiset, toisille toiset. Ole rohkea ja tartu härkää sarvista - keskustele, kysele, ehdota ja tarvittaessa tee aloite.
M 30 v
Kerro naiselle, että tarvitset seksiä säännöllisesti. Mikäli nainen suuttuu tästä, sano, että hankit sivusuhteen. Jokunen nainen on tuohon suostunutkin.
Hei,
jos joskus tympäännyn torjumiseen, ja erehdyn tilanteesta mitään sanomaan niin sitten syytetään, että haluan liikaa ja pitäisi halailla ja helliä.. kun yritän halailla ja helliä, niin siihen ei koskaan ole hyvä hetki, enkä saa mitään vastakaikua :( Miksei hän voi koskaan helliä minua..
Tsemiä.
Se, että ihana vaimo ei enää syty on sitä paskaa, jota suurin osa miehistä joutuu kokomaan. Harva uskoo niitä viisaiden vanhempien miesten juttuja, että eroottinen elämä loppuu kun mies on pyydystetty ja sormustettu ja kun lapset tulee. Sitten naisen elämän ja kaikkinaiset tarpeet tayttääkin lapset ja kaikkivoipa arki (ja pahimmassa tapauksessa naapurin Jaska, eikä välttämättä tässä järjestyksessä).
Ja tuossahan on sitten se suuri mysteeri. Jos tuo on lapsiperheajan pieni notkahdus 1-5 vuotta niin kestäähän tuon, mutta sitten se vituttaa ja paljon, jos sen 5-10 jälkeen huomaakin, että tuo liiton eroottinen puoli olikin ollut jo haudassa sen saman 5-10 vuotta.
En halua provosoida mihinkään mitä et itse halua, mutta..
Tälläkin palstalla on ollut niin monta ketjua aiheesta, että jos vaimo ei panosta tuohon erotiikka puoleen yhtään nyt, niin ei se vaimo tule panostamaan siihen sen 5-10 vuoden jälkeenkään. Tuosta seksiä säälistä kerran kuussa tulee normi ja saavutettu etu hänelle ja sinä tulet kärsimään tuosta hiljalleen joka päivä koko loppuliiton ajan.
Jos näyttää siltä, ettei kesää tule ja nuudut suhteessa, niin sitten sielunkumppani vaihtoon. Lapsiesi isänä pysyt liitosta huolimatta.
Ensiksi tietysti vakavat keskustelut ja terapeutit ym. Pidä eroa myös todellisena vaihtoehtona, koska täällä on muutama leidi kommentoinut, että vasta sitten kun oikeiat vaihtoehdot olivat ero tai todellinen muutos parisuhteessa, niin vasta sitten löytyi todellista tahtoa muuttua. Jos sitä tahtoa ei vaimoltä löydy, niin onhan sekin vastaus.
Kahden lapsen jälkeen alkoi mennä samaan kuin AP:llä. Kokeiltiin terapiat ja muut ja vaimon mielestä olin nymfomaani kun halusin edes kerran viikossa. No, pian alkoi vaikuttamaan arkeen mm. siten jotta pinna lyheni sitä mukaa kun vitutus nousi. Välillä kun kävi laivalla mutkan, tilanne helpotti, mutta kun sitten tapasi Naisia jotka syttyivät ja joista syttyi, niin heräsi ajatus jotta kai parempi Lastenkin kannalta erota ja elää elämää ilman kulisseja. Lopulta erottiin ja aioin olla ihan itsekseni ja nauttia elämästä. Niinhän siinä kävi jotta reilun puolen vuoden jälkeen tapasin Naisen joka vei jalat alta, käy kuumana minuun, saa minut kuumemmaksi kuin kukaan ennen ja vielä nieleekin, mikä tuntuu täällä olevan tärkeä kriteeri jonka myös nyt ymmärrän. Meillä on nyt parivuotias Ihana Tytär ja harrastamme Seksiä aina kun mahdollista ..ja se on mahdollista usein kun haluaa! Tuntui kivalta kun Tyttären yöitkujenkin aikaan Naiseni halusi seksiä rentoutuakseen.. =)
Ero on tietysti aina kysymysmerkki eritoten Lasten kannalta kun ei tiedä alkaako toinen osapuoli käyttämään Lapsia aseina, kuten ikävä kyllä katkerat ex-vaimot taitaavat usein tehdä. Omalla kohdalla asia kannatti. Lapset tykkäävät nyt omien sanojensa mukaan ei-kireästä ilmapiiristä ja itse Rakastan Seksuaalista Naistani enemmän kuin ketään ja koskaan Lasteni jälkeen.
M44
Tuo kuudes vastaus. Minulle käynyt aivan samalla tavalla nielemisiin päivineen :) Nykyinen puolisoni on kuin taivaan lahja.
Kiitos asiallisista vastauksista!! Täytyy yrittää noi terapiat, ja muut peruskonstit ja katotaan onko niistä oikeesti apua.
Kyllähän sitä aina joskus tosiaan saa, kun jaksaa yrittää ja yrittää.. vaikka minkämoisia hierontoja olen tarjonnut, ja antanut mutta ne ei yleensä kelpaa ja jos kelpaa niin sitten kyllä seksi siihen päälle on hyvää.
Mutta jos hellyys ei meinaa millään kelvata, eikä missään tilanteessa saa alkaa terveellä miehellä seisoa.. niin vituttaahan se!!
Joskus kaipaisin, että minutkin vieteltäisiin, minuakin hellittäisiin edes halattaisiin. Tai joskus ehdotettaisiin ihan reilusti ja suoraan vaikka pikaseksiä.
Joskus olisi mukava puhua vähän tuhmia puhelimessa.. ja varsinkin tekstailla.. mutta ei tuu niihin viesteihin vastauksia, tai sitten vastaus on kielteinen..
Kiitos asiallisista vastauksista!! Täytyy yrittää noi terapiat, ja muut peruskonstit ja katotaan onko niistä oikeesti apua.
Kyllähän sitä aina joskus tosiaan saa, kun jaksaa yrittää ja yrittää.. vaikka minkämoisia hierontoja olen tarjonnut, ja antanut mutta ne ei yleensä kelpaa ja jos kelpaa niin sitten kyllä seksi siihen päälle on hyvää.
Mutta jos hellyys ei meinaa millään kelvata, eikä missään tilanteessa saa alkaa terveellä miehellä seisoa.. niin vituttaahan se!!
Joskus kaipaisin, että minutkin vieteltäisiin, minuakin hellittäisiin edes halattaisiin. Tai joskus ehdotettaisiin ihan reilusti ja suoraan vaikka pikaseksiä.
Joskus olisi mukava puhua vähän tuhmia puhelimessa.. ja varsinkin tekstailla.. mutta ei tuu niihin viesteihin vastauksia, tai sitten vastaus on kielteinen..
Just samoin kävi itsellekin. Alkuun tosi jees, seksiä tuli harrastettua spontaanisti ilman ihmeempiä kikkailuita. Riitti suunnilleen kun tarttui kiinni. Eikä joka hyväily tarkoittanut silti sitä, että sänkyyn pitäisi mennä.
Sitten pikkuhiljaa homma hyytyi. Ensin kerta viikkoon, sitten kahteen viikkoon. Lopulta ehkä kerran kuussa, jos tuuri kävi. Silloinkin joka kerta nainen piti jotenkin "iskeä". Ei sitä jaksa parisuhteessa koko aikaa, varsinkin kun nämä "iskuyritykset" torpattiin useammin kuin hyväksyttiin. Käytännössä olin sinkku parisuhteessa :)
Hyväilyt, suukot ja halauksetkin jäivät täysin ilman vastakaikua. Lähinnä näistä sai syytöksiä "haluat vain seksiä". Joo, niin tahdon. Mitä sitten? Tarviiko sitä hävetä? Ilmeisesti. Lopulta lopetin kokonaan yrittämisen, hain seksini muualta ja minusta tuli Pettäjä Sika.
Täälläkin on jo toistakymmentä vuotta mennyt lähes kokonaan ilman seksiä. Silloin kun sitä on, niin tuntuu pakolliselta suoritukselta ilman mitään tunteita.
Pienten lasten takia en halua erotakaan, koska se aiheuttaisi traumoja heille.
Itsekin sain traumoja rakastumalla ihan järjettömästi toiseen naiseen, jonka kanssa seksikin oli taivaallista. Noin vahvoja tunteita en uskonut itseltäni löytyvän. Nyt tuo salasuhteeni on katkolla ja itken usein ikävää. Kerroin toiseen naiseen rakastumisesta vaimollenikin ja etten halua perhettäni rikkoa toistaiseksi. Tekisi mitä tahansa että saisin samanlaisen intohimoisen suhteen vaimoni kanssa. Sellaista kun ei ole koskaan ollutkaan :(.
herää kuitenkin kysymys, että miksi olette ylipäänsä perustaneet perheen vaimosi kanssa?
Ja sitäkin tulen miettineeksi, että onko se lasten etu, että vanhemmat elävät kulississa, jossa aito rakkaus puuttuu?
Itse olen kerran eronnut, ja sain kyllä ryöpytystä osakseni (niin ex-mieheltä kuin sukulaisilta ja tuttavilta), mutta harkitsin asiaa pitkään, ja tulin tulokseen, että en kykene elämään onnettomassa suhteessa vain lapsen tähden.
Oivalsin, että elän itseänikin varten, ja mun onneni on myös lapsen onni.
Ero oli väistämättä edessä, lukuisista syistä, eikä se helppoa ollut lapsen kannalta, mutta kun alkurysäyksestä selvittiin, niin suunta oli vain ja ainoastaan kohti parempaa.
Löysin uuden miehen, jonka kanssa myöhemmin perustettiin perhe.
Eihän ketään verrata voi, mutta vertaan silti näitä suhteita; ovat kuin yö ja päivä.
Nyt vasta tajuan mitä menetin kaikki ne vuodet, mistä jäin paitsi, ja mitä olisin voinut jättää kokematta.
Mennyttä ei voi muuttaa, toista ei voi muuttaa, mutta erokaan ei aina ole huono/huonoin vaihtoehto.
Joskus tilanteet vaan ajautuu siihen pisteeseen, että muuta viisasta vaihtoehtoa ei ole kuin erota.
En kadu päivääkään, rehellisesti sanottuna.
Tsemppiä!
Naiset eivät ymmärrä kuinka hyvä heillä on ja kuitenkin laiminlyövät sitä, joka sen hyvän arkieloon tuo. Ymmärtävät vasta sitten kun ovat kuvatulla käytöksellään ajaneet miehen joko vieraisiin tai pois kokonaan. Sinulla on vain yksi keino saada se nainen ymmärtämään ja se on yksinkertaisesti se, että pistät naisesi kovan kovaa vasten. Joko parisuhteessa ollaan parisuhteessa tai sitten se parisuhde tulee muualta. Naisten oma napa yleensä vain on liian liki tajutakseen edes omien lasten hyvinvointia.