Naistenklinikka osasto 30 onko omat huoneet
Tietääkö joku?
Olen menossa keskenmenon hoitoon sinne ja pelottaa että on huonekavereita..
Kommentit (11)
Ei oo paikalla kokemusasiantuntijaa?
Mun mielestä tuossa tilanteessa pitäisi järjestää oma huone .
Christiiina kirjoitti:
Yksityisissä sairaaloissa voi ottaa yksityishuoneen.
Minä olin siellä noin vuosi sitten kahden hengen huoneessa yli viikon yksin. Mielestäni osasto oli rauhallinen ja vaikutti siltä, että lähtökohtaisesti ketään ei oltu laitettu samoihin huoneisiin.
On oma huone. Sen saa lähtiessä mukaan
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Naistenklinikka ei ole yksityinen sairaala.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin siellä noin vuosi sitten kahden hengen huoneessa yli viikon yksin. Mielestäni osasto oli rauhallinen ja vaikutti siltä, että lähtökohtaisesti ketään ei oltu laitettu samoihin huoneisiin.
Ok kiitos.
*ttuilijoille tiedoksi että haluaisin vähän yksityisyyttä vaikeassa tilanteessa eikä niin että kaikki kuulevat kaiken, esim vaikeroinnit ja sikiön ulos pullahduksen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Naistenklinikka ei ole yksityinen sairaala.
Ohis. Oiskohan kirjoittaja tarkoittanut, ettei valtion tehtävä ole kustantaa yksityishuoneita.
Ei kai siellä verhoa enempää saa yksityisyyttä. Kahden tai neljän hengen huoneita yleensä sairaaloissa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok kiitos.
*ttuilijoille tiedoksi että haluaisin vähän yksityisyyttä vaikeassa tilanteessa eikä niin että kaikki kuulevat kaiken, esim vaikeroinnit ja sikiön ulos pullahduksen
Mä ymmärrän sua, mutta siellä on jokaisella omat murheensa. Viereisessä sängyssä voi maata nainen, jolta on kohtu poistettu ja lapsihaaveet on sitä myöten lopullisesti haudattava.
Tietääkö joku?