Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: mille aloitukselle olet nauranut tällä palstalla eniten?

Vierailija
08.11.2011 |

Mun mielestä se minkä sukupuolitaudin voi saada saunasta oli kyllä aika hauska:D

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oli hauska tarina seurata: kummitus, joka joi siidereitä, heitteli mattoja yms.

Olikohan tää se sama ketju, jossa kummitus oli kietonut sukan eteisen lamppuun. Voi elämä kuimka mää sitä ketjua nauroin :D Ja vielä kun joku siinä ketjussa epäili kummitusta Saatanaksi ja kyseli, että onko se Saatanan sukka vielä siellä lampussa :D :D

Vierailija
62/71 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni jäi mieleen se mies putosi sohvalta, mitä teen. Ja muistan jopa senkin ketjun missä oli niitä kokemuksia synnytyssairaalasta. Olisipa ihana, jos se ketju löytyisi. Vuosi oli 2006 ja odotin esikoistani ja naureskelin niille jutuille. Ah muistoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne halapahallista ostetut virapelittömät fyrryhousut oli pitkiin aikoihin paras ketju.

Vierailija
64/71 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oli hauska tarina seurata: kummitus, joka joi siidereitä, heitteli mattoja yms.

Olikohan tää se sama ketju, jossa kummitus oli kietonut sukan eteisen lamppuun. Voi elämä kuimka mää sitä ketjua nauroin :D Ja vielä kun joku siinä ketjussa epäili kummitusta Saatanaksi ja kyseli, että onko se Saatanan sukka vielä siellä lampussa :D :D

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/118054/_lauantai_ilt…

on sukka lampussa

Vierailija
65/71 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on legendoja ajalta kun enempi hengasin täällä...

Vierailija
66/71 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut se Mitä miehesi on möläyttänyt synnytyksessä?-ketju ja siitä on myös paras kommentti ja ehdottomasti hauskin vastaus oli: "Laulattaa...

Meillä synnytys eteni melkoisen hitaasti, kunnes viimeisen tunnin aikana tilanne repesi. Siinä sitten supistuksia vastaanottaessani koitin käyttää ääntä apuna. Tarkoitus oli laulaa rauhassa maa-mee-mii-moo-muu... Mies tuli mukaan heti reippaana ensimmäisen tahdin jälkeen: "Maa on niin kaunis..."

En kai mä helmikuussa jouluvirsiä laula?! :p "

Mä repesin tuota lukiessa ihan törkeesti ja naurattaa edelleen! :D

Vierailija
67/71 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
68/71 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaperunat. Ja olikohan ne kolisevat emalivadit just siinä ketjussa, en muista mikä sinä oli, mutta nauroin yhden perjantain silleen, että mahaa koski ja vedet tirskui silmistä. Vieläkin olen assosioitunut niin, että hymyilyttää kun näkeekin emaliastioita :-)

Viime aikojen hyvä oli se Sanoin vahingossa puistossa olevani terveyskeskuslääkäri. Ikinä ei selvinyt se aloittajan tarina että miksi oli sanonut ja mikä on oikeati, mutta sen ketjun jatko ihmisten omista möläyttelyistä oli hervoton.

On niitä kylä ollut aikojen saatossa monia. Lämmöllä muistan mm. perseiset kädet ja isien synnytysmöläytykset.

Vierailija
69/71 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytäisikö kukaan linkkiä, olen aina halunnut kyseisen ketjun lukea.

Vierailija
70/71 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja piltti-purkin kansi:-) JA tietty perseiset kädet...

Vierailija
71/71 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitääkö lumikellotkin siirtää yms.

Ja sitten se ketju missä kerrottiin niistä asioista joita on tehnyt väsyneenä, se oli hulvaton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme