H&M nettikauppa asiaa!
Moikka!
En nyt valitettavasti ehi ettiä onks tämmöstä keskustelua jo, tai löysin yhen mut se oli vuodelta 2008 ja joku ihme palsta nii en alkanu siellä kyselemään. Mut siis ku tilaa H&M nettikaupasta ja palauttaa takasin nii saako rahan takasin tilille vai lahjakorttina? Ja mulla siis tili/lasku käytössä, ei oo postiennakkoa. Jotain siinä luki et vähennetään seuraavasta tilauksesta mut mitä jos ei oo odottavia tilauksia niin maksaako ne sit takasin rahalla? Ja pitääkö niille laittaa tilinumero?
Ja toinen kysymys, oon nyt aina maksanu koko summan samantien pois ku en oo ihan tajunnu tota tili juttua. Nyt oon ajatellu et jos maksaisin vasta veronpalautus rahoilla nii voisin panostaa isänpäivään paremmin. Miten se tili käytännössä toimii, velotetaaks siitä eriksee vielä 5€ joka kuukaus vai onks se niin et joka kuukaus on maksettava vähintää 5€ siitä kokonais summasta? Eli jos on esimerkiks ostettu 100€ ja ei maksa samalla kertaa kokonaan nii eihän se oo niin et jos maksat 20€/kk nii siihen lisätään joka kuukaus korkoa 5€?
Kiitos jos joku viittis nyt vastata, asiakaspalveluun soitan jos ei vastauksia tuu, mut siel on pari kertaa mulle vastannu joku vanha nainen kuka puhuu viidestä eri asiasta samaan aikaan ja välillä puhuu iteksee ja vaihtaa yhtäkkiä puheenaihetta nii ei oikee ota selkoo semmosesta :D
Kommentit (4)
oon lukenunoi mut en ymmärtäny et palautetaaks raha tilille jos ei oo odottavia tilauksia. Jos on jo maksanu kaikki nii sit vissii tilille mut entä jos ei oo viel maksanu ja jää vaikka yliki nii palauttaaks ne sen ylijäävän rahan?
ja sit toi tili, maksaaks se kuukaudessa mitään ylimäärästä? tossa oli se taulukko nii pitääks maksaa sen verran "ylimäärästä" kuukaudessa..
joo mulle tosiaa on joskus tämmöset monimutkasia, mut jos joku kärsivällinen viittis kertoo selkokielellä :D
...ei taas tämmösiä! Miten ihmeessä oot itselles tilin/laskun ottanut (ja miten et tiedä, kumman...), jos et edes niiden toimintaperiaatteita ymmärrä?
Et maksa mitään, ennen kuin oot lähettänyt takaisin ne mitä et pidä. Sen jälkeen joko maksat kaiken tai vähintään minimikuukausisumman joko heti tai odotat laskua. Tulee sekä tili- että laskuasiakkaalle. Näin kenenkään ei tarvitse maksaa kenellekään mitään takaisin... Ymmärrätkö?
Jos jätät osan laskusta maksamatta, tulee seuraaviin eriin tietysti korkoa. Olettaisin myös, että jokin kiinteä summa kuukaudessa veloitetaan tilinhoitomaksuna, luottoa kun nuo ovat. Mistään taulukoista en valitettavasti osaa sanoa mitään.
Toivottavasti tästä kuitenkin oli edes vähän apua.
olet maksanu sen tilauksen pankkikortilla, summa on lähtenyt tililtäsi kun paketti on laitettu tulemaan. Jos palautat tuotteita, ne palauttaa rahat takaisin tilillesi.
Tuosta henkkamaukan tili asiakkkuudesta en tiiä mikä on.
http://www.hm.com/fi/customer-service/payments