AUTTAKAA SAANA PARVIAISTA!
maanantai, 7. marraskuuta 2011
Avunpyyntö
Heips,
Nyt tarvitsen teidän apuanne. Kymmenet ja taas kymmenet ihmiset ovat lähettäneet minulle ihmetteleviä sähköposteja, joissa ihmettelevät Jussi Parviaisen blogissa olevia härskejä tekstejä ja kuvia minusta. Ihmiset kysyvät minulta, olenko tietoinen asiasta. Kyllä olen.
Pyydän Jussilta päivittäin, että hän poistaisi minuun liittyvät loukkaukset ja kuvat ja ylipäänsä kaiken mikä liittyy minuun, pois blogistansa.
Mahdolliset oikeusprosessit ovat pitkiä. Olen vasta kuulusteluvaiheessa asian kanssa. Mitä teen? Olen ilmiantanut Jussin blogin blogin ylläpitäjälle, Googlelle. Mutta mitään ei ole tapahtunut. Olen avuton, ja tuo raastaa minua ja olen koko ajan ihan riekaleina. On vaikea olla, hengittää tai edes nukkua. Tämä on hirveää.
Olen hänen sivuillansa esineellistetty huora, jonka avulla hän kerää lisähuomiota elokuvallensa. Jos joku voi jotenkin auttaa, olisin kiitollinen.
Koitin boikotoida koko Jussia olemalla puhumatta hänestä mitään, mutta ahdistus kasvoi niin kovaksi. Oli pakko kirjoittaa, pyytää apua.
Kiitos että olette tukeneet minua. Kiitos että olette nähneet tuon asian läpi tämän olevan minulle hirveä tilanne.
Saana
Kommentit (14)
yhdistettynä pil***nuolentakisoihin? Kurkkaapa omaa blogiasi ja sen valokuvia ja tekstejä.
vedä itsesi vessasta, kiitos. Pikku paska.
hävitkää vähin äänin blogeistanne ja julkisuudesta, siitä se uusi elämä alkaa. Ihmiset unohtaa.
ja oppia erehdyksistään, joten suut kiinni, huutelijat.
Olisiko kunnallisesta oikeusavusta mitään apua, olet varmaan toistaiseksi melko vähätuloinen? Soita ainakin kysyäksesi asiasta.
hieman tarkemmin kenen edessä alastoman värkkinsä näyttää ja antaako sitä kuvata.
Olen yli 50-vuotias ja tähän ikään mennessä ei ole ollut tarvetta kuvauttaa alapäätään kenenkään kameralla.
Niin makaa kun petaa.
Taisi käydä niin että julkisuustyrkkyys voitti ajattelukyvyn. Elämä on. Jos vähääkään olisit tutustunut miehesi historiaan ja ollut tietoinen että on ollut lataamossa olisitko pyllistellyt kameralleen. Toinen juttu on miksi ihmeessä menit naimisiin moisen hirvityksen kanssa.
Rakkautta muka - puhdas julkisuustemppu. Kaikella on hintansa.
hieman tarkemmin kenen edessä alastoman värkkinsä näyttää ja antaako sitä kuvata.
Olen yli 50-vuotias ja tähän ikään mennessä ei ole ollut tarvetta kuvauttaa alapäätään kenenkään kameralla.
Niin makaa kun petaa.
Taisi käydä niin että julkisuustyrkkyys voitti ajattelukyvyn. Elämä on. Jos vähääkään olisit tutustunut miehesi historiaan ja ollut tietoinen että on ollut lataamossa olisitko pyllistellyt kameralleen. Toinen juttu on miksi ihmeessä menit naimisiin moisen hirvityksen kanssa.
Rakkautta muka - puhdas julkisuustemppu. Kaikella on hintansa.
yhdistettynä pil***nuolentakisoihin? Kurkkaapa omaa blogiasi ja sen valokuvia ja tekstejä.
Et Saana ole kyllä ihan puhdas pulmunen itsekään. Et sinne päinkään..
vaan on kopioinut blogitekstin tänne.
...tiedän että tästä tekstistä moni repii perseensä. Eikä Jussikaan alunperin oikein tuosta ideastani innostunut, mutta kiihottui minun kiihottumisestani. Mutta nyt olemme molemmat aivan innoissamme. Mieheni tekee tämän vuokseni, sillä minulle tämä toinen nainen on suuri nautinto.
ei ole erehdystä kuukausitolkulla toimia noin kuin Saana on tehnyt. Se ei ole erehdys, vaan tietoinen valinta josta pääsisi halutessaan pois. Eipä halua, vaan jatkaa vähintäänkin kyseenalaista elämäänsä ja ilkeää vielä anella sääliä ja sympatiaa.
Minulta ei kyllä heru, valitettavasti..
Saanalle on hyviä vinkkejä suomi24 palstalle;
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10235860
,,
Kyseessä on aikuinen mies, joka törkeällä tavalla halveksii ja kiusaa 19-vuotiasta pikku-tyttöä. Nimenomaan naiivia, julkisuushakuista tyttöä! Julkisuushakuisuus ei voi olla oikeutus sille, että Jussi käyttäytyy niinkin törkeästi kuin blogissaan käyttäytyy.
Itse boikotoin tulevaisuudessa kaikkia Jussi Parviaisen töitä.
Fanitanko Saanaa? En. Mutta en kuitenkaan suvaitse kiusaamista.
yleisön edessä voiko vaatia alastinkuvaa poistettavaksi.