Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ei voi olla huomaamatta jos on silarit

Vierailija
07.11.2011 |

kuten yleisissä tiloissa, liikuntakeskuksen saunassa.

Kyllä sen näkee jos on on laitettu silikonit.

Ei hyvä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janicalla "pallotissit" ja Suvilla "roikkutissit"

Sulla siis molemmat vai?

Mulla on sen näköiset rinnat kuin

Janicalla ja Suvilla. Ja luomut on.

Vierailija
2/9 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulla luomut. Miksi joku laittaa isoja roikkutissejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvin tissit taasen ns hukkuvat massan sisään eli ovat pehmeämmän näköiset.

Vierailija
4/9 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, arvostan ihmistä sellaisena kuin hän on ja jos olisin mies, kaikki pisteet menisivät jos

nainen olisi laitattanut jotain itseensä!!

Vierailija
5/9 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ihminen makaisi selällään ottamassa aurinkoa. Luomurinnat valuvat kuitenkin kainaloita kohti selällään ollessa...

Vierailija
6/9 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah :D

Miksi siinä menisi pisteet? Mitä haittaa siitä on, jos ihminen haluaa muokata vartaloaan?

Minun täytyy kyllä tunnustaa, etten välttämättä erota kenellä on luomutissit ja kenellä silikonit. Esim. bb-talossa on sillä Janicalla ja Suvilla silikonirinnat... En kyllä olisi sitä tajunnut, elleivät olisi sanoneet. Sillä norjalaisella Sivillä sen sijaan oli sellaiset ei niin luonnolliset "pallot", jotka ei kovin kauniit olleet. Mutta minusta Suvin ja Janican rinnat on ihan tavallisen näköiset. Onhan ne kookkaat, mutta onhan ihmisillä luonnostaankin isoja rintoja. Missään nimessä ei rumat ole kummankaan rinnat.

Ja minulla itselläni siis pienet rinnat.

No, arvostan ihmistä sellaisena kuin hän on ja jos olisin mies, kaikki pisteet menisivät jos

Vierailija
7/9 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janicalla ja Suvilla. Ja luomut on.

Hah :D

Miksi siinä menisi pisteet? Mitä haittaa siitä on, jos ihminen haluaa muokata vartaloaan?

Minun täytyy kyllä tunnustaa, etten välttämättä erota kenellä on luomutissit ja kenellä silikonit. Esim. bb-talossa on sillä Janicalla ja Suvilla silikonirinnat... En kyllä olisi sitä tajunnut, elleivät olisi sanoneet. Sillä norjalaisella Sivillä sen sijaan oli sellaiset ei niin luonnolliset "pallot", jotka ei kovin kauniit olleet. Mutta minusta Suvin ja Janican rinnat on ihan tavallisen näköiset. Onhan ne kookkaat, mutta onhan ihmisillä luonnostaankin isoja rintoja. Missään nimessä ei rumat ole kummankaan rinnat.

Ja minulla itselläni siis pienet rinnat.

Vierailija
8/9 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silikonirinnan näköiset aidot ne on.

Vierailija
9/9 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

urpo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi