Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 34: Olo on niinku menkat ois tuloillaan?

Vierailija
07.11.2011 |

Näin yöllä unta, että olin näillä viikoilla raskaana kuin oikeastikin olen ja mulla alkoi menkat. Unessa ne menkat liittyi jotenkin siihen, että synnytys on käynnissä.

Aamulla herätessä sitten olikin menkkamainen olo. Ei kipuja, mutta sellainen...you know. Ja on edelleen.

Päivällä kahvilassa oli pakko mennä vessaan kun housuun valahti noin ruokalusikallisen verran valkovuotoa, olettaisin.

Ei kai tässä nyt tarvitse olla huolissaan?

Mitä tuo menkkamainen olo meinaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä "menkkamaista oloa" :D mutta ite oon aikalailla samoilla viikoilla ja mulla on ihan järkyttävän runsas valkovuoto. Ollut kyllä jo melkein alusta lähtien, että ei kai se mitään kummallista meinaa. Kannattaahan sitä tietenki vähän oloa seurailla jos on jollakin tavalla outo olo :)

Vierailija
2/4 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sellanen paine alavatsassa, sitä tarkotan menkkamaisella ololla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli esikoisesta alkuraskaudessa tuota samaa oloa, ja se tulikin sitten loppuraskaudeksi takaisin. Luulisin että liittyy kohdun kasvuun. Harjotussupistukset oli sitten asia erikseen eikä niihin liittynyt kipua, vasta oikeisiin supistuksiin, jotka kuitenkin alko vasta viikoilla 39+. Kuopus syntyi 2 kk etuajassa ihan yllättäen (alkoi vesien menolla), eikä hänestä ollut mitään tuollaisia menkkamaisia tuntemuksia, eli ei liittynyt ennenaikaisuuteen ainakaan minulla. Supistukset, johon liittyy "kuukautiskipu" on sitten asia erikseen, ne saattaa jo avata paikkoja.

Vierailija
4/4 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain tai sitten ei...

seuraile oloa, ja jos jotain yllättävää tapahtuu, niin sitten tietenkin näytille.

omasta kokemuksesta voisin sanoa, että kaikenlaiset tuntemukset on ainakin itsellä ollut tuttuja, ja silti kaikki kolme lasta syntyneet ihan normaalissa aikataulussa.

Voiko olla, että vauva olisi laskeutunut? Mulla on kaikki laskeutunut about noilla viikoilla, joku oli jo aiemminkin, ja siitä tulee tietenkin tuntemuksia alavatsaan, kun kohtu laskeutuu alaspäin ja vauva painaa alempana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi