Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhesurmat ja okt-asuminen

Vierailija
07.11.2011 |

Piti ihan aloittaa uusi ketju, että olettekos huomanneet, että suurin osa viime vuosien kohua herättäneistä perhesurmista on sattunut omakotitaloasujille? En itse ainakaan muista yhtään kerrostaloperhesurmaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt köyhät kerrostalolähiömammat koittavat tällaisen asiaan kääntää itselleen.

Terveisin velattomassa ok-talossa asuva :D

Terveiset Nurmijärveltä, yli 200 neliötä, ei juuri velkaa.

Ap (myöntää aloittaneensa ketjun Porvoo mielessä)

Vierailija
2/16 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että monille se maallinen mammona on ikäänkuin kaiken autuuden ja onnen lähde. Omakotitalot, autot, matkat, pelit ja vehkeet.. Suorittamista. Ja sitten kun huomataan että ei se onnea tuonutkaan, niin kulissit sortuu. Parisuhde karilla jne. Tulee syrjähyppyjä, eroja jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa ristiriidat näkyvät naapureille helpommin, koska riidat kuuluvat naapureille.

Ok-talossa ristiriidat voivat paisua paisumistaan, kun kukaan ei kuule.

Vierailija
4/16 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuminen on kallista ja raskasta. Kiristää varmasti.

Vierailija
5/16 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä Tyrnävä, vasta äsken Varkaudessa, kun mies surmasi koko perheen, se Jämsän juttu, Anneli Auer jne.

toki kerrostaloissakin tapahtuu, mutta ehkä useammin näitä ryyppyporukka tappoi jonkun mutta ei niin, että koko perhe menisi.

Matti Vanhasen Nurmijärveläisidylli näyttäytyy kyllä aika hurjalta tätä taustaa vasten.

Vierailija
6/16 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrostaloissa asuu rupusakkia mutta ei tapa perhettään. Omakotitalo on onnen idylli ainakin tämän palstan mukaan, mutta taitaakin olla helvetin esikartano..... toi oikeastaan itse helvetti

Vierailija
7/16 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riitelyn äänet, saatat hyvinkin olla oikeassa. Riidat ja paha olo pääsevät kehittymään pidemmälle. Kerrostalossa soitetaan herkemmin poliisi paikalle, jos alkaa kuulua häiritsevää melua, naapurit alkavat valittaa.

Mutta minä muistan Keravan perhesurman 80-luvulta. Poliisi-isä tappoi kerrostalossa perheensä, 8-v. poikansa ampui parvekkeelle. Tätini asui vastapäisessä talossa.

Vierailija
8/16 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmasti äärimmäisen korkeasti koulutettu, ehkäpä ihan tilastotieteen alalta?

Kiitos, on ollut aika huono päivä, mutta te rakkaat av-sisaret pelastitte (taas kerran) päivän!

Vierailija
9/16 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tappoi vauvansa ja mies avusti, niin se oli kerrostalossa, samoin vietnamilainen tms. nainen asui kerrostalossa ja tappoi lapsensa.

Vierailija
10/16 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tavallaan enää mitään kummoisia kulisseja tai "ihanneperheitä". Jos tulee ero tai jää työttömäksi jne eo putoa kovin korkealta. Tai onkohan vaan sattumaa?

Vierailija
11/16 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulette, että omakotitaloissa vietetään jotain kiiltokuvaelämää? Tervetuloa tänne meille katsomaan, saattaa hieman luulot karista.

Vierailija
12/16 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt köyhät kerrostalolähiömammat koittavat tällaisen asiaan kääntää itselleen.

Terveisin velattomassa ok-talossa asuva :D

Vierailija
13/16 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku Espoolainen isä tappo kans lapsensa. Olivat eroperhe. Ja asuivat siis kerrostalossa. Muistan vaan kuvan lehdestä, jossa oli kerrostalon pihalla oleva leikkipaikka... Voin mä kyllä olla ihan hakoteilläkin...

Mutta siis, en mä usko, että näillä asioilla sinänsä on mitään yhteyttä, mutta kyllähän se näin taitaa olla. Nimittäin, että nämä surmat on usein tapahtuneet omakotitaloissa.

Vierailija
14/16 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tappoi vauvansa ja mies avusti, niin se oli kerrostalossa, samoin vietnamilainen tms. nainen asui kerrostalossa ja tappoi lapsensa.

Kerroistaloissa asuvat rupusakkimammat tappavat lapsensa.

Ja omakotitalossa asuvat kiiltokuvaperheiden isät tappavat lapsensa ja tilaisuuden tullen myös vaimonsa.

Vierailija
15/16 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku Espoolainen isä tappo kans lapsensa. Olivat eroperhe. Ja asuivat siis kerrostalossa. Muistan vaan kuvan lehdestä, jossa oli kerrostalon pihalla oleva leikkipaikka... Voin mä kyllä olla ihan hakoteilläkin...

Mutta siis, en mä usko, että näillä asioilla sinänsä on mitään yhteyttä, mutta kyllähän se näin taitaa olla. Nimittäin, että nämä surmat on usein tapahtuneet omakotitaloissa.

Elivät kyllä samassa taloudessa. Löi ensin veitsellä niin että veitsi katkes (siis vaimoaan) ja sitten tukehdutti. Tukehdutti myös lapset. Näiden murhien takana oli jotkut isot pelivelat.

Vierailija
16/16 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän