Vauva+isompi lapsi + kaupungilla syöminen - vinkkejä kiitos!
Ongelmana on se, että minusta on tosi hankalaa käydä näiden kanssa syömässä. En haluaisi jättää vauvaa rattaissa hetkeksikään niin etten näe häntä, mut rattaiden kanssa on vaikea kantaa tarjotinta. Olen siis jättänyt vauvan ja rattaat tyhjän pöydän viereen ja käynyt isomman kanssa hakemassa ruokaa, mut on tosi stressaavaa koko ajan vahtia vauvaa ja isompaa (joka on tosi kiltisti koko ajan, mut vasta kolmevuotias kuitenkin). Miten muut hoidatte tän homman?
Kommentit (8)
Yritin löytää kiva pöydän läheltä kassaa, niin että näen vauvan ja tenavan, enavalle sanoin, että ole tässä vauva kanssa. Varaa pöytää, vahdi vauvaa ja ostoksia. Isosisko jäi pontevana siihen vahtimaan. Tämä vaihe oli mielestäni kohtuu helppo. Vaikeuskerrointa voi lisätä, että pieniä lapsia on usemapi samaan aikaan, hitusen väsyneinä, että alkavat juosta ilakoiden ja kiljahdellen pöytien välistä ja alta... siitäkin selvittiin. :)
Lounasaikaan saa kohtuuhintaista ruokaa melkein mistä vaan.
pöytiin tarjoilu tai sitten sellainen sopivan pieni paikka, jossa saat rattaat pöytään hyvin näköetäisyydelle odottamaan.
Tai sitten pyydät jonkun asiakkaan työntämään rattaat pöytään, että saat kannettua tarjottimen. On sitäkin kokeiltu (tai kantamaan tarjottimen, miten vain)
Tämä on kuitenkin ohimenevä vaihe, mutta kurja sinänsä.
Voisiko myyjä/tarjoilija kantaa tarjottimen? Asiakkaita vartenhan siellä ollaan. Itselleni ainakin on tarjottu apua, jos olen taaperon, vauvan ja tarjottimen kanssa yrittänyt tasapainoilla.
Voisiko myyjä/tarjoilija kantaa tarjottimen? Asiakkaita vartenhan siellä ollaan. Itselleni ainakin on tarjottu apua, jos olen taaperon, vauvan ja tarjottimen kanssa yrittänyt tasapainoilla.
Olen ollut tiskillä rattaiden kanssa, ja myyjä näkee selvästi kuinka hankalaa on samalla kantaa tarjotinta, ja on kysynyt tarvitsenko apua.
Ja jos ei tajua tarjoutua, niin voihan sitä itsekin kysyä, jos todella tarvitsee apua.
Vai mitä?
Ei täällä ole kuin kaksi paikkaa, johon rattailla pääsee vaivattomasti, ja toinen on Hese ja toisessa on lounaslinjasto. Vaikeutena molemmissa on se, että kassalta ei näe pöytiin.
Ehkäpä mä alan pyytämään henkilökuntaa tuomaan ruuan pöytään, onhan se tosiaan heidän työtään. :)
jossa ei tarvitse kantaa itse mitään vaan tarjoilija hoitaa sen homman.