Onko muita joita oma ihastuminen ällöttää ja inhottaa?
mieli maassa, eikä tunnu yhtään hyvältä, koska olen naimisissa ja se kohdekin lienee mikä lienee.
Kamala itsehalveksuntaa ja häpeää, vaikka sitä ei tiedä muut kuin minä.
En edes koskaan juttele tämän kohteen kanssa, vaikka näen häntä usein.
Auttakaa minua..
Kommentit (29)
todella charmantti mies. Ehkä sä olet sitten enemmän tasapainoissa itsesi ja tunteitesi kanssa, minä kannan syvää syyllistyyttä. En ikinä usko että hän olisi minusta ikimaailmassa kiinnostnut, en ole mikään kaunotar. Oma miehenikin on minulle liian hyvä..
ap
elämänsä aikana vaikka onkin naimisissa. Pää-asoa on että teidostaa olevansa naimisissa eikä tee mitään. Ei ihminen tunteilleen voi mitään mutta päätöksilleen ja käyttäytymiselleen voi.
Eli Ap, älä stressaa tilnateesta. Ihastuminen menee ohi jossain vaiheessa. Ja tärkeintä on että et ole toteuttamassa haaveitasi vaan haaveilet vaan. Rakastat omaa miestäsi etkä ole pettämässä häntä.
Mä oon taas ihastunut nimen omaan tään miehen rauhalliseen ääneen ja tapaan, kun se katsoo puhekumppaniaan suoraan syvälle silmiin, et tulee jotenkin alaston olo ja alkaa punastumaan. Eikä se oo edes mitenkään komee, mut se sen harmaan sävyinen tukka ja ne ihmeelliset silmät, joista ei pysty sanomaan onko ne vihreät, harmaat vai pikkuisen rusehtavat saa mut melkein hypnoosiin ja kuuntelisin sitä ääntä vaikka tuntitolkulla. Kaikkein hassuinta on, että se on ainakin yli kymmenen vuotta mua vanhempi.
no 7/12/
Tosin sen hiukset ei kyllä ole harmaat.
Mun ykkösnagsti tällä hetkellä on, että tämä mies, joka muuten on niin perhanan varma eleissään ja puheissaan sekä muutenkin small talk -kuningas, meni ihan lukkoon kun viimeksi näin hänet. Hän ei voi mitenkään tietää tunteistani, tapaamme harvoin työyhteyksissä ja olen erittäin korrektin ystävällinen - kukaan IKINÄ ei voisi uskoa, että tunnen häntä kohtaan mitään. En siis ole tyrkyttänyt seuraani, soitellut, vilkuillut vihjailevasti, EN MITÄÄN. Ja sitten tämä "tilanne aina perhanan hallinnassa" -mies jäätyy täysin, kun ilmestyn paikalle. Masentavaa. Mikä sitä vaivaa?
niin ihastumisesi on rekisteröity ja tunteet voivat olla sielläpuolen samalaiset.
Rakastatte jotain toista ja pidätte kiinni huonosta liitostanne, jossa ette tunne mitään kiihkoa.
Olette vain yhdessä sopimuksesta.
Rakastatte jotain toista ja pidätte kiinni huonosta liitostanne, jossa ette tunne mitään kiihkoa. Olette vain yhdessä sopimuksesta.
siitä on pitkä matka rakkauteen. Ihastuminen voi kestää viikon, pari eikä sen aina ole edes tarkoitus johtaa mihinkään.
Jos on vuosia ollut yhdessä, se kiihko lienee usein jo mennyt. Ihastumin voi jopa tehdä hyvää omalle liitolle, se voi olla terapeuttista.
alkaa tarkastelemaan oman liittonsa epäkohtia ja hyviä kohtia, alkaa parantamaan liittoaan ja oppii arvostamaan puolisoaan uudessa valossa.
tosin kohteena on toinen nainen. Tätä en olisi itsestäni kyllä uskonut. Näemme viikottain työjuttujen takia ja tilanne on siis ammatillisestikin täysin mahdoton.
Mutta kuten joku heittikin, tauko tekee hyvää. Unohdin melko pitkälle koko ihmisen kesällä (mulla oli 7 viikon loma). Vaikka tietysti sitten kun rutiinit palasivat syksyn myötä, niin... *huoh*
Pahinta on juuri tuo "ajatusten sotkeutuminen". Se, että menee jotenkin ihan typeräksi kyseisen henkilön seurassa. Takeltelee sanoissa. Ja kotona sitten unohtelee asioita ja elää juuri niinsanotusti "pää pilvissä".
Asiaa tosin auttaa se, että olen sinkku, enkä loukkaa tällä ketään. Mutta en tajua, miksi olen joutunut näin mahdottomaan tilanteeseen. Olen sitäpaitsi pitänyt itseäni aika vahvatahtoisena, joten olen nyt jotenkin pettynyt :/
Mä oon taas ihastunut nimen omaan tään miehen rauhalliseen ääneen ja tapaan, kun se katsoo puhekumppaniaan suoraan syvälle silmiin, et tulee jotenkin alaston olo ja alkaa punastumaan. Eikä se oo edes mitenkään komee, mut se sen harmaan sävyinen tukka ja ne ihmeelliset silmät, joista ei pysty sanomaan onko ne vihreät, harmaat vai pikkuisen rusehtavat saa mut melkein hypnoosiin ja kuuntelisin sitä ääntä vaikka tuntitolkulla. Kaikkein hassuinta on, että se on ainakin yli kymmenen vuotta mua vanhempi.
no 7/12/