Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa, laihdunko tällä ruokavaliolla:

Vierailija
06.11.2011 |

aamu:2 ruispalaa päällä beceliä, teetä

lounas: kasvissosekeitto, vihreää salaattia, vaalea leipäpala juustolla, maitoa.

välipala: kahvia maidolla, omena

päivällinen: kanaa, riisiä ja maitoa

iltapala: ruispala kinkulla, teetä, karpaloita ja mandariini

Tarkoitus olisi pudottaa noin 5kg, painoindeksini on 23-24 välillä, joten varsinaista ylipainoa ei ole, mutta läskiä löytyy.

En tietenkään joka päivä syö samoja ruokia, vaan tuo oli torstain syömiset. Tänään on mennyt tähän tyyliin:

aamu: neljänviljanpuuroa pieni annos ja mansikoita, teetä

lounas: kanaa, jäävuorisalaattia, kurkkua, tomaattia, pikkukarjalanpiirakka, vettä

välipala: kahvia maidolla ja 2lakupalaa

jne..

Viikossa en ole laihtunut yhtään ja ruokavalion muutos on entiseen verrattuna kuitenkin melkoinen. en ole syönyt suklaata, keksejä, pullaa, sipsejä, limsaa, mehuja tai muuta mitä ennen söin päivittäin.

Kuinka hitsin kauan mun pitää odottaa, että laihtuminen alkaa. Ja karpata en aio, joten sitä ei kannata ehdottaa.

Kiva jos joku viitsisi kommentoida.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Säännöllinen ruokavalio on kaiken a ja o. Sy 5 ateriaa päivässä. Aamupalaa, lounasta, välipalaa, päivällistä ja iltapalaa. Aterian koot myös hyvä katsoa. Lautasmalli on hyvä. Tärkeää että syöt yös tarpeeksi että ei keho luule että on nälänhädässä ja ottaa kaiken energian varatoon. Myös taataksesi että paino ei menen lihaksista olisi sinun syytä liikkua 30 min/pv 5 pv viikossa. Monipuolista ruokavaliota ja maalasijärkeä.

Vierailija
2/5 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa listassasi (esim. kana ja riisi). Syötä tiedot kiloklubiin, jossa niiden ravintosisältö ja kalorimäärä lasketaan. Samalla pystyt saamaan selville oman kaloritarpeesi (tekemällä siis oman profiilin). KK:ssa on myös liikuntaosio, liikunta tukee painonpudotusta.

t. eräs KK:n avulla 8kg pudottanut (aikaa meni n.4kk)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei toimis tuommoinen närppiminen, iskis hirvee mässyhimo ja sortuisin ahmimaan.

Mä olen laihtunut vuodessa 10kg syömällä 2-3 ateriaa päivässä niin, että maha tulee kunnolla täyteen. Rasvaa riittävästi eli kahviin menee 1tl kookosöljyä, salaatin päälle oliiviöljyä, reilusti voita paistamiseen. Vaivihkaa siinä sivussa jätin vähemmälle ja lopulta kokonaan pois ne himoja herättävät syömiset, kuten leivän, pullan, keksit ja korput. Karkitkin jäivät kokonaan pois.

Vierailija
4/5 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisiä keitettynä n.2dl ja kanaa yksi rintafile.

Maksaako se kiloklubi jotain? Jostain olen näin käsittänyt.

ap

Vierailija
5/5 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen vähän samanlainen, keventäjät, on maksullinen