Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhat vauvanvaatteet kiertoon tai säästön?

Vierailija
15.11.2011 |

Mulla on vielä pari laatikollista vauvanvaatteita säilössä (lapsi 8v) koska ajattelin, että meille mahdolliseti joskus vielä tulee vauva. Nyt näyttää vahvasti siltä ettei vauvaa enää tähän talouteen tule. Miehen selitykset menee laidasta laitaan ja välillä vinkkaa haluavansa ja välillä ei. Viimeisin selitys on se ettei vauvaa aleta yrittämään koska "eihän tässä kohta ole varmaan töitäkään". Lomautuksia on ollut ja aina niistä kuulemma väläytellään. Viime viikolla selitys oli tuo. Eilen taas väläytteli vauva-mahdollisuutta. Ja vaikka kuinka kyselee ja keskustelee niin kiesrtelee ja kaartelee selityksisään.

Nyt olisi mahdollisuus päästä niistä vaatteista eroon (osan säästön tunnesyistä), mutta suurimman osan voisin antaa pois. Pistääkö kaikki kiertoon ja ostaa itselle mahdollisesti kaikki taas uutena, jos sitä vauva joskus aletaan odottamaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jäi vähän epäselväksi että mitä sinä haluat ?

Istuta mies alas tänään ja keskustelkaa. Sano että nyt päätetään yritättekö vielä vauvaa. Joko ehkäsy jätetään nyt pois tai sovitaan ettei vauvaa tule ja tavarat lähtee. Minusta kuulostaa että mies ei osaa tehdä päästöstä ja ehkä se että laitat tilanteen jolloin se lopullinen päätös tehdään auttaa. Siis jos haluat itse sen lopullisen päätöksen.

Meillä mietittiin kuopuksen jälkeen kolmisen vuotta mutta nyt alkaa olla selvää ettei enää lisää vauvoja. Ja laitan aika surutta kampetta kiertoon tilanteen mukaan. Vieläkin on vähän sellainen olo että pitäisikö kuitenkin säästää jos vaikka sattuu vahinko...

Toisaalta voishan se olla aika kiva ostaa ihan uusiakin vaatteita ym. jos vielä tulisi vauva. Eli vain pieni osa vaatteista jää meille ja loput lähtee kunhan jokut sopiva tuttava haluaa vaatteita ym. vauvatavaraa.

Vierailija
2/3 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säästäisin kalliimpia ja ostaisin sitten tarvittaessa halvempaa sisävaatetta vaikka huutonetistä. Vauvan vaatteet kun ei suuremmin kulu, lähinnä tahrat ovat se, miten vaatteet menevät huonoksi.

Jos tilaa on paljon, miksei niitä säilöisi vaikka kaikkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei näköjään halua tehdä päätöstä, mutta todennäköisesti mukautuisi tilanteeseen, jos raskautuisit. Sano, että jätät ehkäisyn pois ja mies sitten joko käyttää tai ei käytä kondomia.

Vaatteista kannattaa säilyttää vain parhaimmat ja kalleimmat hyväkuntoiset ulkovaatteet. Vaikka tulisi samaa sukupuolta oleva vauva, niin saatat hyvin äkkiä huomata ostaneesi kaiken uutena ja edellisen lapsen vaatteet jäävät täysin pitämättä.. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi