Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä hitto tota miestä vaivaa?

Vierailija
06.11.2011 |

Se teki sen taas. Meillä kondomi ehkäisynä, mutta mies on ruvennut tekemään sitä, et se on laittavinaan. Rapistelee pakettia ja on laittavinaan, mutta ei laitakaan. Yöllä taas kun oli seksiä niin vasta siinävaiheessa huomasin, kun oli tullut jo alkoi valua. Ai että mä sille taas suutuin. Mitä hittoa sen päässä liikkuu?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vaihtoehtoisesti on tollo.

Millainen elämäntilanteenne on? Onko lapsia ennestään, oletteko naimisissa? Jos lapsia ei ole eikä avioliittoa, ala vaatia isoja häitä ennen lasten tekoa niin eiköhän se kortonki ala löytää tiensä pippelin päälle.

Vierailija
2/17 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu seitsemän vuotta naimisissa ja kaksi lastakin jo tehty. Elikäs normaalia asuntovelkaisen lapsiperheen elämää vietetään. Nyt keväästä alkaen ollaan kummatkin taas töissä, kun minäkin palasin hoitovapaiden jälkeen kakaisin työelämään.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa kolmannen muksun, että jäisit taas kotiin tekemään kotityöt ym.

Vierailija
4/17 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senhän erottaa kuin yö ja päivä

Vierailija
5/17 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän me kolmannestakin lapsesta on puhuttu, mutta vasta siinä vaiheessa, kun vanhin lapsista lähtee kouluun ja nuorimmainen ois viisi, eli joskus parin vuoden päästä. Siksi päätettiin hoitaa ehkäisykin kondomeilla. Ois helppoa ja varmenpaa aikanaan aloittaa se yritys, kuin mitä pillereitten jälkeen, jotka ei oikein muutenkaan mulle sovi. Jos se ois eilen edes ollut huppelissa, niin vois laittaa sen piikkiin, kun sillä on aina kaljoissaan valtava hinku alkaa lapsentekoon, mut eilen joi vain saunaoluen. Sanoi vaan syyksi, kun siltä tivasin, et ajatteli vain pikkasen kokeilla eka ilman ja laittaa myöhemmin, mut kun huomas mun liikeistä, miten mä nautin, niin ei raaskinutkaan pilata mun nautintoa.

Minä en ainakaan kiihoittuneessa tilassa ja pimeässä erota ilman kokeilematta, et onko kumia vai ei. Sitä miestä vaan odottaa ja luottaa, et se kumi on.

Ap

Vierailija
6/17 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierto ainakin voi heittää täyttä häränpyllyä.

Vierailija
7/17 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senhän erottaa kuin yö ja päivä

...niin tottakait luottaa ja siinä tilanteessa, kuka alkais miettii et erottais. Tuskin säkään?

Vierailija
8/17 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näinollen kortsu liian iso:)

Vierailija
9/17 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/17 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuukin paljon paremmalta.

Vierailija
11/17 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuukin paljon paremmalta.

Kyllä musta ehkäisy kuuluu yhtälailla myös miehelle. Jos kerta sovittu, että kortsua käytetään, niin sitä myös käytetään. Tuohan on aivan sama, kuin jos nainen jättää pillerin ottamatta.

Vierailija
12/17 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä osasi hyvään saumaan tuo mies valita. Rupesin tuossa päivällä miettimään, miten mulla menkat on menneet ja kaivoin kalenterin esiin, niin kas kummaan. Piti oikein kahdella eri ovislaskurilla varmistaa, mutta eihän se muuksi muutu. Mun kierron hedelmällisin jakso alkaa tänään ja päättyy 11 päivä.

Ja viis päiväähän se taitaa olla myös siitiöiden elinaika naisen elimistössä, että nytpä on koko hedelmällisen ajan miehen simpat odottamassa sitä munasolua.

Siis kyllä mua nyppii. Sitä saa taas sydän syrjällään pelätä ja tarkkailla kehoaan seuraavat viikot, kun odottaa menkkoja alkaviksi.

On se miehillä tuo elämä niin helppoa.

Ihan mielenkiinnosta kysyn.

Kertokaas siskot, onnistuisko yhtä ajattelematon toiminta myös teidän miehiltä?

Ap

Vierailija
13/17 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä paitsi haluaa aina että mä laitan kortsun, niin voin sikälikin olla varma. :)

Sinuna menisin nyt hakemaan apteekista jälkiehkäsytabletit (max 72 tuntia yhdynnän jälkeen voi ottaa, muttamitä aiemmin sen parempi) ja alkaisin itse huolehtia kondominlaitosta tai hakisin pillerit tms.

Mua kyllä vituttas ihan suunnattomasti, jos tulisin raskaaksi nyt, kun ei tosiaan ole suunnitelmissa ja olen juuri palannut töihin 2 lasen jälkeen, kuten sinäkin...

Vierailija
14/17 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä paitsi haluaa aina että mä laitan kortsun, niin voin sikälikin olla varma. :)

Sinuna menisin nyt hakemaan apteekista jälkiehkäsytabletit (max 72 tuntia yhdynnän jälkeen voi ottaa, muttamitä aiemmin sen parempi) ja alkaisin itse huolehtia kondominlaitosta tai hakisin pillerit tms.

Mua kyllä vituttas ihan suunnattomasti, jos tulisin raskaaksi nyt, kun ei tosiaan ole suunnitelmissa ja olen juuri palannut töihin 2 lasen jälkeen, kuten sinäkin...

Jälkiehkäisytablettia en uskalla ominpäin ottaa. Pitäis ensin neuvotella lääkärin kanssa. Mulla tuli toista muksua odottaessa raskaudenaikaisia verenpaineongelmia ja olen senkin jälkeen olut seurannassa. Holterointi mm. tehtiin nyt syksyllä. Se on juuri yksi syy, miksi on käytetty kondomeja.

Ei kait tässä muu auta, pitänee vaan kärvistellä ja katsoa, kuin käy.

Ap

Vierailija
15/17 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/17 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lmeisesti myös pitää siitä seksuaalisesta vallastaan sinuun.

Vierailija
17/17 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain työterveyslääkärin kiinni ja nyt on se jälkiehkäisypilleri otettu.

Saa nähdä mitä kaikkia haitallisia muita sivuoireita siitä nyt sitte seuraa?