En taidakaan kestää mieheni pihtaamista...
Yhdessä ollaan oltu jo yli 10v. Muut asiat ovat aina olleet suht mallillaan, mutta seksiä ei juuri ole. Miehelle ok tahti olisi kerran kuukaudessa. Minulle se ei riitä.
Olen asennoitunut asiaan miljoonaan kertaan. Olemme puhuneet ja joskus on helppojakin kausia. Silloin pystyn arvostamaan sitä mitä on ja olen miettimättä sitä mikä puuttuu. Kuitenkin nyt tuo seksi on saanut enemmän valtaa ajatuksissani. Olen aina ollut hyvin seksuaalinen ihminen ja osaan toki pitää huolen itsestäni, mutta kaipaan niin paljon seksiä että olen huomannut alkavani harkitsemaan sivusuhdetta... En tiedä mitä tekisin...
Kommentit (29)
Nuorempana kuvittelin siihen pystyväni, mutta nyt huomaan kuinka paljon tuhoa ne tukahdetut halut ja tunteet aiheuttavat.
Minulla on ollut useita tilaisuuksia pettää. Olen saanut suoriakin ehdotuksia vuosien varrella. Mitään en ole tehnyt, vielä. Tiedän kuitenkin, että kynnys on matalampi, niin suureksi se seksin kaipuu on kasvanut.
Minä tiedän olevani usean ihmisen silmissä haluttava ja tiedän, että tuollainen kaveri-seksi-suhde olisi helposti järjestettävissä. Sinänsä on jännä, että kuulen lähinnä toisilta ihmisiltä olevani kaunis ja upea. Mieheltäni harvemmin. Jotenkin vain niin surullista, että monet muut haluaisivat minua, mutta ei oma mieheni.
Mies yrittää kyllä antaa minulle läheisyyttä muuten. Hänestä voi olla esim. hyvä idea, että olemme alasti sängyllä ja hän hieroo selkääni ja pakaroitani. Mutta minusta se ei olekaan aina niin hauskaa, kun tietää ettei siitä seksiä seuraa. Hän voi hyvin vain alkaa nukkumaan tunnin hierontasession jälkeen!
Joskus kun olen lähdössä vaikka kavereiden luona käymään ja olen hieman laittautunut hän saattaa tulla sanomaan kuinka kauniilta näytän. Halatessa huomaan, että hän on kovettunut. Silti jos jotain ehdottaa, yritän suudella tms. niin mies vain sanoo ettei nyt ole hyvä hetki. Minä vain myöhästyisin. On tämä hienoa!
Seksi hänen kanssaan on ihan hyvää, mutta aina samalla kaavalla. Minä olen se joka joskus saa hänet houkuteltua esim. suuseksiin. Minä haluan ja tykkään ottaa suihin, mutta mies ei sitäkään oikein kaipaa. Ei vaikka tuleekin aina silloin hyvin nopeasti.
Tätä kirjoittaessa itsekin kyllä huomaa kuinka turhautunut tähän kaikkeen olen...
Muistan mun ja mieheni suhteen alkuajat, ensimmäisen vuoden-puolitoista meillä oli seksiä päivittäin, ja joinakin päivinä usemmankin kerran kuin vain sen yhden kerran.
Sittemmin tahti harveni kertaan pariin viikossa, tilanteen ja mielialan mukaan.
Perheellistymisen myötä ehkäpä harvenneet vähän, tai ainakin spontaanisuus on vähentynyt, ymmärrettävästikin.
Vauvan yrittelyaikoina oli vilkkaampaa, tahdilla joka toinen päivä mentiin.
Kun suhdetta takanapäin jo 17 vuotta, on toki havaittavissa jonkinmoista jos nyt ei kyllästymistä, niin miten sen sanoisikaan ;)
Seksuaalisesti olen aktiivinen nainen. Jollei miehen kanssa, niin omaa kivaa harrastaen.
Eihän se tietty sama asia ole, tunteine ja nautintojen kannalta, mutta pysyypä edes hymy huulilla ;)
Torjutuksi tuleminen on ikävä tunne, sitäkin "saa" joskus tuntea.
Mutta kieltämättä, kun itsellä on ajoittain semmoinen tunne, että nyt ei tee mieli, ja mies kyhnää seisokkinsa kanssa, alkaa kyllä ahdistamaan.
Vaikeita asioita, tilanteet ja fiilikset vaihtelevat, ja väsymys ja stressi antaa omat mausteensa asiaan.
Ollapa suhde, jossa halut menisivät täysillä yksiin.
pistäkää vaan kuvaa niin voidaan ratkaista ongelma ;)
-mies herättää kesken unien ja esittelee aamuerektoitunutta vehjettään ja saattaa jopa mainita, että katso tai täällä olisi jotain sinulle
(vrt. pieni poika, joka esittelee uuta pikkuautoaan)
-miehen kosketukset ovat aina merkki "puutteessa olemisesta". Usein verbaaliset kiinnostukset ja huomioinnit lämmittävät enemmän kuin rintojen kouraisu
-kotitöihin osallistuminen sillä varjolla, että seksiä heruisi
-mies odottaa vuoteessa valmiina, että tänään on aika saada
-peseytymättömyys
-karskit puheet (nussiminen, nainti)
-kiehnääminen (pyöritään kuin kissa kiimassa ja odotellaan seksiä)
-puheet ei mene perille, eli seksissä ehdotetaan tai toistetaan sellaista, mikä tuntuu pahalta
kommenttisi ovat varmasti totta mutta poikkeuksiakin löytyy...
-mies herättää kesken unien ja esittelee aamuerektoitunutta vehjettään ja saattaa jopa mainita, että katso tai täällä olisi jotain sinulle (vrt. pieni poika, joka esittelee uuta pikkuautoaan)
- nainen innostuu ja tainnuttaa pystyssä olevan aamuveijarin
-miehen kosketukset ovat aina merkki "puutteessa olemisesta". Usein verbaaliset kiinnostukset ja huomioinnit lämmittävät enemmän kuin rintojen kouraisu
-kosketus voi olla yhtälailla merkki läheisyyden tarpeesta. ihmiset on erilaisia kuten myös nonverbaalisen viestinnankin keinot.
-kotitöihin osallistuminen sillä varjolla, että seksiä heruisi
tai sittene kotitöihin osallistutaan vain koska halutaan pitää koti siistinä, asiat järjestyksessä.
-mies odottaa vuoteessa valmiina, että tänään on aika saada
ja nainen villiintyy nähdessään miehen valmiina täynnä intohimoa vaimoaan kohtaan,
-peseytymättömyys
perushygienian puute vienee myös halut useimmilta miehiltä, mutta mikä onkaan mukavampaa kuin mennä yhdessä suihkuun!
ihmiset on erilaisia, toisille tuo on total turn off, toiselle taas jotain aivan muuta, myös naisilla
-kiehnääminen (pyöritään kuin kissa kiimassa ja odotellaan seksiä)
tämäkin voi pistää naisen kuumenemaan..riippuu henkilöistä
-puheet ei mene perille, eli seksissä ehdotetaan tai toistetaan sellaista, mikä tuntuu pahalta
voi myös olla toisinpäin. puheita olisi syytä kuunnella tarkalla korvalla, myös sen ketä haluttaa
yksi tykkää yhdenlaisista puheista/teoista, ja toinen toisista.
Itse olisin oikein innoissani jos mies esittelisi innolla aamuseisokkia...voisin avuliaasti tarjota keinoa sen taltuttamiseksi (suu, käsi tai...).
Vaikka aikuinen nainen olenkin, tykkään hassutella, enkä ottaa näitä seksiasioitakaan kuoleman vakavasti.
Olen kenties ronski naiseksi, mutta saatanpa sanoa miehelle spontaanisti, että "nyt panettaa", tai jopa suoraan mennä kourimaan ;)
Mutta puhtaus on kyllä kaiken a ja o. Likaista veijaria en suuhuni ota, ja onhan se kivempi puhtaan raikkaaseen kainaloonkin mennä (versus hikinen), joten olipa kyse seksistä tai läheisyydestä, niin puhtaus on valttia.
#nro 24
Menin sänkyyn yhden kaverini kanssa. Seksi oli mahtavaa.
Tunnen epäuskoa ja syyllisyyttä, mutta oikeastaan minua ei kuitenkaan kaduta ollenkaan. Oudot fiilikset...
-nainen herättää kesken unien ja esittää olevansa jotenkin halukas ja saattaa jopa mainita, että katso tai täällä olisi jotain sinulle
(vrt. pieni tyttö, joka esittelee uutta nukkeaan)
-naisen kosketukset ovat AINA merkki "puutteessa olemisesta".
-kotitöihin osallistuminen sillä varjolla, että seksiä heruisi. Todella säälittävää.
-nainen odottaa vuoteessa valmiina, että tänään on aika saada.
-peseytymättömyys
-kiehnääminen (pyöritään kuin kissa kiimassa ja odotellaan seksiä) ja luullaan vielä olevan seksikkäitä!
-puheet ei mene perille, eli seksissä ehdotetaan tai toistetaan sellaista, mikä tuntuu pahalta. Eivätkö naiset ymmärrä, että seksin vaatiminen mieheltä on todella sopimatonta?
vähän samaa olen ajatellut minäkin. minä en pysty/pystyisi elämään ilman seksiä. eikä seksin unohatminen onnistu. meillä vaimo on suorastaan suuttunut tai vähintäin närkästynyt kun on kastunut hyväilyjen/läheisyyden takia. jos minulla alkaa vaimoni takia seisomaan niin en ikinä jätä, jos se vain minusta on kiinni, käyttämättä hyvää seisokkia!!!!
joskus aikanaan ,kun olin poikamies jä väsyin juoksemaan kapakoissa yms yhdenillan sähläämiseen, yritin päättää etten tarvitse seksiä. no pieleen se minun osalta meni. jos en millään tavalla tyydyttänyt seksuaalisia haluja niin seksi tuli hyvin voimakkaasti uniin..ja sen seurauksena olikin aamulla pyykkikone täynnä.
itse olen meittinyt mikä on aiheuttanut vaimossa muutoksen. Yksi syy on ollut ehkäisyssä( ja nykyistä kierukkaakin). Mutta ilman hormonaalista raskauden estoakin hänellä on ollut pitkiäkin jaksoja joissa hän on ollut se haluton. JOtenkin tuntuu että hänelle riittää kerta kuukaudessa.
suhteemme alkuaikana hän oli monesti se halukkaampi ja aloitteen tekijä. no tätä ei ole tapahtunut enään vuosiin.
Onneksi se kuukausi on pisin mitä tyypillisesti olen ilman. pisin jakso on ollut 3 kk. r*nkkaamalla saa jotain hoidettua mutta iso osa jää puuttumaan.
ennenkin olen täällä sanonut että näissä epäsuhtaisissa haluissa suosittelisin lämpimästi parinvaihtoa niin että halukkaat hakeutuisivat toistensa joukkoon ja haluttomat voisivat sitten miettiä itsekseen mitä haluavat.
itse olen ajatellut että halujen epätasapaino on aivan yhtä tuskallinen tilanne molemmille osapuolille. varmasti sitä halutonta myös harmittaa ja ahdistaa halukkaan lähentelyt yms. Tämän takia olen koittanut olla rauhallinen ja olla lähestymättä. Tuo on kyllä johtanut sitten myös siihen että enpä hirveästi enään vaimoani halailekkaa/hyväile jos/kun se hänestä tuntuu siltä että haluan "päästä pukille".
no elämä on tällaista. ei varmaan kamalan tavatonta pitkissä parisuhteissa.
joskus minulla tulee, ja viime aikoina useammin, olo että ystävyys/seksi/pano-suhde vastaavassa elämäntilanteessa olevan naisen kanssa olisi minulle se paras vaihtoehto.
miten muilla, käykö pihtaava puoliso seksillä kauppaa? muutaman kerran olen em. kuviota havainnut. En oikein tiedä miten noihin pitäisi suhtautua ...tosin mulla on periaate että en pihtaa ja annan aina kun vain kelpaa. joskus tuollainen kaupan käynti tuntui aika ihmeelliseltä ja loukkaavalta. kaupankäynti ei ole suoraa vaan jossain määrin vihjailevaa...mutta viesti ainakin minulle on mennyt monesti perille. Yleensä en ole noihin suostunut tai olen kääntänyt puheen johonkin ihan muuhun.