Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SURKEA SEKSI PARISUHTEESSA..

Vierailija
17.04.2014 |

Surkea seksielämä parisuhteessa.

Kuullostaako tutulta? Aloitimme seurustelun ja alussa seksi oli mahtavaa ja kaikki tuntui niin ihanalta. Muutama vuosi vierähti ja nyt seksi on lähinnä pakkopullaa ns. lauantaisaunan jälkeen.

Asumme pienellä paikkakunnalla ja tunnen exät todella hyvin omien harrastuksieni kautta. Tiedän että "vaimoni" oli aikanaan todella innokas suihinottaja ja teki sitä mielellään entisten poikaystävien kanssa. Minä sain sitä myös seurustelun alkuvaiheessa, mutta naimisiin menon ja meidän ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen kaikki muuttui. Nykyään hän esittää jotain siveellistä ja fiksua naista ja kaikki se vanha intohimoisuus ja seksinnälkä on kuollut tai ainakin haudattu. Miehenä en oikein ymmärrä tilannetta ja en todellakaan halua ostaa jotain kaupunkiviikonloppumatkoja tai järjestää jotain kynttiläillallisia sen vuoksi että saisin "pesää" omalta vaimolta. Jos pikapanot eivät kiinnosta ja toista ei seksi huvita kuin ehkä kerran kuukaudessa ns. pikaisesti lähetyssaarnaaja-asennossa, niin joko

a) alan käymään vieraissa, jopa maksullisissa

b) otan eron.

Osaatteko antaa vinkkejä, miten tulisi edetä?

Kaikki muut asiat meillä menee hyvin. Molemmilla on samanlainen huumorintaju, kotityöt jaetaan, laskut maksetaan yhteiseltä tililtä tms.

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis viitsi panostaa niihin asioihin, joita vaimo kaipaa, joten lienekö ihme, jos hän ei viitsi panostaa siihen, mitä sinä haluat. Se on ihan oikeasti hyvin pitkälti jannusta kii, huutaako tyttö hii, kuten jo Lapparit aikanaan tiesi.

Vierailija
2/77 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä maksullisiin. 50 egee ja saat upean suullisen joltain pitkäsääriseltä ja kauniilta Itänaiselta, joka ei pyydä sua tiskaamaan, hoitamaan pyykkiä, katsomaan lapsia tms. Jos panostat vähän enemmän, niin saat täyden hoidon ja tulet muistamaan sen pitkään.

t: Mies, joka on kaiken kokenut ja nauttii olostaan sinkkuna!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 01:12"]Mene ihmeessä maksullisiin. 50 egee ja saat upean suullisen joltain pitkäsääriseltä ja kauniilta Itänaiselta, joka ei pyydä sua tiskaamaan, hoitamaan pyykkiä, katsomaan lapsia tms.

[/quote]

Aikuinen ihminen etkä osaa tehdä itsestään selviä kotitöitä pyytämättä? Vaimos tais jättää sut eikä toisinpäin, ainakin jos on fiksu nainen.

Sunhan ne lapset on sitä paitsi, eikä sen huoran. Jos oisit hyvä isä niin oisit kattonu niitä ihan vapaaehtoisesti.

Vierailija
4/77 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hertsileijaa mies sun kanssas! ei kai sun nyt pesää varte tarvii kaupunkilomii tai kynttiläillallisii järjestää, vaan sen takia et saatte yhteistä aikaa ja vaimokin pääsee rentoutumaan. hän ku voi olla nyt vaan niin arjen väsyttämä ja. 'Kuluttama' et ei seksi paljon kiinnosta. voi kuule kaupunkiloman tai kynttiläillallisen jälkeen olla taas ku uus vaimo. Kokeile edes!

Vierailija
5/77 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, pahin mahdollinen skenaario on se, että kyllä sitä vaimoa intohimoinen seksi kiinnostaisi, muttei sinun kanssa. En tarkoita tällä, että hän pettäisi. Olin vuosia sitten naimisissa ja meilläkin kaikki muu sujui: kotityöt, lastenhoito, raha-asiat, yhteiset harrastukset ja hauskanpito jne, mutta miehestäni oli tavallaan tullut minulle rakas veli. Hormonaalinen ehkäisy vei haluni ja kun lopetin sen, niin kyllä haaveilin miehistä ja seksistä, mutta en halunnut puolisoani. Seksiä oli sitten max. pari kertaa kuussa. Lopulta älysimme erota. Hyvät välit säilyivät ja kummastakin tuli intohimoinen puoliso jollekin toiselle.

Vierailija
6/77 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen kanssa olen seurustellut ja kaikissa naisissa olen huomannut sen saman piirteen. Seurustelun alkuvaiheessa kun suhde on tuore ja uusi niin naisilta saa sitä parasta seksiä ja uskomattomia suorituksia yö yön perään. Seurustelun alkuvaiheessa naisen voi herättää kesken yöunien jos tekee mieli ja 99% suostuu siihen heti, mutta auta armias kun vähän aikaa on seurusteltu ja harmaa arki koittaa, niin iskee ns. pääkivut ja haluttomuus.

Näin ollen, miehenä on parasta pysyä sinkkuna ja hakea yhden yön tai muutaman viikon/kuukauden seuraa, jolloin seksi on mahtavaa ja siihen ei kyllästy. Kun nainen aloittaa nalkutuksen tai kieltäytyy seksistä niin jätä se ja hae uusi kiihkeä misu tilalle. Suomi on pullollaan YH-äitejä ja muita sinkkuja, joten pelimies saa yleensä joka ilta seuraa baareista, jos osaa olla kohtelias ja ei läträä liikaa viinan kanssa. Hyvä pointti on myös se, että näille yhden illan hoidokeille ei tarvitse ostaa ulkomaanmatkoja tai muita kalliita lahjoja, koska ihastuneena jakavat pesäänsä muutenkin.

Vierailija
7/77 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 01:37"]

Monen kanssa olen seurustellut ja kaikissa naisissa olen huomannut sen saman piirteen. Seurustelun alkuvaiheessa kun suhde on tuore ja uusi niin naisilta saa sitä parasta seksiä ja uskomattomia suorituksia yö yön perään. Seurustelun alkuvaiheessa naisen voi herättää kesken yöunien jos tekee mieli ja 99% suostuu siihen heti, mutta auta armias kun vähän aikaa on seurusteltu ja harmaa arki koittaa, niin iskee ns. pääkivut ja haluttomuus.

Näin ollen, miehenä on parasta pysyä sinkkuna ja hakea yhden yön tai muutaman viikon/kuukauden seuraa, jolloin seksi on mahtavaa ja siihen ei kyllästy. Kun nainen aloittaa nalkutuksen tai kieltäytyy seksistä niin jätä se ja hae uusi kiihkeä misu tilalle. Suomi on pullollaan YH-äitejä ja muita sinkkuja, joten pelimies saa yleensä joka ilta seuraa baareista, jos osaa olla kohtelias ja ei läträä liikaa viinan kanssa. Hyvä pointti on myös se, että näille yhden illan hoidokeille ei tarvitse ostaa ulkomaanmatkoja tai muita kalliita lahjoja, koska ihastuneena jakavat pesäänsä muutenkin.

[/quote]

Jos meno on toistuvasti suhteissa tuollaista, haluttomuutta ynnä muuta, niin olisiko korkea aika kasvaa aikuiseksi ja katsoa peiliin? Ainoa yhdistävä tekijä suhteissasi olet sinä.

Vierailija
8/77 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhteen alussa yhdistävä tekijä on hyvä huumori ja hyvä seksi, niin ei siitä voi miestä syyttää jos nainen on muutaman kuukauden kuluttua kiinnostunut enemmän tapettien väristä, astioiden hankinnasta ja muista jonnin joutavista asioista ja siinä samalla unohtaa sen yhteisen voimavaran elin seksin ja huumorin.

Vierailija
9/77 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimimaissa solmitaan elinikäisiä avioliittoja ja parit kasvavat yhteen. Meillä Länsimaissa luovutetaan liitto todella herkistä syistä ja siksi eronneita ja karanneita on baarit täynnä ja kun seksiä on tarjolla yllin kyllin ilman parisuhdetta, niin siksi meillä on todella paljon sinkkuja jotka haluavat nauttia lasin maitoa ilman että omistavat lehmää (jos ymmärrätte mitä tarkoitan)

Parisuhde on muutakin kuin seksiä, vaikka seksi onkin tärkeä asia!

Mutta Länsimaalainen kulttuuri on tehnyt kaikesta ns. kauppatavaraa ja se rikkoo monen ihmisen sielun tavalla tai toisella.

Vierailija
10/77 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on se tilanne että yhteistä talolainaa on yli 300 000 jäljellä. Muilta osin parisuhde on kunnossa, mutta keskinäistä rakkautta ei ole, joten sen vuoksi käyn säännöllisesti vieraissa. En halua erota, koska sen jälkeen meidän kaksi lastamme joutuisi muuttamaan nykyisestä kodista pois ja luultavasti huomattavasti kauemmaksi. Ero toisi mukanaan talousromahduksen ja luultavasti joutuisin myöhemmin muuttamaa vuokralle. Tiedän että teen väärin, mutta siitä huolimatta hoidan seksiasiani salaa muualla kuin kotona ja suon sen nautinnon itselleni.

Vierailija
11/77 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei ap vika vaan ois sussa, kun naistas ei enää kiinnosta. Mietippä.

Vierailija
12/77 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietippä iha ite

Vierailija
13/77 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ite

Vierailija
14/77 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuh.. Kohta kongi pelastaa !

Mutta mieti nyt ihan ite...tuut..tuut.. ZZzzzzz

Vierailija
15/77 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! Seksihän se on tärkein asia maailmassa! Ja naisen täytyy haluta aina - ihan sama kuinka väsynyt ja arjen uuvuttama on. Putkiaivot taas todistivat toimintansa. Tajuatteko yhtään kuinka paljon tuo ahdistaa, kun itse ei pitkän uuvuttavan päivän päätteeksi jaksa muuta ajatella kuin nukkumista ja sit pitäiskin yhtäkkiä vaan innostua miehestä joka yleensä lopettaa heti kun itse on saanut haluamansa.

Vierailija
16/77 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan ottanut asian puheeksi vaimosi kanssa? Elämässä on erilaisia kausia, välillä seksi ja seksihalut saattavat jäädä taka-alalle, mutta se ei tarkoita että tilanne olisi pysyvä. Omasta kokemuksesta nostaisin mietintään myös jonkun toisenkin mainitseman ehkäisyn, teilläkin tämä puoli on ehkä jäänyt vaimon hoidettavaksi? Vuosikausien hormonaalinen ehkäisy vie joidenkin kohdalla seksuaaliset halut tehokkaasti, näin kävi itselleni. Elin monta vuotta täysin sumussa tajuamatta sitä itse ennen kuin painavat fyysiset syyt pistivät luopumaan hormonaalisesta ehkäisystä. Syyt seksielämään laimenemiselle voivat olla moninaiset, mutta ota nyt hyvä mies asia puheeksi toisen osapuolen kanssa!

Vierailija
17/77 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huonoa seksiä antava nainen. Suhteen alussa seksi kiinnosti paljon enemmän, nykyään ei juurikaan. Joudun syömään verenpainelääkettä (olen normaalipainoinen, joten laihdutus ei auta paineisiin) joka saattaa vähentää halukkuutta. Välillä olen vaihtanut lääkettä ja nyt olen raskauden takia ilman, mutta halut eivät ole palanneet.

Seksiä harrastetaan 1-2 kertaa viikossa ja myönnän etten jaksa panostaa siihen.

Haluttomuuteen vaikuttaa kyllä aika paljon myös mieheni teot: töiden jälkeen minä puuhastelen kotitöissä ja mies usein pelaa tai katsoo telkkaria. Menen nukkumaan 2-3 tuntia aiemmin kuin mieheni koska menen tykkään herätä ajoissa. Mies myös pitää paljon ääntä nukkuessaan (kuorsaus, hampaiden narskutus), joten herään joka yö vähintään kerran ja siirryn nukkumaan vierashuoneeseen. Nyt kun olen raskaana käyn myös vessassa 1-3krt yön aikana. En ole vuosiin nukkunut koko yötä putkeen, joten olen aina väsynyt.

Mies ei kuitenkaan halua tehdä mitään kuorsaukselleen tai narskutukselleen ja kotitöihin on vaikea saada osallistumaan. Imuroin, siivoan keittiön ja vessan perusteellisesti ja pesen pyykkiä yleensä iltavuorojen aamuna ja vaikka kerron mitä olen tehnyt en usko että mieheni tajuaa että noihin kotihommiin menee oikeasti energiaa. Työni on vielä epäsäännöllistä, että en voi aina vuorojen välissä nukkua täysiä yöunia  (esim. iltavuorosta kotona 22.30 seuraava aamuvuoro, johon lähdettävä 6.30). Lisäksi töitä on putkeen usein 8-9 päivää ja vapaapäiviä on 1-2 krt kuussa 2kpl peräkkäin. Jos saisin enemmän apua kotitöihin, ihan pyytämättäkin (ei mieheni tarvitse pyytää minua imuroimaan koska teen sen kun on tarve) voisi olla ehkä tehoja jäljellä vielä seksiin.

Olen myös ajatellut, että en ole vaan niin seksuaalinen ihminen. Itseäni tämä harmittaa, koska olisihan se hienoa, että voisi ottaa vaikka parin tunnin seksisessiot  ja saada useampi orgasmi. En vaan ole koskaan sillä tuulella, enkä tule, vaikka mies haluaisi nuolla tai harrastaa muuta esileikkiä. Mulle seksi on vaan epämukavaa: miehen karvat kutittaa alapäätä, tupakan ja valkosipulin hajuinen hengitys ei houkuttele suutelemaan, terävät kynnet sattuvat alapäähän ja on vaikea hengittää kun toinen hengittää kasvoille.

Vierailija
18/77 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on ihana. Hän tekee melkein kaikki kitityöt ja pitkää työpäivää. Jaksaa silti myös aina antaa aikaa ja huomiota lapsille ja nauttii lastemme seurasta. Ei ole epäkohtelias koskaan. Kehuu raskauksien runtelemaa vartaloani kauniiksi, vaikka tuota ylipainoakin pikkasen on. Itse ilen sairauksien takia fyysisesti rajoittunut, mutta mieheni saa minut tuntemaan itseni mahdollisimman normaaliksi äidiksi ja vaimoksi. Kyllä sellaista supermiestä haluaa päivittäin. Ja minulla on kipuja joka ikinen päivä. Sekään ei aiheuta haluttomuutta minulle tämän miehen kanssa, aikaisempien kanssa kyllä ajoittain. Saattoi johtua kyllä ehkäisystäkin aikaisemmissa suhteissa.

Vierailija
19/77 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehto c) entäpä jos yrittäisitte puhua asiasta?

Vierailija
20/77 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 07:20"]Minun mies on ihana. Hän tekee melkein kaikki kitityöt ja pitkää työpäivää. Jaksaa silti myös aina antaa aikaa ja huomiota lapsille ja nauttii lastemme seurasta. Ei ole epäkohtelias koskaan. Kehuu raskauksien runtelemaa vartaloani kauniiksi, vaikka tuota ylipainoakin pikkasen on. Itse ilen sairauksien takia fyysisesti rajoittunut, mutta mieheni saa minut tuntemaan itseni mahdollisimman normaaliksi äidiksi ja vaimoksi. Kyllä sellaista supermiestä haluaa päivittäin. Ja minulla on kipuja joka ikinen päivä. Sekään ei aiheuta haluttomuutta minulle tämän miehen kanssa, aikaisempien kanssa kyllä ajoittain. Saattoi johtua kyllä ehkäisystäkin aikaisemmissa suhteissa.

[/quote]

Mistä tollasia miehiä löytää?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän