Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä muilla kokemuksia tällaisesta, että joku yrittää pilata sinulta

Vierailija
05.11.2011 |

kaikki uudet ihmissuhteet juorujen avulla. Eikä sinulla ole oikein mahdollisuutta aina korjata noita juoruja ja kertoa sinun versiota asioista? Mitä olette tällaisten ihmisten kanssa tehneet?

Pidänkö vain etäisyyttä vai hyökkäänkö jotenkin takaisin? Vaikeaa on se, että en voi koskaan hänelle suoraan sanoa, että lopeta paskan puhuminen, koska eihän minulla luonnollisesti ole mitään todisteita. Paskan puhuminen tapahtuu yleensä minun selkäni takana, enkä viitsi käydä kyselemään ihmisiltä, että mitä kys. henkilö on minusta sanonut.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
2/4 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole keksinyt mitään lääkettä. Yleensä ottaen hyvin kateelliset ihmiset tekee noin. TIedän tämän, koska olen itsekkin ollut joskus todella kateellinen eräällä vanhalle koulukaverille. Ja yrittänyt pilata hänen mahdollisuuksiaan menestyä vain siitä yksinkertaisesta syystä, että koska tunsin, että en itse ole menestynyt ja siitä syystä kukaan muukaan ei saa..

Onneksi olen nyt tiedostanut tuon piirteen itsessäni ja keskittynyt menestymään itse, sen sijaan, että kyttäisin muiden menstystä ja yrittäisin sabotoida sitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole keksinyt mitään lääkettä. Yleensä ottaen hyvin kateelliset ihmiset tekee noin. TIedän tämän, koska olen itsekkin ollut joskus todella kateellinen eräällä vanhalle koulukaverille. Ja yrittänyt pilata hänen mahdollisuuksiaan menestyä vain siitä yksinkertaisesta syystä, että koska tunsin, että en itse ole menestynyt ja siitä syystä kukaan muukaan ei saa..

Onneksi olen nyt tiedostanut tuon piirteen itsessäni ja keskittynyt menestymään itse, sen sijaan, että kyttäisin muiden menstystä ja yrittäisin sabotoida sitä

Vierailija
4/4 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä yleensä valitetaan tuosta kateuskortista kun se vedetään aina jokapaikassa esiin. Mutta todellisuudessa se on aina se perimmäinen syy kuitenkin.

Anna sen vain puhua paskaa, hakeudu kivojen ihmisten pariin ja hykertele mielessäsi sille, että pasknpuhujalla on yleensä helvetin paha olla itsensä kanssa:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän