Perheen nettotulot
Monta aikuista, monta alle 14 v lasta, yli 14 v lasta, autojen määrä. Paljon teillä on talouden käteenjäävät NETTOtulot, laske mukaan kaikki tulot: palkat, etuudet ja jos säännöllisiä pääomatuloja. Tuletteko hyvin toimeen tuloillanne?
Kommentit (49)
2 aikuista, 2 teiniä, 1 auto. Kuukausitulot netto n 5200 eur, lisäksi pääomatuloja nettona n 10 000 eur/ vuosi.
Pärjätään oikein hyvin.
Vad har du med det att göra? Summerar nu sitt eget bara och skickar iväg ansökningar till vederbörande. Desto färre som godkänns, desto gladare är vi som betalar dem.
Siis mitä nää helvetin tulokyselyt oikein on? Joka päivä melkeen joku kyselee ihmisten tuloja. Mikä diagnoosi näillä tyypeillä on?
Kaksi aikuista, 0 lasta, 0 autoa, netto puolisolla n. 6000 e ja 1200 e mulla. Hyvin pärjätään. Jos sinkku olisin, pitäisi tehdä kyllä kokoaikatyötä.
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty laskee nettotuloja. Ne vaihtelee 3 vuorotyön takia. Ensi kuussa saan 6 viikon lisät, tässä kuussa sain 3 viikon lisät. Ja sit riippuu onko sunnuntait vapaita vai töitä jne.
Vuositulot jaettuna 12. Hyvin yksinkertaista.
Kaksi aikuista, kolme lasta, joista yksi alle 14-vuotias. Kolme autoa. Tuloja en tiedä tarkalleen, mutta, no... paljon. Ja kyllä, tulemme hyvin toimeen.
Yksi aikuinen, lapsia 1+1, autoja 1. Nettotulot yhteensä vähän päälle 4000 euroa. Velaton olen, hyvin pärjäämme.
2 aikuista, 2 teiniä, 2 autoa, nettotulot n. 5000e kuukaudessa. Pärjätään ihan ok.
Yksi aikuinen ja kaksi lasta, molemmat lapset yli 17 joten ei mitään tukia, ei pääomatuloja. Yksi auto. Nettotulot n. 5000€/kk. Yksin olen siellä parhaiten tienaavassa osuudessa, taloutena en. Verotus <3
En edes tiedä puolisoni nettotuloja.
2 aikuista, 1 alle 14 ja 1 yli 14 lapsi. Yksi auto.
Nettotulot 3900€ kk (+lomarahat) + satunnaisia pieniä pääomatuloja. Peruskuukauden jälkeen jää noin 400€ joka kaikki kuluu tällä hetkellä keskeneräisen autotallin rakentamiseen. Eli tulemme tällä juuri toimeen.
Oikeasti varakkaat eivät tiedä tulojaan kk-tasolla. Itse en edes ole mitenkään erityisen varakas, mutta en silti esimerkiksi tiedä, paljonko tililläni on rahaa. Suuruusluokka on useita tuhansia, ja se tieto riittää minulle.
1740 euroa/kk. 2 aikuista, ei lapsia, ei autoja. Luulisin, että pärjäämme jotenkin, koska osaamme suunnitella rahankäyttömme. Mutta tällä palstalla olen kuullut, että me tuilla eläjät olemme huippurikkaita. Meille työnnetään valtavat määrät rahaa. Onnellisuutemme ja pärjäämisemme johtuukin siis siitä.
Palkkatulot 5400 + lapsilisät 200. Perheessä 2 aikuista ja 2 lasta (teini ja esiteini). 2 uudehkoa autoa. Pärjätään oikein hyvin kun asuntolaina jo maksettu eikä autoistakaan lainaa. Ollaan säästäväisiä, ei turhia tuhlailla.
3 lasta, 2 aikuista. Nettotulot 3000-4000€/kk. 1 auto ja omistusasunto. Ei taloudellisia ongelmia.
Nettotulot n. 7000€/kk. Pärjätään hyvin. 3 lasta, joista 2 asuu kotona + 2 aikuista
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti varakkaat eivät tiedä tulojaan kk-tasolla. Itse en edes ole mitenkään erityisen varakas, mutta en silti esimerkiksi tiedä, paljonko tililläni on rahaa. Suuruusluokka on useita tuhansia, ja se tieto riittää minulle.
Paljonko mielestäsi ansaitsee oikeasti varakas, joka ei enää osaa jakaa vuositulojaan 12:sta?
Ap ei kuulu sulle mitenkään tämä asia. Nettotulot ovat sellaiset että hyvin pärjätään.
Vierailija kirjoitti:
Samma här. Man har börjat köra en kalkyl typ en gång per månad för att vara på kartan. Kollar alla konton, kontanterna och investeringarna. Är man lat kan det väl vara att fyrket skulle mögla i en sådan marknadssituation som vi har nu.
Ei pysty laskee nettotuloja. Ne vaihtelee 3 vuorotyön takia. Ensi kuussa saan 6 viikon lisät, tässä kuussa sain 3 viikon lisät. Ja sit riippuu onko sunnuntait vapaita vai töitä jne.