Paljonko pistit NENÄPÄIVÄ-keräykseen?
Mä laitoin 20€ netin kautta.
Nyt kaikki muutkin av-mammat lahjoittamaan! 5 euroakin auttaa!!!
Kommentit (33)
Nytkin niin hyvä sketsi suomalaisten "ongelmista".
Halveksun suuresi näitä lahjoittajia.
Keräyksiä on ihan liikaa. Maksan veroja, se riittäköön.
tää kertomus 12-vuotiaan tytön ympärileikkauksesta.
: (
lisäksi ostin yhteensä 5 nenää omille ja siskon lapsille.
Mielestäni hyvä kampanja ja onnistuneesti tehty ohjelma. Koskettava ja silti hyvä fiilis. Tykkään.
Muutenkin perheessämme on tapana harjoittaa hyväntekeväisyyttä sekä ulkomaisiin että kotimaisiin kohteisiin. Surettaa muutamat vastaukset tässä ketjussa. Onneksi perheemme ystäväpiiriin ei kuulu kaltaisianne ihmisiä.
Ymmärrän että kaikilla suomalaisilla perheillä ei ole varaa lahjoittaa rahaa keräyksiin, mutta ylimielinen asenne ja asioiden vääristely ja kieltäminen eivät auta ketään, eivätkä ainakaan lisää minun myötätuntoani suomalaisia vähävaraisia kohtaan.
lisäksi ostin yhteensä 5 nenää omille ja siskon lapsille.
Mielestäni hyvä kampanja ja onnistuneesti tehty ohjelma. Koskettava ja silti hyvä fiilis. Tykkään.
: )
euroa mennä perillekin. Mutta tärkeintä onkin rahoittaa keräysorganisaatiota ja kohdemaiden johtajia sekä tietysti antaa hyväntahtoisille hölmoille hyvä mieli kun saivat lahjoittaa rahaa.
Muutenkin perheessämme on tapana harjoittaa hyväntekeväisyyttä sekä ulkomaisiin että kotimaisiin kohteisiin. Surettaa muutamat vastaukset tässä ketjussa. Onneksi perheemme ystäväpiiriin ei kuulu kaltaisianne ihmisiä.
Ymmärrän että kaikilla suomalaisilla perheillä ei ole varaa lahjoittaa rahaa keräyksiin, mutta ylimielinen asenne ja asioiden vääristely ja kieltäminen eivät auta ketään, eivätkä ainakaan lisää minun myötätuntoani suomalaisia vähävaraisia kohtaan.
Pistäkää hyvä kiertämään! Unohtakaa katkeruus. Löytäkää ihmisyys ja empatia.
minä olisin sinuna antanut sen 20 euroa sille yh:llä tällä palstalla, joka kertoi, että ei voinut lapselleen ostaa hunajaa kaupasta (lapsen pieni toive) kun äidin kaikki rahat meni apteekkiin omiin lääkkeisiin.
eipä sillä, ettäkö olisin avustamista vastaan...mutta valitettavan usein autetaan vaan näitä katastrofirahastoja sun muita kaukana olevia, kun taas se naapuri seinän takana kuolee yksinäisyyteen.
laita keräävät pörssisijoittajalle rahaa että saa ökyveneelleen katteen
Nytkin niin hyvä sketsi suomalaisten "ongelmista".