Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies antoi synttärilahjaksi kainaloiden karvanpoiston laserilla

Vierailija
04.11.2011 |

Oon monesti sanonut, että en lähde tähän karvanpoistorumbaan mukaan, koska se on luonnotonta ja aivan turhaa. Lisäksi mulla on kainaloiden iho niin herkkä, että höylääminen, vahaus yms. on tästäkin syystä mahdotonta.

Nyt mies oli sitten ostanut lahjaksi karvojen laseroinnin! Olin melkoisen järkyttynyt avattuani kirjekuoren! Sanoin, etten tosiaan aio tätä lahjakorttia käyttää ja syyn olen kertonut ainakin tuhat kertaa tätä ennen. Mies mököttää nyt tuolla. Melkoinen tampio! Vähän sama kuin antaisi kasvissyöjälle lahjakortin pihviravintolaan...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvoja, yök!!

Vierailija
2/6 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske miehes käyttää se kortti, kun kerran ostikin sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei se ollutkaan tässä pointtina.

Ehdotin eilen illalla miehelle hänen lopetettua mökötyksensä, että vaihdetaan lahjakortti johonkin, mitä oikeasti tarvin tai haluan, esim. hierontaan. Mies sanoi, että saan tehdä kortilla mitä lystään. Eli on selvästi vieläkin vähän loukkaantunut, vaikka eikö minun pitäisi olla se, jolla on oikeus mököttää tuollaisesta lahjasta??

Pitäisköhän mun antaa miehen synttärilahjaksi vaikka sukset, kun hän vihaa hiihtämistä... Tai sitten annan lahjaksi tuon saman lahjakortin! :DD

ap

Vierailija
4/6 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta osoita se vaikka persekarvojen poistoon.

Ikävä juttu tietysti, että miehesi ilmeisen paljon inhoaa kainalokarvojasi, mutta on kuitenkin sinun asiasi ajatko niitä vai et. Todella tahditonta antaa tuollainen lahja ihmiselle, joka ei ole nimenomaan toivonut sitä.

Vierailija
5/6 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yksi kerta ei oikein riitä.

Riippuen toki minkälaisesta laseroinnista on kyse. Ihotautilääkärin tekemä laserointi on ainoa millä karvat oikeasti häviävät ja pysyvät poissa mutta vaatii 4-6 kerran käynnin.

Hintaa tulee helposti reilu 600 € jotta saa karvat pois.

Mutta jospa miehesi on ymmärtänyt että haluaisit eroon karvoista mutta et halua höylätä ja siksi ajatteli ihan kivasti että saisit laserilla karvat pois helpommin.

Mutta ymmärrän kyllä miehesi loukkaantumisen, hänellä varmasti ollut ihan vilpitön idea ihastuttaa sinua.

Pyydä anteeksi, rauhallisesti perustele miksi loukkaannuit lahjasta, ota tuo suksi esimerkki mukaan keskusteluun.

Käyttäkää rahat vaikka kahdestaan kylpylään, elokuviin, teatteriin, syömään tai vaikka hiihtämään :D

Vierailija
6/6 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joitten mielestä myös dödön käyttö on luonnotonta ja aivan turhaa. Jos niin ymmärrän miehesi reaktion...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi