Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori uusi äiti ja paha itsetunto ongelma

Vierailija
04.11.2011 |

Olen juuri täyttänyt 24 ja puolen vuoden ikäisen ihanan tyttölapsen äiti.

Tapasin nykyisen puolisoni 3kk ennen raskautta, joka siis ei ollut suunniteltu, söin pillereitä mutta tulin silti raskaaksi, luultavasti syynä oli antibiootti kuuri jonka söin juuri ennen raskautta. Mieheni olisi halunnut abortin, minä en siihen pystynyt. Myös mieheni äidin mielestä se olisi pitänyt tehdä. Oma perheeni kuitenkin tuki minua.

No raskausaika meni tämän takia pahoissa riidoissa. Hän kuitenkin jäi luokseni ja vannoo edelleen rakkautta minuun, hän on myös sanonut että on onnellinen että päätin pitää vauvamme.

Pitkin raskaus aikaa ja sen jälkeen hän on puhui kuinka hän jää paitsi elämästä koska hän ei saanut olla muiden naisten kanssa, ja täten toteuttaa itseään. Hän mm. sanoi että haluaisi kokeilla tummaa tyttöystävää (olen vaalea), hän toivoisi että minä olisin nuorempi, käynyt enemmän kouluja, fiksumpi ja "tiukempi" synnytyksen jälkeen. Hän ei kuitenkaan hauku minua vaan puhuu näistä toiveistaan ihan asiallisesti ja avoimesti. Tämä on kuitenkin tuhonnut itsetuntoni ihan kokonaan, olen nyt tumma ja pahasti alipainoinen (imetän), syntymäpäiväni tuntui pahalta, koska hän on myös sanonut että kaikki miehet haluaisivat teini tyttöjä. Seksi ei oikein suju, koska en ole raskauden jälkeen yhtä haluttava. Näin kuitenkin hänen mukaan on kaikki miehet ajattelee vaimoistaan ja tyttöystävistään.

Olen kaikkeni koittanut, värjäsin hiukseni, olin todella hyvässä kunnossa ja 2 viikkoa synnytyksestä. Koko ajan yritän muuttaa itseäni hänen mielikseen, mutta ikinä en onnistu. Minua on myös muut pyytäneet ulos useaan otteeseen ja saan kyllä muilta kuulla kuinka olen kaunis.

Mieheni ei halua erota, uhkaa itsemurhalla jos lähden. Minua taas painaa syyllisyys koska tein päätöksen pitää lapsen vaikka hän päätti toisin, joten koen että velvollisuuteni on jäädä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin pystyt. Itsesi ja ennenkaikkea lapsesi tähden.

Vierailija
22/30 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat, että mies on hyvä isä. Miten niin on hyvä isä? En ymmärrä. Ukko joka suoltaa tuollaista puolisolleen EI OLE hyvä isä. Hirviö hän on ei muuta. Tulee vielä vakavasti vahingoittamaan henkisesti sinua ja pientä tytärtä. Mitä sontaa alkaakaan suoltamaan sitten lapselle, jos sinulle puhuu noin? Onko hällä jotain pedofiilisiä taipumuksiakin kuin 26 v haaveilee teinitytöistä? Pakkaa tavaras ja lähde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan hyvällä isällä sitä, että hän oikeasti osallistuu lapsen hoitoon, leikkii lapsen kanssa, naurattaa ja pitää hyvänä. Myös vaipan vaihto on sujuu hyvin, ja jos joskus haluan käydä kuntosalilla, hän kyllä on vauvan kanssa ilman mukinoita.

Lukiessani vastauksianne niin itsekkin tajusin tilanteeni, jotenkin kun ulkopuolinen sanoo asian suoraan sen tajuaa paremmin kuin sitä itse päässään pyörittelee.

Aion kyllä jättää tämän miehen, kuitenkin koko vauva ajan sitä olen miettinyt. En voi kiittää teitä tarpeeksi, tämä antoi minulle voimia ja järkeä päähän. Enhän voi antaa tämmöistä mallia tyttärelleni. Nyt loppuu tekosyyt.

Vierailija
24/30 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tulee mieleen, että noin sairas tyyppi näkee muut esineinä, oman tyttärensä myös. Vauvahan se vasta timmi onkin. Tykkää paljonkin vaihtaa vaippoja ja jäädä kaksin lapsen kanssa?

Vierailija
25/30 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tulee mieleen, että noin sairas tyyppi näkee muut esineinä, oman tyttärensä myös. Vauvahan se vasta timmi onkin. Tykkää paljonkin vaihtaa vaippoja ja jäädä kaksin lapsen kanssa?

Valitettavasti minullakin tuli tämä mieleen :(

Vierailija
26/30 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan sulle kaikkea hyvää elämääsi eteenpäin. Ulkopuolelta asiat näkee usein paremmin, ja narsistit ovat käsittääkseni taitavia luomaan juuri tämän vaikutelman, että uhri on itse syypää ongelmiinsa ja että tämä olisi se sairas osapuoli. Ei se tee vielä kenestäkään hyvää vanhempaa, että vaihtaa vaippoja, myöhemmin tulee tärkeämmäksi johdonmukaisuus, omien arvojen siirtäminen eteenpäin jne. Alat rauhassa nyt elää omaa elämääsi ihanan tyttäresi kanssa :)

Vierailija
27/30 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon samaa mitä muutkin. Mies vaikuttaa todella kamalalta ihmiseltä. Jopa narsistilta. Ulos päin hän on varmasti mitä ihanin mies ja isä, niin kuin itsekin kerroit. Tuon tyylistä henkistäväkivaltaa on todella hankala hahmottaa, koska se on naamioitunut asiallisuuteen ja järkevyyteen. mies ikään kuin kertoo vain totuuden ja jos loukkaannut tästä, olet typerä ja lapsellinen.

Naisille ulkonäkö ja miehille kelpaaminen on yleensä aika arka kohta, joten miehesi iskee suoraan tähän lietsomalla tuollaista stereotypia paskaa kuten "kaikki miehet haluavat teinejä".

Mies myös ilmeisesti kuvittelee, että kaikki miehet alistavat ja halveksuvat naisiaan. Mieti millaisessa maailmassa mies elää, jos hän todella uskoo itsekin kaiken mitä sanoo? Hänen maailmansa on täynnä heikkojen nöyryyttämistä ja alistamista, pelkkää kilpailua ja ulkoisten seikkojen palvontaa. Tulevaisuudessa hän voi oikeuttaa vielä kamalampia tekoja väittämällä että kaikki muutkin miehet esim. hakaavat vaimojaan. sinä et vain silloin tajua että hän yrittää viattomasti kouluttaa sinusta parempaa. Mies on oikeasti täysin vinksahtanut, sairas yksilö.

Itsemurhalla uhkailu on vielä oikein kirsikka kakun päälle.

Sinä et ole vastuussa miehen elämästä, hän ihan itse pilaa sen.

Pelasta itsesi ja lapsesi.

Vierailija
28/30 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies ei voi olla hyvä isä; antaa kaamea miehen mallin lapsellenne ja tuhoa lapselle tärkeimmän ihmisen eli äidin itsetunnon. En usko, että tuollainen mies voi muttua terapialla. Jos ajattelet lapsesi parasta, et voi jatkaa suhdetta tuon "miehen" kanssa. Onneksi sinulla on vanhempiesi tuki, nyt on aika saada heiltä tukea.

Vierailija
29/30 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultapieni, mulle tuli kyynel silmään kun ajatten sun tummaksi värjättyä tukkaa ja tarvetta miellyttää miestä, joka ei varmaan ole silti ikinä tyytyväinen....

Minusta sinun kannattaa laittaa mies ihan taka-alalle sinun ja vauvan elämässä. Vauva-aika on niin erityistä, että sinun pitäisi voida elää ilman stressiä ulkonäöstä tai siitä kelpaatko lapsesi isälle..... Tärkeintä on vauva, toisena sinä ja sitten vasta miehen pitäminen tyytyväisenä!!!!

Rakasta ihmistä ei kohdella noin, ei haaveilla muista naisista tai arvostella vartaloa. Tuntuu että hän kuvittelee olevansa

niskanpäällä, niin että on suurikin taivaanlahja sinulle, ja sinun pitäis olla tyytyväinen kun saat olla hänen kanssaan. Yäk.

Olin itsekin n.parikymppisenä herkkä ja minulla oli hieman huono itsetunto. Jos olisin tavannut vääränlaisenmiehen, niin varmasti hän olis saanut itsetuntoni aivan nolliin. Siksi tunnen erityisesti sympatiaa, voisin olla sinä ihan hyvin..

Mieti nyt mikä on sinulle ja vauvalle parasta, tuo mies ei taida olla ihan kypsä ikäisekseen, ja varmaan on jotain mielenterveysongelmaa jos pitää itsemurhallakin uhkailla.

Teletappimainen ISO HALI sinulle, pidä itsestäsi huolta!

T. 3kk ihanan vauvan 34v mamikka.

Vierailija
30/30 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten huomaat 100% vastaajista on sitä mieltä että miehesi on ääliö, eikä mitkään lepertelyt lapselle sitä korvaa. Ole vahva ja jätä tuo hullu äläkä anna sen kääntää päätäsi, vaikka se ihan varmasti vielä tekee parhaansa pitääkseen sinut satimessa.