Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi Maria Guzenina on sinkku?

Vierailija
04.11.2011 |

Siis minusta on tasokas nainen, hyvätuloinen ja kaunis. Miksei kelpaa kellekään miehelle? Monia muitakin on kuten Lenita Airisto sinkku ollut aina..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan tarpeeksi ollut naimisissa.



Guzenina ainakin 2 kertaa ja Airisto myös.



Voi sitä hetken olla ilman miestäkin ja mistäs sitä tietää vaikka G seurustelisi. Ei siitä niin kauna aikaa ole kun erosi.

Vierailija
2/3 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran naimisissa äskettäin edesmenneen I. S. Melinin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksei kelpaa kellekään..?"



Nykyaikana nainen saa ihan itse päättää, haluaako olla parisuhteessa vai yksin. Ei ne kaikki sinkut ole luusereita ja pohjasakkaa, jotka ei vaan "kelpaa kellekään".