Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi farkkujen valmistajat eivät tajua että on myös pitkäjalakisia naisia??

Vierailija
04.11.2011 |

Itse olen 170cm ja mulla on jalat suhteessa pidemmät.

Veromodan 34 pituus lahkeissa on sovituskopissa just just, mutta yhden pesun jälkeen liian lyhyet.

Minä ainakin tykkään että lahkeet on aavistuksen rypyssä nilkoista.

Mä olen taistellut tämän asian kanssa iät ajat.

S Oliver /riveristä löytyi yhdet housut 36 pituudella mutta niissäkin koot olivat 40 ylöspäin ja vielä leveälahkeisena.

Onko niin vaikea ymmärtää et on myös pitkiä ja hoikkia?

En edes ite ole mikään erityisen hoikka. Käytän kokoa 38. tuumissa 28/29 siis leveys.

Oon yli kolmekymppinen ja jumbot on kierretty miljoonaan kertaan.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 165 cm, lahkeenpituus 32. Viimeisen 15 v aikana olen ostanut ehkä 2 housut joita ei ole tarvinnut lyhentää :P

Vierailija
22/30 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sama kuin 34 lahjepituus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170cm pitkä, jalat ovat kohtuuttoman pitkät ja todella hoikat mutta VILAsta olen löytänyt monetkin sopivat farkut! Viimeksi ostin kahdet korkeavyötäröiset, toiset 30e ja toiset 50e ja olen tykännyt.

Vierailija
24/30 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kaikissa on aina niin pitkät lahkeet!

t.170cm jolle 30 pituus meinaa olla liian pitkä...:D

t. eräs 165 cm

Vierailija
25/30 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siis ovat vyötäröstä sopivia. Mutta en kuvittele sen johtuvan siitä että Suomessa ei myydä tarpeeksi lyhyitä farkkuja (olen 168 cm) vaan siitä että takapuoleni on suuri. Olen kyllä normaalipainoinen, mutta päärynämallia. Ja lyhentäminen tosiaan on helppoa, vaikka noin periaatteesta tietysti ärsyttääkin, kun olisi mukava ostaa vaatteet suoraan käyttöön eikä ompelupinoon odottelemaan.

Vierailija
26/30 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 100 euroa ei ole ehdoton raja, voisi ratkaisu olla NomoJeans http://nomojeans.com/ Tietty vähän vaikea, jos ei asu lähelläkään Helsinkiä!

Vierailija
27/30 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 165-senttinen, ja käytän muissa vaatteissa kokoa 38. Tosi vaikea löytää tarpeeksi lyhyitä lahkeita.

Vierailija
28/30 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjottanut jotenkin epäselvästi:)

Laitoin tuohon yhen linkin jotka olisi sellaiset jotka haluaisin, siis samantyyliset.

Pitäisi olla matala vyötärö, alhaalta kapeat lahkeet, ei puhkikulutettuja. Saa olla hiukan kulutusta. Tummansisniset tai keskisiniset.

Taskut ei saa olla liian ylhäällä.

Kirjoitin tuolla aiemmin että olen halensilta kerran löytänyt sopivanpituiset housut(ostin silloin kahdet)

Oli vaan pakko ostaa mut nämäkään ei ole ihan parhaat. Taskut sais olla vähän alempana ja vyötärö matalempi.

Huh, on tää metsästys niin vaikeaa..

Miksi te muutamat tulette voivottelemaan tähän ketjuun et miten voi olla liian lyhyet lahkeet koska mulle on aina liian pitkät!!

Ihmiset on erimallisia ja mieltymyksetkin on erilaisia.

Jos joku oikeesti löytää sellaiset niin ilmoittakaa:)

Joku 88cm-90cm vois olla hyvä.

Ystävällisin terveisin ap

Vierailija
29/30 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.esprit.fi/

Löytyy myös 36 tuuman lahkeita.

Tosin mulle (185cm) riittää Espritiltä 34 tuumaa lahkeeksi. Vero Modalla 34 tuuman lahje on liian lyhyt. Eripituiset tuumat??

Vierailija
30/30 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ihmetyttää myös se, että jos housujen koko on 44/46, niin se ei automaattisesti tarkoita sitä, että kyseinen henkilö on iso myös pituus-suunnassa! Melkeinpä päinvastoin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan