G:MIEHESI palkka kuukaudessa, myös ammattinimike.
Kiinnostaapa kuulla teidän miestenne palkkasummia. Itselläni aika huonosti tienaava varastomies, palkka bruttona 1700e/kk. :/
Kommentit (66)
Jos en ihan väärin muista ja kauheesti valehtele niin peruspalkka lienee 2800e/kk luokkaa + lisät. Ja ammatti tosiaan ensihoidon kenttäjohtaja.
Jos en ihan väärin muista ja kauheesti valehtele niin peruspalkka lienee 2800e/kk luokkaa + lisät. Ja ammatti tosiaan ensihoidon kenttäjohtaja.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 18:45"]
Lentäjä, n. 8000 €/kk + lisät. Ikää vasta 25 v, valmistui juuri:)
[/quote]'
Mistä vastavalmistunut lentäjä on saanut tässä taloustilanteessa tuollaisen työpaikan?
[/quote]
Kysyin ihan vilpittömästä mielenkiinnosta, lentäjiä on valmistunut kursseittain työttämäksi viime vuodet, ja parhaatkin joutuvat odottelemaan ekaa perämiespestiä (eikä siitä kai vielä ko summia makseta). Ehkä mahdollista jos on lähtenyt ulkomaille töihin.
Miksi ihmeessä kysellään miehen palkkaa? Miksi ei omaa palkkaa? Kuulostaa jotenkin antiikkiselta vertailla täällä puolison palkkoja, ihan kuin kaikki naiset olisivat elätettäviä kotirouvia, niin viiskytlukulaista kun olla voi...
Ja kun kerran ketjuun ärsyynnyin vastaamaan niin mies DI, palkka n. 5500/kk. Itse erikoislääkäri sairaalassa, palkka n. 5800/kk.
trukkikuski, en tiedä tarkkaan paljonko saa mutta about 2000€
Sähkösuunnittelija n. 7000 e about
Tekee kahta työtä, on it-alalla töissä ja tekee satunnaisia personal trainerin hommia. Yhteensä tulot taitavat olla vähän reilu nelisen tonnia kuukaudessa.
Jotain 5000e, en muista tarkasti. Juristi.
siis muitakin pienipalkkaisia on olemassa! mun mies tienaa vain 2100 e/kk vaikka on tehnyt samaa työta 20 vuotta! kunnan duunari. hällä on toteunut sanonta kunnan pitkästä ja kapeasta leivästä.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 18:42"]Erikoislääkäri, 20 000e/kk
[/quote]
Saanen kysyä mikä on peruspalkka?
4400€.
Opettaa lukiossa & yläkoulussa.
4900 e, bruttona, fyysikko tutkijana ja vähän IT-hommissakin
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 19:00"]
Miksi ihmeessä kysellään miehen palkkaa? Miksi ei omaa palkkaa? Kuulostaa jotenkin antiikkiselta vertailla täällä puolison palkkoja, ihan kuin kaikki naiset olisivat elätettäviä kotirouvia, niin viiskytlukulaista kun olla voi...
Ja kun kerran ketjuun ärsyynnyin vastaamaan niin mies DI, palkka n. 5500/kk. Itse erikoislääkäri sairaalassa, palkka n. 5800/kk.
[/quote]
Täällähän on ollut montakin ketjua, missä on kyselty omia palkkoja. Ihan mielenkiintoista lukea välillä myös puolisoiden palkoista. Ei ole 50-lukulaista.
Luokanopettaja on mun mies ja palkka kai 3000 - 4000, koska on kaikki mahdolliset ikälisät ja määrävuosikorotukset. En todellakaan tiedä tarkkaa lukua.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 18:45"]
Lentäjä, n. 8000 €/kk + lisät. Ikää vasta 25 v, valmistui juuri:)
[/quote]'
Mistä vastavalmistunut lentäjä on saanut tässä taloustilanteessa tuollaisen työpaikan?