Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aina kun mä kirjotan jotain johonkin ketjuun, keskustelu päättyy siihen.

Vierailija
03.11.2011 |

Siis 90 prosentissa tapauksista, ne ketjut joihin kommentoin, päättyvät siihen mun kommenttiin. Enkä kirjoita mitään provoiluja tai trollaa vaan ihan asiaa kirjoitan...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjujen tappaja. Pisin ketju, joka on alotuksestani tullut sisälsi kymmenisen viestiä...

Vierailija
22/22 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin se suurestikin vaivasi minua :D Luin pitkää ketjua ja ah niin mielenkiintoista ja lopuksi annoin sitten innokkaana oman kommenttini ja sitten käyn katsomassa uudestaan ja uudestaan, vaan ei, siihen kuoli.. ja katoaa horisonttiin..



Nyttemmin olen todennut että se saattaa myös johtua siitä että varsinkin pitkät ketjut ovat vanhoja ja kaikki sadat kommentit ovatkin tulleet pitemmillä aikaväleillä. Se vain tuntuu kuin se tyssäisi kun yhtäkkiä ei olekaan luettavaa, on vain se oma kommentti ja sitten taas pitkään hiljaista.



Toisaalta osaan mä myös noi tylsät ketjut :D laitan mielestäni hyvän aiheen joka luulisi kiinnostavan muitakin kuin minua niin p****nmarjat saan max 5 kommenttia jos oikein herutan :DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla