Aina kun mä kirjotan jotain johonkin ketjuun, keskustelu päättyy siihen.
Siis 90 prosentissa tapauksista, ne ketjut joihin kommentoin, päättyvät siihen mun kommenttiin. Enkä kirjoita mitään provoiluja tai trollaa vaan ihan asiaa kirjoitan...
Kommentit (22)
Aikaisemmin se suurestikin vaivasi minua :D Luin pitkää ketjua ja ah niin mielenkiintoista ja lopuksi annoin sitten innokkaana oman kommenttini ja sitten käyn katsomassa uudestaan ja uudestaan, vaan ei, siihen kuoli.. ja katoaa horisonttiin..
Nyttemmin olen todennut että se saattaa myös johtua siitä että varsinkin pitkät ketjut ovat vanhoja ja kaikki sadat kommentit ovatkin tulleet pitemmillä aikaväleillä. Se vain tuntuu kuin se tyssäisi kun yhtäkkiä ei olekaan luettavaa, on vain se oma kommentti ja sitten taas pitkään hiljaista.
Toisaalta osaan mä myös noi tylsät ketjut :D laitan mielestäni hyvän aiheen joka luulisi kiinnostavan muitakin kuin minua niin p****nmarjat saan max 5 kommenttia jos oikein herutan :DDD
ketjujen tappaja. Pisin ketju, joka on alotuksestani tullut sisälsi kymmenisen viestiä...