Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olenko hirveä?
03.11.2011 |
Avomiehelläni on kaksi lasta, jotka tulevat isänsä luokse joka toiseksi viikonlopuksi. En tykkää näistä lapsista, ne huutavat, tappelevat ja olen heille ulkopuolinen. Niinpä en ole enää koskaan paikalla heidän ollessaan meillä. En koe asuntoani enää kodikseni, puhun vain "kämpillä" olemisesta jne. Ajan pitkän matkan toiselle paikkakunnalle näiksi viikonlopuiksi, koska siellä minulle on katto pään päälle. Seuraavalla kerralla tosin joudun nukkumaan yhden yön autossa, koska vkl on pakollinen meno. Lapset eivät ole minulle perhettä, heidän perheeseensä kuuluu isä, äiti ja kaksi lasta.
Onko kukaan samankaltaisessa tilanteessa? Lähdettekö pois kodistanne muiden tieltä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
lapsille pitäisi laittaa rajat ja tehdä yhteiset säännöt sinun ja miehesi yhteisessä kodissa ollessaan niin että sinun ei tarvitse lähteä kodistasi. Voithan olla kotona ja sitten keskittyä omiin askareisiin. Mielestäni ei ole oikein että pakenet omasta kodistasi..lapset käyvät teillä vaan jokatoinen viikonloppu mutta sinä asut siellä koko ajan joten lapsille rajat ja säännöt.