Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi palautteen antaminen huutiksessa
03.11.2011 |
on niin hiton vaikeaa joillekkin? Siis en ymmärrä, en. Minusta vaan olisi ihan kiva saada palautetta myymästä tuotteestani. Se on vähän niin kuin sanoisi kiitos....
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mä oon ainakin jättäny antamatta sillon, kun oon pettyny saamaani tuotteeseen eli en voi olla rehellisesti sanottuna "kiitollinen". On jääny parempi maku kuitenkin parin euron menetyksestä ja kaupoista ehkä molemmin puolin jos on mieluummin antamatta mitään kun neutraalin/negan