Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenhän sen Taina Kovalaisen bisnekset mahtaa mennä tollaisten kommenttien takia..

Vierailija
03.11.2011 |

Ise en missään nimessä laittaisi lastani tuollaiseen paikkaan harrastamaan, jonka omistaja ei ole ollu paikalla, kun sitä älyä jaettiin..

Ois varmaan kannattanu ottaa huomioon tuokin seikka, ennen kuin menee laukomaan ihan mitä sattuu asennevammaista suustaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni vanhempi taitaa katsella jatkossa muita firmoja kun lapselleen valitsee tanssikoulua.

Vierailija
2/6 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa näistä jeesustelijoista huutelee jostain muualta nimettöminä. Olen aivan varma, että heidän kantansa muuttuisi jos olisivat samassa tilanteessa, että omaan taloyhtiöön kaavailtaisiinkin yhtäkkiä kehitysvammaisten hoitolaitosta.

Mielestäni Taina on hyvin rohkea, kun uskalsi julkisesti kertoa sen mitä monet oikeasti päässään miettivät, mutta eivät kehtaa sanoa ääneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yllättynyt sillä mun mielestä sen olemus ei ollut tanssikoulunopettajamainen, pikemminkin aika kömpelö!

Vierailija
4/6 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä voin suoraan sanoa, että en kyllä mielelläni ostaisi asuntoa taloyhtiöstä jossa on 20 kehitysvammaisen asuntola.

Suurin osa näistä jeesustelijoista huutelee jostain muualta nimettöminä. Olen aivan varma, että heidän kantansa muuttuisi jos olisivat samassa tilanteessa, että omaan taloyhtiöön kaavailtaisiinkin yhtäkkiä kehitysvammaisten hoitolaitosta.

Mielestäni Taina on hyvin rohkea, kun uskalsi julkisesti kertoa sen mitä monet oikeasti päässään miettivät, mutta eivät kehtaa sanoa ääneen.

Vierailija
5/6 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ihan oikeasti miettimässä muuttoa tuonne Littoisten verkarantaan, josta nyt puhutaan. Sitten kun kuulin, että sinne tulee tämä kehitysvammaisten asuntola, niin kyllä mieli muuttui. Ihan suoraan tämän kyllä myönnän.

Monet heistä varmasti ihan ok naapureita, mutta kun ihan oikeasti heitä on niin monen tasoisia, että ongelmiakin taatusti tulee. Olen meinaa läheltä seurannut työtä kehitysvammaisten parissa.

Vierailija
6/6 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ihan oikeasti miettimässä muuttoa tuonne Littoisten verkarantaan, josta nyt puhutaan. Sitten kun kuulin, että sinne tulee tämä kehitysvammaisten asuntola, niin kyllä mieli muuttui. Ihan suoraan tämän kyllä myönnän.

Monet heistä varmasti ihan ok naapureita, mutta kun ihan oikeasti heitä on niin monen tasoisia, että ongelmiakin taatusti tulee. Olen meinaa läheltä seurannut työtä kehitysvammaisten parissa.

jos sulla on kokemusta kehitysvammaisten parissa tehdystä työstä, niin varmasti tiedät että ei ihan "monen tasoisia" laiteta asumaan omaan asuntoon vaan nimenomaan asuntolaan, jossa tarkempi kontrolli.Kuinka monella on oikeasti kokemusta erilaisten vieressä asumisesta?? Minäkin työni puolesta kohtaan eri tasoisia kehitysvammaisia, ja kyllä heillä on hoitajat sen mukaan joukossa mikäli eivät pärjää yksin.

Te jotka että haluaisi naapurissa asua, yrittäkääpä asettua vaikkapa sellaisen asemaan, jonka oma perheenjäsen haluaa oman asunnon ja on kehitysvammainen. Haluaa ja kykenee itsenäistymään mutta kokee tuollaisia reaktioita! Eiköhän opeteta lapsemme ja itsemme kohtaamaan ihmiset ihmisinä, erilaisina sellaisina.

Muistakaa sitten "kehdata" sanoa ääneen mielipiteenne myös jos muuten vaan ikävämpi ihminen muuttamassa naapuriin tms.. Kyllä työn paikan kämppien hinnat laskee jo tuollaisten naapurien vuoksi kuten nyt tämä "avautuja". En haluaisi häntä naapurikseni.