Lue keskustelun säännöt.
Olen poikki, väsy... Elämänilo, nauravaisuus alkaa hiipua
03.11.2011 |
en saa aikaiseksi erota huonosta suhteesta, jossa kuvioissa mielenterveysongelmaa, alkoholia vähintäänkin 12päivää kuukaudesta..
Kommentit (3)
Mene äkkiä psykiatrille ja lopeta juopottelu!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja vain sinä voit vaikuttaa omaan elämääsi.
itseesi ja siihen että saat mielesi iloisemmaksi. Anna toisen rypeä omissa liemissään, älä sinä enää piittaa pätkääkään.