Apuja..vatsa kuralla ja pakko lähteä kauppaan...
Hohhoi, nyt olisi hyvät neuvot tarpeen. Tänään on käytävä kaupasssa viikonloppua varten, huomenna en voi mennä eikä ole ketään nyt apuna tässä. Autolla pääsisin nyt menemään, mutta kun pitäisi viimein lähteä, olen aivan kauhealla ripulilla!
Koko päivän vatsassa kiertänyt ja olen piereskellyt aivan kamalasti, mutta ei mitään pahoinvointia tms. Vetäisin sitten ruualla ison satsin makaroonilaatikkoa, joka nyt kai sitten tuleekin ulos ihan vähän väliä, viikon ummetuksen kanssa kiva yhdistelmä. Kolme tuntia olen jo juossut vessassa. Juuri kun luulin, että show olisi ohi ja sain ulkovaatteet päälle, jouduin juoksmaan vessaan, enkä edes ehtinyt saada housuja pois kun tuli niin vauhdilla alkkarit täyteen. Nyt olisi pakko lähteä, mutta tuntuu että vieläkin on tavaraa tulossa ja epävarma olo. Ei nimittäin tunnu ollenkaan pysyvän sisällä, vaan tulee paineella. Mitä ihmettä teen?
Pitäisi saada ajettua autoa, käytyä ostoksilla ja kassalla ja tulla vielä takaisinkin. En tiedä miten pystyn, kun noin kymmenen minuutin välein on jotain tulossa ulos.
Kommentit (2)
Onko sulla vanhaa viinipullon korkkia? Mulla toimii tuo.
pyydät jonkun tuomaan tärkeimmät