Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELOLINTUSET TIISTAIHIN

08.11.2005 |

huomenta kaikille!

taitaa tällä viikolla olla monta puuhailijaa liikenteessä.

toivottavasti sitten n.2viikon kuluttua olis monta plussaa liikkeellä.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

voi kun nämä ilmat jo vähitellen siirtyis talvisimmiks ja olis vähä valoisampaa.

ilmoista huolimatta on monta kynttilää jo poltettu ja jouluvalot meinaan tällä viikolla pihaan laittaa.

sitten vähä omaa eli kp 11 menos ja ovista odotellaan tikun avulla ja itseä tutkaillen. puuhgaillaan silti ahkeraan nyt jo jos vaikka käy niin et testi ei pidäkkään paikkansa.

onkos muilla jo oviksia ohi?

onko joku muukin jo innolla jouluasioita pohtimas?

nyt siivoilemaan eli hauskaa päivän jatkoa kaikille.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nukuttiin lahjakkaasti pommiin.Hirveellä kiireellä poika päiväkotiin.Onneks oli suht helppo tänään eikä kauheesti taistellu vaatteitten kanssa.Mä en ihan vielä osaa alkaa noita joulujuttuja hirveesti touhottaa.Ehkä sitten ku on edes vähän talvisemman näköstä.Ulkona järkky harmaa sade sää.Menossa kp6 täti oli ja meni tais tuoda mukanaan jonku virtsatietulehduksen.Hirveetä vessas ramppaamista.Pitänee varata aika lääkäriin.Tärppi onnea kaikille!Itse tässä päätin että nyt puuhaillaan kyl paljon enemmän ja ennen ja jälkeen oviksen alusta loppuun.Katotaan jaksaako intoilla.

Vierailija
2/13 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä masentaa tuo ilma.. todella pimeää, olen kesäihminen ihan ehdottomasti, sen vuoksi haluaisin vauvan vielä kesäksi :)

Mulla testi näytti sunnuntaina ja eilen kahta viivaa, tänään ihan järkyttävät oviskivut..tai siis en tiedä onko tämä sitä vai mitä, mutta särkee niin himpusti alavatsaan. Kierukan kanssa ei tälläistä ole ollut ikinä.

Sitten vuodatusta:

Meillä vauvakuume alkoi mieheltä, joka on puhunut jo puolisen vuotta toisesta lapsesta. Minä epäröin ja halusin keskittyä työelämään. Sitten jotenkin sai tartutettua muhunkin tän kuumeen ja taisin innostua vähän liikojakin liian pian. Kun mies on kuitenkin sitä mieltä, että antaa sen vauvan tulla ilman suunnitteluja (ovulaation etsimistä ja laskelmointia) ja tulee jos on tullakseen. Minä jo tikutin noi ovikset jne. ja olen tietenkin fiiliksissä, kun nyt ois SE otollisin hetki, mutta mies ei jaksanutkaan eilen illalla töistä väsyneenä palattuaan enää keskittyä mun ehdotuksiin. Olin kovin pettynyt ja jopa hieman vihainenkin... hullua. Minä siis haluaisin yrittää kovasti sitä kesävauvaa nyt ja mies uskoo tämän toisen saavan alkunsa yhtä helposti kuin esikoisenkin. Voihan se olla, että onnistuukin vaivatta, mutta jotenkin mulla on tarve nyt ottaa varman päälle. Harmittaa. Joutunen nyt sitten rauhoittamaan tämän intoni -miten se onnistuu?! apua.

Onko kaikkien muiden miehet innoissaan oviksen bongailussa mukana??

++++++++-onnea kaikille hirmusesti!!!!!!!! -ja oviksen bongailuja!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein äsken ovis testin ja siihen tuli melkein saman vahvuiset viivat.

ovis onkin nyt aiemmin ku yleensä. täytyykin tänään ostaa greippi mehua.

nyt olis kerranki mieskin aamu vuoros et voi käyttää oviksen hyödyks kunnolla.

nyt kyllä ei haittaa harmaa päivä :)

onnea myös muille ovis testaajille ja puuhaileville nyt paljon plussa säteitä+++++++++++

Vierailija
4/13 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan innoittamana tilasin minäkin noita ovistestejä ja olen nyt kolmena aamuna testaillut, tuloksena joka kerta samanlainen himmeä viiva, oviksesta ei kai sitten tietoakaan. Kp 13/? (28-29)Minulla on yleensä kamalat (ovis)kivut siinä kp 20 tienoilla, mutta luin jostain et kivut voi tulla jälkeenpäin joten siksi oli pakko tilata testejä. 4 ja 3- vuotiaat tytöt ovat saaneet alkunsa ilman mitään suurempia kokeita ja ensi yrittämällä, mutta nyt minua vaivaa ihme tauti, en jaksaisi odottaa hetkeäkään. Kuopus kun syntyi elokuussa 02 sairaan kuuman kesän jälkeen niin päätin et ei ikinä enää kesällä, ja tässä sitä nyt ollaan yrittämässä täysillä... No, ovista odotellaan ja onneksi on tämä samanhenkisten palsta ;)

Vierailija
5/13 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkaa menkkojen odottelu ihan tosissaan. Jospa ne tällä viikolla

ilmaantuis. Ei mies ole ainakaan vielä " tuominnut" minua raskaaksi jo nyt. Sillä on joku ihme taito aavistella, jokaisen on tiennyt ennenkuin

ite olen uskonut koko asiaa. Kait se tuntee vaimonsa niin perin pohjin.

Tuntisimpa minäkin hänet!

Tunnistan itsessäni oikein jouluihmisen piirteitä. Joulu on vuoden parasta aikaa. Ja minä hullu olen vielä kotoa perinyt sen et kaikki

kaapit pengotaan ja siivotaan jouluksi. Jotkut pitää hulluna mutta

toiset nauttii siitä. Ja kyllä ne joulusiivot on aloitettava jo nyt, nuo kaappien siivoukset, ei niitä voi joulukuulle jättää. Sitten nautitaan aivan muista asioista. kynttilöitä poltellaan meilläkin tosi paljon.

Ja minä kyllä viihtyisin nyt jo illat pianon ääressä ja soittelisin joululauluja. Mutta lasten kans saa olla varovainen. Pitää löytää sellanen linja ettei lapset vielä innostu asiasta. Ei mitään tonttujuttuja

kehiin vielä.

Mutta nyt postiin ja päiväkahville, sit taas keittiön kaappien kimppuun!

++++++++++ Onnea kaikille!

Vierailija
6/13 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp 2 ja vuotaa kuin Niagara... Nää on tokat menkat synnytyksen jälkeen ja viimeks oli huomattavasti niukemmat joskin oli ihan älyttömän kipeä ja arka tuo vatsanseutu koko menkkojen ajan. Mä kans tilasin noita ovistestejä vaikka noi kolme muksua on aika helposti tulleet. kaks ekaa heti eka kierrosta ja kolmas viidennestä. Kai mä siks noi ovistesti tilasin kun kolmannessa meni kuitenkin sen verran aikaa kun nyt olis tarkotus saada nämä kaks max 2 vuoden ikäerolla että sais samat äp-rahat kun viimeks ilman että täytyy töihin välillä mennä.

Mä olen kans ihan jouluihminen :) Vielä ei valot ole paikoillaan mut kynttilöitä on polteltu jo pitkän aikaa. Meillä itse asiassa mies vielä enemmän noita kynttilöitä polttelee kuin minä. Lapset ovat jo katsoneet joulukalenterille paikan ja lelulehteä on selattu ja tänä hetken toiveet valittu. Yleensä ne kerkee muuttumaan varsinkin tuolla keskimmäisellä moneen kertaan... Just tänäaamuna mietin että paljonkohan maksais jo tilais joulusiivon joltain siivouspalvelulta?

Toivottavasti mahdollisimman monella nyt tärppää, ja toivottavasti mä bongaan sen oviksen joskus parin viikon päästä...++++++++++++++

Vierailija
7/13 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipuin sitten minäkin heinäsirkoista... Toinen yrityskierto nyt siis aluillaan, mulla myös kp 2 menossa. Tässä kuussa ajattelin minäkin ottaa ovistestit käyttöön kun mulla näyttää tuo kierto pitenevän pillereiden jälkeen, tähän asti ollut 28-32, mutta nyt oli 38pv. Veikkaan etten viime kierrossa ovuloinut ollenkaan, jospa nyt sen oviksen sit testien avulla bongaisi....

Meillä esikoinen nyt 01/04, joten jos nyt tärppäisi niin ikäeroa tulisi 2v7kk.

Vierailija
8/13 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli taas postissa noi aconin ovis+raskaustestit eikä taas jaksais odottaa yhtään et pääsis edes ovista bongailee ja menkat vast loppu.kyllä tää kuumeilu tekee ihan hourupääks.Laihdutustakin olen tässä yrittämässä aloittaa jollain konstilla.Toivottavasti mies ei kanna herkkuja kaupasta enää.Sais n.15kg lähtee tai ainaki 10.Nää pimenevät ja sateiset ilmat väsyttää mua ihan älyttömästi.Pitää kai mennä laittaa jotain ruokaa (kevyempään malliin).

Vierailija
9/13 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovistesteistä on ollut paljon puhetta tänään! Siispä kyssärin asiasta heittäisin kaikille.... Sain yheltä ihanalta palstailijalta täältä, aconin liuska ovistestejä. Ja pakkohan niitä oli heti testata,niin minäkö kuumeilija ;) Joo, taidan olla! Kp nyt 14/26 ja sain tasavahvat viivat testiin! Siis täh? Voinko muka ovuloida vasta nyt? Vai voisko testi näyttää jotain muuta? Onko kukaan muu testaillut näin myöhään? Mitenkään en oo tuntenut ovulointeja ennen, enkä siis nytkään. Höh, en saa puettua sanoiksi mitenkään oikein nyt tätä juttua/pointtia mitä ajan takaa. No, jokatapauksessa olemme nyt pupuilleet miltei joka ilta viikon ajan =D Mahtavaa ois jos vaan raskaaksi tulisin! Mut nyt mietityttääpi hiukkasen toi plussa testissä... En oo tollasia koskaan ennen te tehnyt ja en tiedä miksi nytkään tein?? Jos kiertoni tosiaan ompi tuo 26, niin siihen ei oo kun 12.päivää!! Auttakaahan siskot, hölmöä kuumeilijaa.

+++++ TUULIA+++++ KAIKILLE ELOLINTUSILLE =)

Sanna aivan sekaisin mietteittensä kanssa ;)

Vierailija
10/13 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyl sul varmaan nyt se ovis on jos testi näyttää.Mulla näytti viimeks joko kp15 ta1 16 ja tuli pidempi kierto.Edellinen oli 27pv ja toi kierto olikin 31pv.Joten mulla testi näytti oikein.Mutta hyvä jos hommailtu on.Plussa onnea sulle ja muillekin!!!

Vierailija
11/13 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tämä alkukierto on jotenkin mennyt aika nopeasti.

Jo kp9. menossa ja ajattelin aloittaa tikutuksen tuossa kp11-12.

Jospas tämä marraskuu olisi se onnenkuu, koska kuopuskin sai alkunsa samassa kuussa :)

Toivossa elellään...

S@nde, muistinkohan oikein nikkisi... kyllä mun mielestä hyvinkin voi olla ovis sulla ja sittenhän luteaalivaiheeksi jää se 12päivää. Joka ihan ok. mielestäni on.

Mulla viimeksi tuo luteaaliaika oli 14-15päivää jos ovistikkuihin on uskomista. Pakko myöntää että itekkin kun viime kierron vasta tikutin säännöllisesti, niin oli hieman epäuskoisuutta mukana.

Mutta kyllä kuitenkin tasavahvat viivat sain ja menkatkin tuli kaksi viikkoa sen jälkeen. Tosin puuhailut jäi hieman puolitiehen, tuli enemmän niitä tikkuja tihrailtua kuin puuhasteltua peittojen alla, joka nyt kuitenkin se aika olennainen asia on mikäli raskautta unelmoi :)

Noh, tässä kierrossa pitää laittaa ukko oikein tosissaan hommiin, niin eipähän pääse valittamaan " puutetta" ...heh!

Vierailija
12/13 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt on omenainen olo! ;) eli hyvin meni " lounastapaaminen" ukon kanssa ja ipanat viihty videon äärellä messitädin kanssa sillä välin!

Ekaks kyllä pelkäsin, että oltiin myöhässä, kun eilen tuli se ovisplussa. ja kipuja. Mutta tänään illalla vasta äskettäin bongasin kananmunalimat ja vielä lisää kipuilua joten tarkottaakohan se nyt sitten sitä, että se ovis on just tulossa vai just ollu? Hitsi kun noi on hankalia asioita. oon tavannu noin miljoona sivua missä jotain asiasta mainitaan ja taisin mennä yhä pahemmin sekasin. Mutta jos pääsääntösesti oviksen jälkeen vasta tulee ns kuiva kausi niin sitten asiat lienee hyvällä mallilla!

S@nde! Kyllä mäkin yhdyn edellisiin puhujiin, eiköhän se sun ovis oo just tuloillaan!

Painosta.. Mulla on vielä reilut 15 kiloa jäämiä esikoisen odotuksesta, onneks tokasta tulleet reilut 20 lähtivät, mutta nää vanhat vaan on sitkeesä imetyksestä huolimatta. Mutta mä oon nyt päättänyt, että jos raskaudun niin sitten laihduttelen viisaasti odotusajan!

Vendo! Tervetuloa mukaan mukavaan lintuparveen! =)

Joulusta! Mulla on jo monta lahjaa hommattu ja just eilen tuli likoille postisssa ihanat punaiset mekot jotka on tarkotus pukee joulukorttikuvaan. Yritin jo eilen vähän kuvailla, mutta se kun ei oo mikään helppo projekti niin päätin siirtää tuonne viikonloppuun, kun ei oo paljoo muita menoja.

Nyt pitää hipsiä unten maille! aikanen herätys huomenammulla, kun on vauvauinti heti aamusta. Sinne tulee oikein kuvaajakin mukaan, saadaan toivottavasti kivoja sukelluskuvia!

Hyvää yötä kaikille lintusille! Ja plussatuulet puhaltakoot meille kaikille!

Vierailija
13/13 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, ihan alkaa tuntumaan siltä kun lukee teidän muiden oviksen bongauksesta tikuilla, että näinköhän sitä pitää itsekin sortua siihen. :) Minä kun niin olen vannonut että en halua päätäni sekoittaa enää niillä tikuilla. Mutta toisaalta, sillä ainakin suht varmasti sen O-päivän löytäisi. Mutta tuntuu, että kuumeilu on muutenkin jo sen verran kovaa. Tähän jos vielä tikuttaminen mukaan, niin mulla ei muuta päässä pyörikään. ;) No katsotaan nyt.

Laittakaapa muuten suosituksia hyvistä ovis-tikuista? Onko tuo acon se paras? Ja mistäs niitä saikaan tilattua..? En minä sillä kysy että niitä hommaisin... ;) En vaan koskaan ole mitään ovis-tikkuja käyttänyt, joten olen hieman untuvikko sen suhteen.

Mutta hyviä unia elolintusille ja ennen kaikkea niitä ++++++säteitä!