+++HEINÄSIRKAT TIISTAINA+++
Kommentit (23)
Heippa kaikille, kiva kun on uusia mukana noin monia. Ja olihan siellä heti plussaakin joukossa, tai ainakin haamuja.
Sulavasti omaan napaan: Itse kärvistelen täällä kp31/28-29, ja kolme haamua tehty kp 29,30 ja 31. Eli siis sunnuntaina, maanantaina ja tänään viimeksi sain apteekin omalla haalean viivan, mutta kyllä melkomoisen haalean. Eikä ainakaan vielä ole mitenkään vahvistunut, ehkä jopa päinvastoin.
Mikään testeistä ei ole kylläkään ole ollut aamupissaa eikä edes kovin kauan rakossa ollutta, kun en ole malttanut...joo-o, hätähousu.
Mutta ehkä se sitten sitä on?
Mitään oireita ei ole, viikonloppuna hiukan yökötti mutta nyt ei yhtään. Vähän hirvittää tuo jossain tuolla edellä mainittu tilanne, siis että olisi hedelmöitynyt mutta ei kiinnittynyt ja nyt sitten matkalla ulos. Menkkoja ei siis näy...
Tai sitten jos siellä on vaikka tuulimuna tai jotain. Ota tästä nyt sitten selvää..?
Voimia tädin kiusaamille. Kyllä se siitä!
kuonokas
Hirveästi onnea plussanneille!! Ja etköhän sä kounokas raskaana ole, haamukin kun on plussa :)
Ja ainakin yhtä hirveästi pahoitteluja niille, jotka täti on päässyt yllättämään *halaus*
Joku (en nyt muista kuka) nosteli hattua sellaisille, jotka on vuodenkin yrittänyt. Ymmärrän kyllä tunteesi, been there....
Omalta kohdaltani voin kertoa, että niihin pettymyksiin turtuu aika tehokkaasti. Minä ainakin olen turtunut... Eipä tässä enää paljoa jaksa näillä vauva-asioilla höyrytä, eikä toiveita kamalasti elätellä, kun ehkäisyn lopettamisesta on jo 1v4kk. Alkuun oli aivan kamala paikka kun menkat alkoi tai testi näytti negaa, sitä oli odotukset niin korkealla. Nyt oikeastaan enemmän odotan niitä menkkoja, kuin sitä, että ne ei alkaiskaan. Pitkästä aikaa nyt pinouduinkin, aika vähiin on tää palstailu jäänyt, lähinnä taustalla olen käynyt lueskelemassa ja joskus kirjoitellut jotain.
Toivottavasti pian alkaisi tulla tulosta, ensi kesänä täytän jo 30v ja haluaisin kuitenkin lapsia suht nuorella iällä. Jos olisin nykyisen mieheni löytänyt aikaisemmin, niin luultavasti olisin halunnut lapsen jo vuosia sitten. Mutta eipä sitä jokaisen vastaantulevan kaksilahkeisen kanssa voi noin isoa sitoumusta edes ajatella.
Mulla olis vielä 5 päivää odoteltavana (kp24/28), toivotaan että täti eksyy matkalle :)
Testasin aamulla negan...
Viikonloppuna uudestaan jos on viel aihetta...
Alaselässä pientä kipuilua joten kaippa täällä sit tätiä odotellaan taas.
Lämmöt edelleen koholla 37,1C ja paleltaa.
Suuret onnittelut heille jotka tänään kaksi viivaa saavat, itse oli siis tyytyminen vain pelkkään kontrolliviivaan...
kp 25/28-30