Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppaajista vielä

Vierailija
03.11.2011 |

Niin sanotut ”himokarppaajat” sekä laiskat liikkujat eivät saa Nikulalta lainkaan ymmärrystä. Liikunnan puute on Nikulan mukaan suurin syy suomalaisten lihomiseen.

– Se että tollanen laiska laardisika sänkynsä pohjalta rupee karppaamaan, niin eihän se nyt auta pätkääkään, jos ei se nosta rautaa ja s*****a liiku, Jone jyrähtää.

Jone itse kertoo syövänsä monipuolisesti kaikkea ja ihmettelevänsä suomalaisten turhamaisuutta.

– Ylipäätään se on mun mielestä irstasta, että kun maailmassa on pari miljardia ihmistä, jotka elää liian vähällä ruoalla ja puolet ihmisistä elää huonolla vedellä. Niin täällä istuu ylipainoinen kansa ja pohtii, että mitä ne suuhunsa pistäs. Se on häpeällistä! Inistään, että ”yyy, mun tietokone ei toimi ja mun ruokavaliossa on vikaa”, kun toiset näkee nälkää. Kyllä suomalaiset voisivat lähiöissään hävetä, Jone toteaa.

(MTV3)

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat matamit, jotka eivät aikaisemmin ole "syöneet mitään" mutta silti perse on kuin seitsemän leivän uuni ja kun kalaikeittokuurit on kokeiltu niin nyt karpataan! Ja prkl että sitä karppaamista pitää vielä mainostaa ja tuputtaa joka välissä muillekin!!!

Ollos huoleton,nämä matamit kun unohtavat sen karppauksen muutamassa kuukaudessa, koska eivät oikeasti ymmärrä karppauksesta yhtään mitään jotta pystyisivät sitä toteuttamaan. Nämä samat matamit (ja heidän kriitikkonsa) luulevat, että karppaus on viime vuosina keksitty muotidieetti, jossa kaikki hiilarit korvataan raa'alla pihvillä ja että kaikk karppaajat ovat koko ajanketoosissa, haisevat pahalta ja että tyydyttynyt rasva tukki suonet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän