Olen ihastunut, melkeinpä rakastunut...mutta?
En kirjoita tätä provoloidakseni vaan ihan haluan tietää teidän muiden mietteitä tästä tilanteestani. Käytän alkoholia aika reippaanlaisesti, etenkin viikonloppuisin. Työelämässä en ole. Olen jonkin aikaa ollut kiinnostunut eräästä naisesta, mutta en ole uskaltanut lähestyä. Sain tietää, että kyseinen nainen on ns. raivoraitis, ei kuitenkaan ex-juoppo-raivoraitis vaan sellainen, jonka elämään alkoholi ei ole koskaan kuulunut. Mietin vaan, että huolisikohan raivoraitis nainen tällaista alkoholin suurkuluttajaa, jos vaikka yrittäisin raitistua ja en tietenkään menisi häntä tapaamaan päihtyneenä?
Kommentit (15)
Miksi kysymystäni on alapeukutettu. Täysin vilpittömästi kysyin, koska en todellakaan tiedä miten toimisin, etten vaan munaisi itseäni.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysymystäni on alapeukutettu. Täysin vilpittömästi kysyin, koska en todellakaan tiedä miten toimisin, etten vaan munaisi itseäni.
ap
Ihanko oikeesti kysyit?
Jos, niin tässä vastaus: ei kannata lähestyä kyseistä henkilöä. Saisit kuulla vain nalkutusta.
tv. kokemusta on
Mikset ole työelämässä? Lopeta juominen ja hanki töitä.
Olen absolutisti ja muutenkin päihteetön nainen enkä huolisi viinaanmenevää miestä. Varsinkaan sellaista, joka ei ole edes työelämässä.
Tässä rehellinen mielipide. Suosittelen että katselet kaltaisiasi.
saako näitä vakiokommentteja jonkun klinkin alta valmiina ette tarvis ite kirjata. kuten tuo miksi kysmyäni on alapeukkutetu. moni muu, kuten jää se sika ja nuita.
Vierailija kirjoitti:
Olen absolutisti ja muutenkin päihteetön nainen enkä huolisi viinaanmenevää miestä. Varsinkaan sellaista, joka ei ole edes työelämässä.
Tässä rehellinen mielipide. Suosittelen että katselet kaltaisiasi.
Entäpä jos aloittajan ihastuksen kohde, se raivoraitis nainen, ei ole työelämässä? Kävisikö silloin?
Vierailija kirjoitti:
saako näitä vakiokommentteja jonkun klinkin alta valmiina ette tarvis ite kirjata. kuten tuo miksi kysmyäni on alapeukkutetu. moni muu, kuten jää se sika ja nuita.
En ole muuten kuullut, että naista sanottaisiin siaksi.
Eli olet työtön juoppo. Sanot juovasi alkoholia "aika reippaanlaisesti". Käytännössä tarkoittanee, että juot todella paljon. Joku lähipubin ruusu voisi kiinnostuakin.
Kommentoin vaan, että aikoinaan eräs mukava ja komea mies oli minusta kiinnostunut, mutta en huolinut häntä juuri tuon alkoholiongelman takia, koska itse en ryyppää. Muuten ehkä olisin ollut kiinnostunut, vaikka mies olikin työtön.
Vierailija kirjoitti:
Eli olet työtön juoppo. Sanot juovasi alkoholia "aika reippaanlaisesti". Käytännössä tarkoittanee, että juot todella paljon. Joku lähipubin ruusu voisi kiinnostuakin.
Minä en ole kiinnostunut lähipubin ruusuista, koska en käy pubeissa.
ap
Joo, en jaksaisi itsekään katsella juopottelevaa miestä. Tuskin on tulevaisuutta raittiin naisen kanssa.
Hei ap, tilanteeni oli muutama vuosi sitten samanlainen. Mitä minä opin, nainen tuskin ottaa juovaa miestä vakavasti, ja jos jotain tunteita voisikin miestä kohtaan löytyä, niin nainen tuskin kuitenkaan haluaa seurustella.
Voit toki lähestyä, mutta ehdottomasti selvinpäin, onnekseni en itse onnistunut lähestymään rohkaisuryyppyä otettuani, vaan ensikeskustelu käytiin täysin selvinpäin.
Et saa etua siitä, että lupaat lopettaa tai yrittää lopettaa, ainoa jolla voit jotain saavuttaa on lopettaa.
Todennäköisesti päätät lopettaa alkoholin käytön, mutta vasta huomenna tai ensiviikolla, joten ihastuksesi jossain vaiheessa ymmärtää, ettet lopeta.
Muuten sanon, anna mennä ja yritä tutustua naiseen. Voihan se saada sinut vähentämään ehkä jopa lopettamaan.
Miksi sinä juot? Millainen on elämäntilanteesi muuten ja miten nainen sopisi arvojensa puolesta sinun kanssasi yhteen? Olet muutakin kuin alkoholin kuluttaja, ja jos onnistut lopettamaan juomisen, olet vain noita muita asioita.
Siitä olen samaa mieltä, että jos nainen tietää sinun juovan, se näkyy olemuksestasi tai olet häntä humalassa lähestynyt, niin mahdollisuutesi ovat aika pienet edes tutustua. Täysraittiista ja alkoholistista harvemmin tulee paria. Siinä mielessä tämä asia tosiaan on merkittävä.
No, mikä ettei, jos lähestyt häntä selvin päin.