Toivottavasti alastinukkujat tajuavat vaihtaa lakanat joka päivä! Hyi hitto!
Minua oksettaa kaksi aikuista ihmistä kuorsaamassa ilman vaatteita peiton alla. Seksin ajaksi jaksan riisuutua..
Ei ole kiva, jos yöllä tulee tarve mennä vessaan ja käynti hoidetaan ilman vaatteita. Jos lapsenne tulee sänkyyn yöllä, niin eikö tule lapsen puolesta edes olo, että vois kai niitä vaatteitakin käyttää?
Hyi hitto.. Ja ne menkka--pallihiki-maitotarhrat lakanoissa..:/
Kommentit (89)
etkö sinä pyyhi itseäsi vessassa käynnin jälkeen? Vai nukutko sinä näiden alastinukkujien sänkyssä? Taidat olla joku pervo..
eli yöllä me ollaan iho ihoa vasten 4-vuotiaan pojan ja 1-vuotiaan tytön kanssa jos viereen tulevat.
joten yleensä nukutaan alasti molemmat.
Lapset ovat jo sen verran isoja,ettei enään meidän sänkyyn tule.
Menkkojen aikana kyllä pidän vähintäänkin pöksyt jalassa.
Ja ketä se häiritsee jos käyn yöllä alasti vessassa? Ei ketään.
Lapset näkevät minut alasti saunassakin,joten ei ne siitä järkyty jos sattuvat näkemään minut menossa alasti vessaan, ja harvemmin ovat nähneet.
Ja en siis vaihda lakanoita päivittäin.
Mä nukun normaalisti alasti, mutta nyt imettäessä pakko olla jotain, johon tukkia harsoa imemään maitoa. TUlee sitä silti läpi lakanoihin, samoin vauvan puklua. Jälkivuotoaikaan tuli verta, alkkareista ja siteistä huolimatta.
Ei ne ihmisen eritteet nyt niin vaarallisia ole.
Miten paljon sinä ap erilaisia eritteitä oikein erität?
Minä ehkä hikoan, mutta vielä enemmän hikoan yövaatteet päällä. Menkat eivät valu sänkyyn vaan kuukuppiin tai tampooniin.
Mun mieskään ei kyöhnää pallejaan lakanaan öisin..
=))
En todellakaan vaihda lakanoita joka päivä vaikka miehen kanssa ilman vaatteita nukummekin joka ikinen yö. Menkkojen aikaan käytän alushousuja, en muuta eikä löydy menkkatahroja lakanoista mistään ihme pallihiestä puhumattakaan. Maitotahroja tuli imetysaikana välillä vaikka imetysliivejä silloin käytinkin. Alastomuus on meidän perheessä luonnollinen asia, ihohoitoa suositellaan vauvaikäisille erityisesti ja lapsemme näkevät meidät alastomina viimeistään saunassa (jossa muuten teini-ikäisetkin käyvät edelleen yhdessä kanssamme). Ketä häiritsee jos käyn yöllä vessassa ilman vaatteita? Ap:tä jossain hornan kuusessa?? Paljon kamalampaa olisi kietoutua johonkin hikiseen yöpaitaan ja hikoilla sen takia entistä enemmän. Niin paljon ihanampaa on kietoutua alastomana alastoman mieheni kainaloon, nautinnollista :) Sääli mistä jäät paitsi!
Kaikista ei irtoo tollasia eritteitä, ootko esim. kuullut tamponeista?
Jos joku väittää, että miehensä ei eritä pallihikeä niin valehtelee (tai ei likaisuudessaan tajua, että näin on). Kai te nyt tajuatte, että ihminen erittää hikeä öisin, joka sitten tarttuu yövaatteisiin.
Vaihdan yökkärin joka aamu, joten lakanoita ei tarvitse vaihtaa yhtä usein, kuin jos nukkuisimme alasti. Myös lapsilla on ihan lämpö- ja mukavuussyistä vaatteet öisin. Me emme säästä yövaatteista.
Jos joku väittää, että miehensä ei eritä pallihikeä niin valehtelee (tai ei likaisuudessaan tajua, että näin on). Kai te nyt tajuatte, että ihminen erittää hikeä öisin, joka sitten tarttuu yövaatteisiin.
Vaihdan yökkärin joka aamu, joten lakanoita ei tarvitse vaihtaa yhtä usein, kuin jos nukkuisimme alasti. Myös lapsilla on ihan lämpö- ja mukavuussyistä vaatteet öisin. Me emme säästä yövaatteista.
yöpaita päällä. Lapset nukkuvat kalsarisillaan.
Hikoilisin siinä niin paljon että saisi lakanat todellakin vaihtaa sen jälkeen joka yöksi ja peitotkin pestä vähän väliä. Yöpaitoja käytän illalla ennen nukkumaan menoa ja aamulla ennen päivävaatteiden pukemista. Et taida itse tajuta että siitä yöpaidastasi huolimatta tai juuri sen takia nukut likaisemmassa kuin me, etenkin jos tuon takia harvemmin lakanoita vaihtelet. Me taas käymme iltaisin suikussa tai saunassa, joten puhdasta on mysö sängyssämme ja kerran viikossa vaihtuu lakanat.
Mutta siis ei meillä joka päivä lakanoita vaihdeta. Tarpeen mukaan ... Sekstaillehan ne ainoat tahrat tulee lakanoihin jos on tullakseen.
Ja harmituksekseni meillä ei moista harrasteta joka päivä :(
Hmm.. ja vessakäynnit. Eikös ne housut joka tapauksessa laskettais kun pytyllä käy???
Mutta en mä kyllä yökkäri päällä nuku sen takia, että joku pillu-palli-menkka-erite jutut mua häiritsis...
pestä joka päivä, vaikka niidenkin alla ollaan alasti:)
mutta myönnettäköön, että jotenkin epämiellyttävältä (etenkin mieheni puolesta) tuntuu, kun äitini jaksaa aina keskustelun mitenkään sivutessa nukkumista julistaa, kuinka hänellä on tapana nukkua alasti... Nukkukoon toki, mutta ei siitä tarvitsisi niin suurta numeroa tehdä.
Eihän vaatteitakaan pestä joka päivä, vaikka niidenkin alla ollaan alasti:)
Etkö todellakaan pese/vaihda alusvaatteita joka päivä? Meillä vaihdetaan päivittäin kaikki, mitkä ovat kosketuksissa esim. intiimialueisiin, kuten alkkarit ja boxerit.
Tietenkään farkkuja ei tarvitse pyykätä joka päivä, kuten ei esim. päiväpeittoakaan. Minulla yöpuku ei tarkoita mitään flanellista valmistettua housupukua, vaan esimerkiksi toppia ja kevyitä yöshortseja.
Tapanne nukkua on minusta erittäin epähygieeninen, ei auta selittelyt. Ihminen erittää nukkuessaan kaikenlaista huomaamatonta kivaa, joten turha väittää, että lakanat pysyvät raikkaana.
Oiskohan tää ap se paskapartikkeli-nainen siitä pyyheketjusta?
En tiedä mistä ällöttävästä ketjusta puhut, mutta en todellakaan ole tuo nainen. Taisi olla sinulle oikein merkityksellinen keskustelu.
ap
Eihän vaatteitakaan pestä joka päivä, vaikka niidenkin alla ollaan alasti:)
Etkö todellakaan pese/vaihda alusvaatteita joka päivä? Meillä vaihdetaan päivittäin kaikki, mitkä ovat kosketuksissa esim. intiimialueisiin, kuten alkkarit ja boxerit.
Tietenkään farkkuja ei tarvitse pyykätä joka päivä, kuten ei esim. päiväpeittoakaan. Minulla yöpuku ei tarkoita mitään flanellista valmistettua housupukua, vaan esimerkiksi toppia ja kevyitä yöshortseja.
Tapanne nukkua on minusta erittäin epähygieeninen, ei auta selittelyt. Ihminen erittää nukkuessaan kaikenlaista huomaamatonta kivaa, joten turha väittää, että lakanat pysyvät raikkaana.
olen melko puhdas koko yön. En hinkaa pilluani lakanaan nukkuessa, joten se ei ihosta likaannu yön aikana.
Oiskohan tää ap se paskapartikkeli-nainen siitä pyyheketjusta?
En tiedä mistä ällöttävästä ketjusta puhut, mutta en todellakaan ole tuo nainen. Taisi olla sinulle oikein merkityksellinen keskustelu.
ap
:D
Ketä varten sä yöllä puet vessareissulle?