mieheni ei nuole
eikä ime tai tee muutakaaan, koska sanoo nestettä, mitä tulee kun kiihotun, pahan hajuiseksi.. :(
Joskus harvoin kun on juonut paljon, niin silloin saattaa nuolasta, mutta sitä iloa ei kestä kovin kauan.. Onko kenelläkään kokemuksia?
Kommentit (6)
Minun mieheni taas nuolisi, vaikken koskaan ole sitä pyytänyt. En halua kielihoitoa, sillä minulle se ei tee mitään nautintoa. Ei vastenmielistäkään, muttei hyvääkään. Lopputulos siis neutraali, joten parempi olla ilman.
Sormitus kyllä sen sijaan on minun juttuni ja sitä haluan vaikka useita kertoja päivässä rakastelun lisäksi tai vaikka pelkästään.
että onko se vaan mun nesteissä vika, vai kaikki kenen kans on ollu, haisee? vastaus oli että kaikkien yhtälailla.. kai se on juurikin niin ettei vaan tykkää.. harmillista
En tiedä kuin vanha olet tai kuin vanha miehesi on. Itse en nuorena osannut/uskaltanut nuolla, olin jotenkin yliherkkä mauille ym. Nyt yli kolmekymppisenä haluaisin nuolla kokoajan:) Varsinkin sillain että tulis oikein pyyntö yllätyksenä, ettei tarvis itse ruinata. Komennuskin kävis :D
yli 20, ja nyt heräsi pieni pilkahdus toivosta että on ohimenevää, jos sittenkin saisin kielikylpyjä vielä joskus oikein enemmänkin, siitä kun nautin niin paljon!
Tupakointi ja jotkut ruoka-aineet saattavat pahentaa piparin ominaismakua.
Itse miehenä tykkään "syödä pillua", mutta olen huomannut että joidenkin naisten maut ovat kyllä kammottavia vaikka eivät tupakoitse, ehkä se on vain yksilön ominaisuus?
Mutta todettakoon kerran vielä, että toiset tykkää nuolla, toiset ei. Kenties paha maku voi olla vain tekosyy. Jostain paremmasta lähteestä voi löytyä vinkkejä ja tietoa onko mahdollista jotenkin muuttaa asiaa...