Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut toiseen mieheen, mitä teen?

Vierailija
03.11.2011 |

en halua mitään suhdetta tms. mutta oma mieheni on tyly, junttimainen ja kohtelee minua huonosti.

En tunne että hän rakastaa minua vaikka sanookin usein niin. Hän on hyvä mies muuten mutta kohtelee minua usein kylmästi. En kuitenkaan halua jäättää häntä, kannan sen mihin olen ryhtynyt.

Tämä ihastukseni kohde ei tiedä ihastumisestani. Hänkin näyttää olevan naimisissa, eikä siitä sen enempää tulekaan mutta miten saisin hänet pois mielestäni? ajattelin aina että en ikinä ihastu kehenkään mutta näin mulle kävi. Hän on aina koko ajan minun mielessäni. Aina kun näen niin puna kirii naamalle ja sydän alkaa hakkaamaan. Noloa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai joku osaa neuvoa miten...

ap

Vierailija
2/27 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu omalle miehellesi, että miksi sanoo rakastavansa kun ei osoita sitä millään. Sanat ilman tekoja ovat tyhjää. Samalla mieti myös sitä, miten itse kohtelet miestäsi.

Ihastus unohtuu aikanaan, kun sitä ei ruoki. Sitäpaitsi lopulta ne ihastukset eivät niin ihmeellisiä ihmisiä olekaan, useinmiten ihastutaan mielikuviin jostakusta ihmisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ihastuksesi ei tunne samalla lailla kuin sinä. Jos olet kohtalaisen tyytyväinen nykyiseen suhteeseesi älä pistä sitä säpäleiksi pelkän ihastuksen takia. Tuskin mies haluaa omaa perhettän hajottaa. Anna itsellesi aikaa. ja yritä löytää uutta potkua omaan suhteeseesi.

Vierailija
4/27 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu omalle miehellesi, että miksi sanoo rakastavansa kun ei osoita sitä millään. Sanat ilman tekoja ovat tyhjää. Samalla mieti myös sitä, miten itse kohtelet miestäsi. Ihastus unohtuu aikanaan, kun sitä ei ruoki. Sitäpaitsi lopulta ne ihastukset eivät niin ihmeellisiä ihmisiä olekaan, useinmiten ihastutaan mielikuviin jostakusta ihmisestä.

minä yritän kohdella häntä hyvin. Eilen esim. hän pakkasi laukkuaan (menee kotiinsa käymään) makkarissa kun minä olin mennyt jo nukkumaan, valot paloi ja ääniä kuului. joten sanoin hänelle että voisiko hän lopettaa sen pakkaamisen jotta saan nukuttua, menen aamulla töihin. Hän sanoi että suu kiinni, (hänellä on huonot hermot). Aaamulal sanoin hänelle että vieläkö mulla on puhekielto, vai saanko kysyä jotain. usein jos minä sanon jotain hän hermostuu kamalasti, oli se asia mikä tahansa.

Hän on hyvin ystävällinen ja avulias mitä tulee muihin ihmisiin, mutta minä olen sitten pelkkä paska jonka niskaan voi kaikki kaataa. Hän hermostuu siitäkin jos yritän puhua asiasta.

ap

Vierailija
5/27 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kärsin viime talven rakastuneena toivottomaasti ja täysin yksipuolisesti erääseen mieheen josta en oikeastaan tiennyt tai vieläkään tiedä mitään.

Se oli sellainen nuijalla päähän -tunne heti ensimmäisessä tapaamisessa, järki pakeni ikkunasta. Rakkaus sai minut täysin tolaltani. Suhde ei edennyt mihinkään, ei sitä edes ollut, ja hyvä niin. Hän palasi sinne mistä tulikin ja

perheeni on vielä kasassa.

Silti vihloo, kun ajattelen häntä.

Minä itse muutuin mietteliäämmäksi, asioita enemmän pohtivaksi, enemmän omaksi itsekseni onnettoman rakastumiseni ansiosta. Arvostan taas myös omaa miestäni, uudella tavalla.

En uskonut, että enää tässä iässä (lähes 40) voisin tuntea niin voimakkaasti.

Anteeksi vuodatukseni, mutta halusin kertoa ettet ole yksin ongelmasi kanssa.

Kukaan muu kuin sinä itse ei voi sinua auttaa. Teet mitä voit.

Vierailija
6/27 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tiedä miksi, ehkä on huomannut ihastumiseni ja punasteluni.

ap

Vierailija
7/27 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuo uusi ihastus on vain oire ap:n parisuhteen ongelmista. Hedelmällisempää olisi ehkä tehdä jotain tuolla parisuhteelle kuin haaveilla toisesta miehestä.

Vierailija
8/27 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olisi ikinä uskonut että ihastun vielä joskus.

Olen oikeasti aina ihmetellyt miten jotkut ovat niin heikkoja että rakastuvat vieraisiin miehiin, mutta kuinka kävikään. Hän on juuri sitä tyyppiä joka saa minut heikoksi.

ap

Vierailija
9/27 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuo uusi ihastus on vain oire ap:n parisuhteen ongelmista. Hedelmällisempää olisi ehkä tehdä jotain tuolla parisuhteelle kuin haaveilla toisesta miehestä.

ap

Vierailija
10/27 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee jotain omalle suhteelles.Sitä paitsi jos ihastuksellas perhe niin mitä sitä rikkomaan tai edes ajatella rikkovansa.Mieti jos ukkos jättäis sut jonkun ihastuksen takia.

Vierailija
11/27 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuollaisessa liitossa? Eikö OMA elämäsi merkitse sinulle mitään?

Ihastus on tässä ihan sivu seikka. Laita oma suhteesi kuntoon tai eroa.

Vierailija
12/27 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee jotain omalle suhteelles.Sitä paitsi jos ihastuksellas perhe niin mitä sitä rikkomaan tai edes ajatella rikkovansa.Mieti jos ukkos jättäis sut jonkun ihastuksen takia.

mutta en voi tunteilleni mitään. En kuitenkaan halua suhdetta, enkä rikkoa kenenkään perhettä, jos niin kävisi niin se olisi kamalaa.

Toivon että ajan kanssa pääsen siitä yli.

ap

Vierailija
13/27 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ole mihin mennä, en tulisi taloudellisesti toimeen yksin. Se on riittävä yys olla yhdessä.

ap

Vierailija
14/27 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot hänelle ihan suoraan, että sinua pelottaa teidän parisuhteen tilanne ja olet sen takia onneton. Kerrot (ei hyökkäävästi, vaan asiallisesti), että et koe saavasi rakkautta ja lämpöä. Kyselet samalla myös mieheltä sitä, miten hän kokee sinun käytöksesi, onko hänelläkin jotain "hampaankolossa". Useinhan on niin, että me keskitymme vain toisen virheisiin ja unohdamme sen, mitä itse mahdollisesti teemme tai jätämme tekemättä.

Vierailija
15/27 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni palikat olivat hyvin kasassa ennen, nyt teen niistä vähän erilaista rakennelmaa.

Rakkaus on valtava voima ja harva ihminen voi vastustaa sitä järjellä ja "älä ajattele sitä" -asenteella.

Vierailija
16/27 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ole mihin mennä, en tulisi taloudellisesti toimeen yksin. Se on riittävä yys olla yhdessä.

ap

Vierailija
17/27 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot hänelle ihan suoraan, että sinua pelottaa teidän parisuhteen tilanne ja olet sen takia onneton. Kerrot (ei hyökkäävästi, vaan asiallisesti), että et koe saavasi rakkautta ja lämpöä. Kyselet samalla myös mieheltä sitä, miten hän kokee sinun käytöksesi, onko hänelläkin jotain "hampaankolossa". Useinhan on niin, että me keskitymme vain toisen virheisiin ja unohdamme sen, mitä itse mahdollisesti teemme tai jätämme tekemättä.

Puhu suoraan, ystävällisesti ja kysele myös miehen tuntemuksia. Mulla oli vastaava tilanne, toiseen ihastuminen, laitoin oman parisuhteen puntariin ja analysoitiin suhdetta tosissaan. Opeteltiin miehen kanssa puhumaan toisillemme kauniisti, hyväksymään toisemme ja muutenkin tajuttiin, että toinen ei ole itsestäänselvyys. Eikä tällainen asia yhdellä puhumisella välttämättä selviä. Oma mieheni ei aluksia tajunnut, miksi pitää edes keskustella --> eihän meillä ole ongelmia.

Kunnes avauduin ja kerroin omista ajatuksistani suhteestamme, niin mieskin muutamia päiviä mietittyään ymmärsi, että olen tosissani. Nyt meillä on oikeasti todella hyvä suhde, enkä edes ymmärrä miksi ajattelin, että eroan joskus. Joskus ihmiset vain jäävät pyörimään arjen ristiriitoihin, eivätkä näe omaa käytöstään tai sitä että vierellä voikin olla oikeasti todella hyvä ihminen.

Tosin kaikissa suhteissa ei ehkä käy näin, mutta meillä ulkopuolinen ihastus (mitään ei tapahtunut) kääntyi parisuhteen rakennukseksi.

t.3

Vierailija
18/27 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka yleensä jos yritän puhua tälläisistä asioista, hän hermostuu kamalasti! en tiedä miksi! hän ei halua selvitellä asioita. Sen olen kuullut että hän puhuu minusta positiiviseensävyyn työkavereilleen, mutta en tiedä mitä se on.. pelkkää näyttelemistä?

ap

Vierailija
19/27 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten täällä on jo tullut ilmi, ihastumisen voi käyttää hyödykseen hälytysmerkkinä, joka auttaa parantamaan omaa suhdetta ja miettimään, mitä itse oikeasti haluaa. Ihastuminen voi olla myös sysäys, joka saa liikkeelle ajatukset erosta, vaikka ihastuksen kohteen kanssa ei koskaan kehittyisi suhdetta.

Vierailija
20/27 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka yleensä jos yritän puhua tälläisistä asioista, hän hermostuu kamalasti! en tiedä miksi! hän ei halua selvitellä asioita. Sen olen kuullut että hän puhuu minusta positiiviseensävyyn työkavereilleen, mutta en tiedä mitä se on.. pelkkää näyttelemistä? ap

Siksi näitä asioita pitää ottaa puheeksi todella varovasti, ei hyökkäävästi! Ja juuri niin, että ei syytellä miestä kaikesta, vaan kannetaan vastuu myös omasta puolesta. Kaikella on aina kaksi puolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi