Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SYYSVAUVA toiveissa vuodelle 2012

02.11.2011 |

Moikkis!

Rekisteröidyin tänne vasta, joten kaikki on ihan uutta. En löytäny sopivaa vietiketjua itselleni, niin aloitin uuden =)

Meillä siis tilanne on se, että ollaan 25v molemmat miehen kanssa, mutta hän on tällä hetkellä suorittamassa asepalvelusta. Ollaan kuitenkin suunniteltu aloittavamme "vauvaprojekti" joulukuun alussa, kun seuraava e-pilleri liuska loppuu.

Odotan sitä jo NIIIN kovasti!! Onko täällä muita kenellä vauvahommat olisi vielä edessä?

Kommentit (198)

Vierailija
161/198 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menossa kp 37/28-31 eikä menkoista tietoakaan. Viime yönä heräsin pissahätään ja vessaan oli mentävä. ja tänäänkin on ollut menkkakipuja mutta meni jo ohikin. Hirveä jano on koko ajan ja väsyttää. Tänään en ole eilisen iltapäivällä tehdyn negan jälkeen testiä tehnyt. Aamulla ajattelin tehdä jos ei sitä ennen ala menkat. Tissit on kipeät ja oireita olis raskauteen liittyen nyt jo vaikka muille jakaa mutta mutta, saa nähdä. Ärsyttävää epätietoisuutta. Alkais vaikka ne menkat tai edes jotain selvyyttä sais jo tulla asiaan.

Tsemppiä piinailuun Vipsu! :)

Vierailija
162/198 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, aika erikoista. Varmaankin aika piinallista odottelua. Noh, toivotaan että jotain tapahtuu suuntaan tai toiseen. Ehkä se plussa sieltä vielä putkahtaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/198 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumi: onneksi olkoon, toivottavasti kaikki menee hyvin.

Vipsu12: tiedän tunteen tuo odottelu ja odottelu on todella rasittavaa itselläni oli myös menkkojen alkamis päivän lähettyvil menkka kipumaisia kipui, testi nega ja sitten menkat alkoikin vähän myöhässä. Eli täällä lähtee kolmas yritys kerta köyntiin

Vierailija
164/198 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä elellään piinapäiviä.... jos kierto on sama kuin viimeksi niin huomenna pitäisi menkkojen alkaa, toivottavasti ei! :)

Tsemppiä haaveilija20:lle uuteen yritykseen!

Vierailija
165/198 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli menkat alkoi, nyt menossa kp 3.... uutta yritystä vaan kehiin! :)

Mites muilla? Kovin on hiljentynyt tämä ketju.

Vierailija
166/198 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille. Tsemppiä niill jotka on jo plussannut :)

Ja myös niille jotka odottavat tulevia plussia. Itsellä tosiaan menkat oli ja meni nyt mennään kierrossa 15/26-33. Pahemmin ei olla asiaa mietitty ja työ kiireiden takia tua toimintakin ollut tämän menkkojen jälkeisen ekan viikon vaisua, toivottavasti se tästä taas piristyy ja katsellaan miten asiat kehittyyy. :)

Itse en ole edes katsonut koska olisi tärppi päivät kun päätin että olkoot, kyllä sen sitten huomaa kun menkkoja ei kuulu. Ali tajunnallisesti selkeästi kyllä asiaa mietin koska viime yöäkin tuli vauva aiheisia unia :)

Kertokkeehan plussaanneet ja sitä odottavat kuulumisia....

Vierailija
167/198 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla, että jotku on saanu plussan!

Toivotaan, että muutkin saatte pian plussia :)

Täällä mennään rv 12+5. Huh.. :) Vähän oon jo vauvan tarvikkeita uskaltanu ostaa. Silti pelottaa välillä meneekö kaikki hyvin..

Huomenna mulla on sokerirasitus testi, joka ei oo ollenkaa kiva juttu kun 12h pitää olla syömättä ja vielä 2h siellä vierähtää litkuja juoden ja verikokeita ottaen.

Niin.. Ei siis muuten mitään,mutta oon kärsiny välillä aika kovista pahoinvoinneista ja ne tulee juuri jos en syö säännöllisesti sekä heti herättyäni :/

Tässä kuva pikkusestani, joka on otettu noin pari viikkoa sitten. Siellä se pyöri ja vilkutteli :)

Plussa tuulia!

Miini 12+5

Vierailija
168/198 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikki, onkohan tässä viestissä vielä mukanaolijoita?

Täällä on kova vauvakuume päällä, taivuttelujen jälkeen toinen yrityskerta takana. Nyt menossa kp21/29-30

Oviksen piti sattua laskurin mukaan 12.-17.3. välille. Yritykset olivat kp 15 ja 17. Harmillisinta oli se että ovislimat ja tuntemukset ajoittuivat vasta kp18-20. Mikä tuntuu käsittämättömälle...Onneksi on toivoa että siittiöt olisivat jaksaneet sinnitellä useamman päivän. Nyt jännittää, 10pv sisään pitäisi menkkojen tulla tai sitten EI.

Vierailija
169/198 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miini! Ihanaa että raskautesi on edennyt jo noin pitkälle, onnittelut siitä! :) Kiitos kuvasta, noita on kiva katsella.

Tämä ketju on tosiaan hiljentynyt varmaankin syystä että syysvauvasta alkaa olla jo turha haaveilla vaan nyt on jo haaveet jouluvauvassa. Eli olen itsekin siirtynyt tuonne joulukuisiin, mikä tarkoittaa että jos tärppää niin pikkuisen LA on joulukuussa, tulkaa muutkin sinne haaveilemaan jos kaipaatte aktiivisempaa keskustelua!! :)

Plussatuulia!

Vierailija
170/198 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi : ) Meillä alotetaan yritys joulukuun puolenvälin tienoilla, kun on 3 kk:n karenssi MPR-rokotuksen vuoksi kulunut. Eli ensi syksyn vauvaa toivotaan kovasti.

Meillä kuumeillaan toista lasta, ensikko on kohta jo 4 vee typy. Onko sulla APINA25 eka lapsi suunnitelmissa?

Löytyskö muita joukkoomme?

Vierailija
171/198 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan. Kovasti vauvaa toivottaisiin, saa nähdä miten tämän kierron kanssa käy.

Vierailija
172/198 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ensimmäinen on suunnitelmissa =) Mä oon tätä odottanu jo monta vuotta! Ollaan oltu yhdessä melkein 8 vuotta ja niistä naimisissa kaksi vuotta. Armeija on ollut ainoa este lapsen hankinnalle. Se kun on ollut koko ajan tiedossa että armeija koittaa miehen opiskelujen päätyttyä viime keväänä. No mutta nyt se aika vihdoin on pian täällä!

Lauantaina alkaa viimeinen liuska pillereitä!

Vierailija
173/198 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmottautuu myös yksi syysvauvan suhteen toiveikas. Tai edes 2012-vauvan suhteen toiveita ylläpitävä.

Meillä tilanne myös melko sama, että aloitetaan vauvaprojekti, kun olen tämän liuskan syönyt loppuun (joulukuulle menee). Tässä marraskuussa on muutenkin tiettyjä juttuja, jotka halutaan alta pois ja niiden jälkeen voi ruveta keskittymään tähän aiheeseen 100%.

Oon aina tiennyt, että haluan lapsia vaikka vauvakuumetta ei mulla koskaan aiemmin ole ollutkaan. Nyt 26-vuotiaana siis ensimmäisen kerran. Mieskin taitaa vähän kuumeilla, täytti jo syksyllä 30. Sehän tätä oikeastaan ehdottikin. Ollaan aiemmin kyllä puhuttu, että joo joskus, mutta yksi viikonloppu kysyi "koska ruvetaan tekee lapsia". Vastaus oli kyl, et vaikka heti :)

Vierailija
174/198 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans vauvaprojekti menossa!

Itse 20, mies 25.

Pillerit jätettiin syyskyyn lopussa kokonaan pois. Nyt odoteltu (pelätty) kuukautisten tuloa.. Sillä testit näyttää negaa, vaikka kaikki oireet löytyykin.

Oireina selkäkipu, närästys, kuvotus, hajut voimistuneet, hirveä väsymys, alavatsan nippailut ja elohiiri, painon tunne vatsassa, valkovuoto ja tuntuu että "lorahtaa", aamulla kamala nälkä, satunnainen ruokahaluttomuus, palelu, kuumotus, hiukset rasvoittuu herkemmin, rinnat (erityisesti nännit) todella kipeät ja rinnat muutenkin turvonneet ainakin yhden kuppikoon (mieskin huomautti). Ja viikko sitten tuntui siltä kun olisi päivän tehnyt vatsalihaksia, vaikka en ollut mitään sen suuntaistakaan tehnyt..

Mutta ei vaan kahta viivaa tule, ja clearblue ilmoittaa, että ei raskaana :( Ma tai ti pitäisi täti kyläillä, sitä tässä jännätään.. Ja tehdään testiä uudelleen vasta kun ovat myöhässä.

"Omppu" olisi meille enemmän kuin toivottu. Mies on ihan innoissaan asiasta - ja tietysti myös minä itse :)

Vierailija
175/198 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkis! Meillä aikaistettiin suunnitelmia viikolla =) ens viikon perjantaina nappaan viimeisen pillerin! Jännittävää ja IHANAA! Kohta alkaa yritys tosissaan

Vierailija
176/198 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsenkö mukaan ketjuunne? Olen kirjoitellut myöskin tuolla kolmosen haaveilijat pinossa, mutta siellä on aika hiljaista. Olisi mukava liittyä iloiseen joukkoonne. :)

Olemme miehen kanssa molemmat 24-vuotiaita kahden tytön (3v ja 1½v) vanhempia ja pienestä syyskääröstä vielä haaveilisimme. Tämä meneillään oleva kierto on tarkoitus jättää yrityksessä väliin ettei vauveli synny esikoisen kanssa samassa kuussa, mutta joulukuulla sitten yritys taas jatkuu. Keskenmenon sain ekasta kolmosen yrityksestä syyskuussa rv 10+6... Toivottavasti uudella yrityksellä on parempi onni. :)

Pidetään peukkuja että tälläkin palstalla saadaan pian iloisia uutisia! :)

muumi

Vierailija
177/198 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus olisi aloittaa pian yrittäminen, viimeistään joulukuussa. Mies haluaa vielä hetken odottaa. Itse en millään malttaisi... Onnea yritykseen kaikille!

Vierailija
178/198 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...uusi käyttäjä, joka miehensä kanssa haaveilee esikoisesta. :) Molemmilla ikää n. 30 v ja yhdessä ollaan oltu 13 vuotta. Nyt on iskenyt vauvakuume todenteolla molempiin ja ehkäisyrenkaan jätin pois touko-kesäkuussa. Heinäkuusta saakka ollaan yritetty kokonaan ilman ehkäisyä eli nyt on viides kierto menossa ilman ehkäisyä. Reilu viikko pitäisi vielä malttaa, jotta tiedämme joko tärppäsi. :)

Vierailija
179/198 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi taas,

tosi kiva, että tullut uusia kirjoittelijoita mukaan, tervetuloa!

Täällä odotellaan innolla joulukuuta, että päästäis alottamaan yritys. Mulla siis lykkääntyy tuon syyskuussa otetun rokotuksen vuoksi. Meillä ei esikoisen syntymän jälkeen olla muuta ehkäisyä käytetty, kuin kumeja ja keskeytettyä yhdyntää (joo, tiedämme, ettei jälkimmäinen ole mikään ”oikea” ehkäisykeino, mutta meillä toiminut näköjään kyllä), joten sikäli päästään heti yrittämään eli ei tarvitse miettiä kropan toiminnan palautumista esim. pillereiden jälkeen.

Kovasti on alkaneet mielessä pyörimään odotukseen ja vauvoihin liittyvät asiat, mites teillä muilla? Äippävaatteitakin mulle jo kaveri kaupitteli, mut en nyt sentään ihan vielä ”taikauskoisena” niitä halunnut ostaa. Myin nimittäin tälle kaverille omia äitiysvaatteitani kesällä, kun luulin, ettei mies muuttaisi mieltään tämän vauva-asian suhteen. Hän oli kovasti toista lasta vastaan, mut niin se mieli kuitenkin onneksi muuttui.

DREAMER92: siellä ollaankin jo tositoimissa oltu ; ) Mitäs testit ovat nyt näyttäneet (vai oletko testaillut uudelleen)?

MUUMI: pahoittelut keskenmenosta : ( Ja sitäkin enemmän tsemppiä tähän tulevaan kiertoon.

LUMIRUUSU: sielläkin muutama kk yritystä takana, aina se vaan on yhtä jännää odotella ne viimeiset kierron päivät. Plussatuulia sinne!

Dajm75

Vierailija
180/198 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Ensinnäkin huippua, että meitä on täällä ketjussa jo noin monta =) Mä en malttais enää yhtään odottaa, et päästään alkuun! Mulla on siis vielä kaksi pilleriä ja sit tietysti menkat siihen päälle. Toivottavasti lähtis luomukierrot hyvin käyntiin. Lisäksi harmittaa, kun ei voi mitenkään ovisten mukaan yritellä, kun mies on viikot poissa kotoa, ja on vaan viikonloppuisin kotona. Toivottavasti ollaan tosi hedelmällisiä ;)

Onnea kaikille yritykseen ja pahoittelut keskenmenosta MUUMI =(