Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis eikö mummi saa olla alle 50v?! :D

Vierailija
02.11.2011 |

Tuossa miss isoäiti kisassa ihmeellistä nuorempien mummien syrjintää.

Mistä moinen asenne? Miksi mummin pitäisi aina olla mummomaisen näköinen ja yli 50v?

Äitini on yksi alle viisikymppisistä ja aika suru tuli noista kommenteista, tottakai hän ymmärtänee että kyse on netin anonyymeistä ja huonokäytöksisistä joten ei väliä, mutta varmasti se jollain tasolla tuntuu pahalta.

Eikö ole juuri kivaa että kilpailussa on kaikenikäisiä ja kaikentyylisiä - erilaisia mummeja?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini oli 39 kun tuli mummiksi.

Vierailija
2/8 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä moinen asenne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkitseehän se wt-porukkaa. Ää.. mitäs mun äitini oli.. 47 kun tuli mummoksi. Mutta se olikin teiniäiti aikanaan kaamea 17 v. Hävetys.

Vierailija
4/8 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkitseehän se wt-porukkaa. Ää.. mitäs mun äitini oli.. 47 kun tuli mummoksi. Mutta se olikin teiniäiti aikanaan kaamea 17 v. Hävetys.

Sulla ei vissiin ole kaikki ihan hyvin? :D

Vierailija
5/8 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
6/8 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo nii :D Kyllä äidin pitää olla väh. 30v ja mummon 60v.

Vierailija
7/8 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli 20 kun sai veljeni. Minut kun oli 22 ja kuopuksen 24. Itse olin myö 20 kun poikani syntyi. Kukaan ei kauhistellut mummin ikää, olihan hän 40v kun mummiksi tuli. Sanoi aika suoraan että lapset tulisi tehdä nuorempana. Siis hänen mielipiteensä.

Vierailija
8/8 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo nii :D Kyllä äidin pitää olla väh. 30v ja mummon 60v.

miksi ihmeessä?! 30!? Aika ikävästi olisi asiat jos jokainen saisi vasta kolmekymppisenä luvan tehdä lapsia. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan