Kannattaa satsata suosittuihin lastenvaatemerkkeihin. 100€ parissa päivässä käytettyjä myymällä.
Muutama metsola, småfolk-vaate joukossa, enimmäkseen lindexiä ja kappahlin vaatteita olen myynyt. Parissa päivässä 11 kauppaa ja tienesti 97€ postikulujen jälkeen.
En enää koskaan osta marketista lastenvaatteita, ovat kalliita ja ruotsalaisketjujen vaatteilla tienaa.
Kommentit (12)
on just näillä mainitsemillasi merkeillä kyllä huutonetissä käytettyinä. Samaa mieltä olen.
maksaahan ne uutenakin sikamaisesti. Yhdet froteepotkuhousut varmaan 25 euroa. Myin ne 16 eurolla, joten maksettavaakin jäi.
eihän tossa ole mikään järkeä, maksaa niistä noin paljon kun parilla klikkauksella saa uusia tilattua. Huutikseen liittyvä kilpailu ja jännitys varmaan koukuttaa joitakin lastenvaateharrastajia pahemman kerran.
sain myynnissä 16€ ja olisin saanut enemmänkin. Lindex-pusero uutena 7,95, käytetystä sain 6€, ei paha.
eihän tossa ole mikään järkeä, maksaa niistä noin paljon kun parilla klikkauksella saa uusia tilattua. Huutikseen liittyvä kilpailu ja jännitys varmaan koukuttaa joitakin lastenvaateharrastajia pahemman kerran.
näin se on. Itse tulee kans ostettua sieltä paljon kalliimmalla kuin ostaisin tavalliselta kirpparilta. En tiedä miksi.
tuotua beigeä toppaliiviä (lasten) ja ne eivät mene kaupaksi edes kirpparilla, vaikka ovat minusta todella kivat. Eli ilmeisesti ihmiset ostavat merkkiä, ei vaatetta sinänsä?
ja sana "retro", joka vetää ihmisiä puoleensa kuin sokeri kärpäsiä :)
Jos maksat vaikkapa 20 lastenvaattesta 400 euroa ja saat niistä 200, menetät enemmän rahaa kuin se, joka ostaa 20 lastenvaatetta 190 eurolla ja ei myy niitä pois vaan vie kierrätyskeskukseen.
pitää saada taskurahaa, jolla voi ostaa uusia vaatteita tilalle. Ja kirpparilta ostan useasti jonkun suosituksi tietämäni vaatteen 1-2€/kpl ja myyn sen eteenpäin 6-10€/kpl, niin siinä kyllä tienaa.
tuotua beigeä toppaliiviä (lasten) ja ne eivät mene kaupaksi edes kirpparilla, vaikka ovat minusta todella kivat. Eli ilmeisesti ihmiset ostavat merkkiä, ei vaatetta sinänsä?
Itse näkisin asian niin, että toppaliivit ovat niin tarpeettomia ettei kannata ostaa edes kirpputorilta vaikka uutena saisi. Merkistä viis :)
Itse näkisin asian niin, että toppaliivit ovat niin tarpeettomia ettei kannata ostaa edes kirpputorilta vaikka uutena saisi. Merkistä viis :)
vähemmällä käytöllä ollut, mutta aivan normaalia kirppiskamaa.