Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SYYSSÄTEET TIISTAI PINOON

08.11.2005 |

Ajattelinpahan aloitella, kun en vielä huomannut pinoa. =)

Mies herätti mut aamulla, kun tänään mulla on labra aika muistaakseni 8:45. Onneksi tuo ei haitannut kun pojukin heräs siinä samalla.

Ja nyt koko labra lappu on kadonnut kuin tuhka tuuleen,

luulen että poika on ollut asialla.

Ulkona on vielä ihan hirmuisen pimeetä.

Koiran kanssa pitää kohta lähteä pissalenkille.

Onneksi mies vei sen oikein aikaisin ulos ja teki muut hätänsä.

Ihanaa kun poju istuu sohvalla ja juo maitoa.

Yleensä se on tässä häiritsemässä kirjoitustani.

Välillä vähän omaa rauhaakin, poju kun on semmoinen että se on kotona koko ajan mun kimpussa. Kaipa se on sitä lapsen ja äidin rakkautta.

Mutta nyt taidan mennä pukeitumaan, että päästään koiran kanssa ulos.

T: YoGiNoS

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille!

En edes muista koska olisin viimeksi kirjoitellut....

*raapii päätä ja miettii...*

Viime viikolla joskus...?

Anyway...

Meillä takana viime viikon loppupuolelta huonosti nukuttuja öitä Pimpulan korvatulehduksen ja oman flunssan takia, reissaamista ja nyt alkuviikosta vieraita tuutintäydeltä...

Niinhän siinä aina käy että kaikki kasaantuu!!!

Nyt on tämä mamma ihan poikki!

Omaan napaan...

kp 20/27-33

Pian alkaa ihan oikeesti jännittämään! ;)

Niihin galluihin...

Aivan sama kumpaa sukupuolta tulee, kunhan on terve!

Ja yksi tietonekko on tässä torpassa!!

Kaikille tasavertaisesti kauniita unia, plussasäteitä ja piinaviikoille voimia!

Nyt lähden peiton alle piiloon " pahaa" maailmaa!!!

C U !

-S-

Vierailija
22/23 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... täällä myös yksi! Unohtui jo osan nikit, joten en sitten mainitse ketään, niin ei jää kukaan yksin paitsioon =) Kirjoitelkaa ihmeessä teidän tuntemuksia/kokemuksia. Minua ainakin kiinnostaa, miten muilla luomualoittelijoilla menee.

Mulla on toinen luomukierto meneillään, nyt kp 24/27. Kaikenlaisia vatsaoireita on ollut, ja minä myös testailin ekojen menkkojen jälkeen, kun olivat niin niukat ja lyhyet. Ja kun en ollut raskaustestejä koskaan tehnyt, se oli vähän sellainen " harjoitustesti" , heh. Kahden ikkunan lumous kesti sen muutaman minuutin, kunnes taas palasin tavallisten maa-asukkien joukkoon =)

Meillä on tarkoitus aloittaa vasta ensi kierrossa yritys, joten vielä ei ole varsinaisia piinaviikkoja. As if! Ollaan käytetty tuota kyseenalaista ehkäisymenetelmää, eli keskeytettyä yhdyntää, joten taas olen ryhtynyt linjalle " jos ehkä sittenkin mahdollisesti sattumalta kenties voisin olla vaikka raskaana" .

Olen varmaan jo viikon ylitulkinnut kaikkia pieniä ja suuriakin oireita: pahoinvointia, alavatsavihlontaa, rintojen pistelyä ja oisko nuo nännitkin jotenkin erinäköiset kuin ennen? Molemmat suhtaudutaan miehen kanssa meikäläisen spekulointeihin suurella hilpeydellä, joten tällä hetkellä tämä kuumeilu on eri hauska suola parisuhteeseen! =) =) Nyt kyllä hirvittää, että mitä se minun oikea piinailu tulee olemaan...

Oviksen perusteella laskeskelin (siis niiden tuntemustulkintojen perusteella), että kierto lyhenisi entisestään ja että täti tulisi huomenna kylään. Viimeistään lauantaina, kun on 27 päivää täynnä. Yrityskiertoa varten olen jo lähtötelineissä, joten voisiko joku neuvoa sen tantan tänne!!!

Gallupiin, että meillä on kotona enää tämä yksi tietsikka. Kiinteä malli heivattiin ulos, kun vei niin paljon tilaa.

Voi hitsi. Nyt unohdin muut jutut, mitä piti kommentoida. Innostuin näköjään TAAS kertomaan omasta luomukierron aloittamisesta... mutta tällä kertaa jätin limakertauksen pois, hih!

Nyt täytyy lopettaa, että ehtii vielä lukaista esittelypinoakin. Plussapaistetta kaikille säteileville syyssisarille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikainen taas täältä..

Kuulosti pyry tosi tutulle tuo oireiden " bongaus hilpeys" , sama ollut täällä :)

Tosin tänään mittasin niitä ainaisia lämpöjä ne ovat laskeneet joten tuli vähä surku olo. Eihän peliä ole vielä menetetty mutta silti, aika paha oire tädistä. Alaselkää vihloo... hmm.. no katsellaan. Tajusin vasta tänään (pitkät piuhat) että miten kiva se ois ollu plussata nyt viikonloppuna kun on tuo isänpäiväkin tulossa, mutta se jää nähtäväksi.

Mutta kauniita unia kaikille ja roppa kaupalla +++säteitä!!

Kathy (kp26/28-30)