oon värjäämässä elämäni ensimmäistä kertaa hiuksia ov
Miten kannattais tehdä? ottaa heti kestoväri vai kevyt väri. Miten niitä nyt kutsutaan?
Mulla on aikoinaan ollut ehkä pari kertaa permis.
Harmaita on jo sen verran että haluan ne pois.
Jos ottaa kestovärin niin kauanko se väri kestää yleensä.
Kommentit (3)
Hän osaa laittaa päähäsi juuri sitä, mikä peittää parhaiten ja sopii sinulle. Kotivärjäys on tietysti ihan helppoa, mutta jos olet ekaa kertaa asialla niin ehkä olisi kivempi kerran katsoa, miten kampaaja sen tekee ja tehdä seuraavalla kerralla vasta itse.
Oon tässä 4 vuotta mietinyt että haluanko peittää harmaita ja siitä asti häirinnyt ne. Oon vasta 32v.
Mulla on tummat hiukset ja harmaat näkyy vuosi vuodelta vaan enempi. Mun isällä on ollut ihan harmaa pää n 35-40v eli perässä tullaan. Itse en halua vielä niitä ottaa vastaan;)
Kysymys oli että kuinka usein niitä pitäs värjätä jotta pysyis "hyvänä" ?
haluat harmaita peittää (jos niitä on paljon) niin on käytettävä kestoväriä, kevytsävyt eivät peitä harmaita ja ne jäävät kuultamaan oudon sävyisenä. Kestoväri ei sitten taas lähde hiuksista kuin kasvamalla eli tyvikasvu näkyy ja se on värjättävä aina uudelleen. Kannattaa siis miettiä haluaako harmaita lähteä peittämään.
t. kampaaja
haluat harmaita peittää (jos niitä on paljon) niin on käytettävä kestoväriä, kevytsävyt eivät peitä harmaita ja ne jäävät kuultamaan oudon sävyisenä. Kestoväri ei sitten taas lähde hiuksista kuin kasvamalla eli tyvikasvu näkyy ja se on värjättävä aina uudelleen. Kannattaa siis miettiä haluaako harmaita lähteä peittämään.
t. kampaaja