Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun iho kuumottaa?

Vierailija
02.11.2011 |

Tätä on nyt ollut jonkin aikaa, se alkoi käsistä, sitten alkoi naamakin kuumottaa. Nyt kuumottaa noita sekä päänahkaa, käsivarsia, alaselkää :(. Mitä ihmettä tämä voi olla? Olen googlettanut ja muutamaan vastaavaan kysymykseen olen törmännyt, mutta ne muutkaan eivät ole saaneet vastauksia. Todella hassua, miehen kädet on tosi lämpimät mun käsiin verrattuna ja mies sanoo että mun kädet on kylmät. Silti mun kädet tuntuu siltä kuin ne palaisi :O.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusverenkuva otettu, kaikki arvot täysin normaalit, senkka, tulehdusarvo, valkosolut, hemppa, munuaisarvot...

Mittasin itse verenpaineen

125/jotain

122/78

118/jotain

Lääkäriaika tilattu ensi viikolle.

Edelleenkin vaan lämpöä, tällä hetkellä "vain" huulia kihelmöi ja kuumottaa.

Jos tämä on jokin tauti, niin on kyllä oudoin ikinä. ap

Vierailija
2/6 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähköyliherkkyyttä. Great.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpö tällä hetkellä 37,22 eli vähän koholla on. Huulia kihelmöi, käsivarsia...

Vierailija
4/6 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai oire muuttuu, niin mene ihmeessä lääkäriin.

Minulla alkoi ms-tauti ihon kuumotuksella, joka muuttui myöhemmin tunnottomuudeksi.

Se kuumotus tuntui siltä kuin iho olisi ollut tulessa, vaikka oli ihan normaalilämpöinen.

Sinulla on todennäköisesti kyse kuitenkin jostakin muusta jos tuo oireilu on symmetristä. Ms-oireet on tulee yleensä vain toiselle puolelle.

Voihan tuo olla sinulla vaikka allergiaoire.

Vaikea sitä on lähteä arvailemaan.

Vierailija
5/6 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko totta että jos on ollut sektiossa eikä ole sairastunut sen jälkeen ms-tautiin, taudin riski on käytännössä olematon? Jotain tällaista muistan kuulleeni? Eli jos on sektio takana, voi olla huoleti ms-taudin suhteen?

Vierailija
6/6 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaisuuttani kysyn, löytyikö syytä ja apua? Samoja oireita jo useamman kuukauden, kokeita tehty laidasta laitaan, eikä helpotusta näy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi