Mitäs naiset toivoo itselleen joululahjaksi?
Lasten ja miesten öahjoista täällä jo onkin ollut kyselyä.
Itse toivon jotain mieluisaa parfyymiä, jotain henkilökohtaista lisää.
Kommentit (20)
olla pois kotoa, tehdä mitä haluan. Kaikkein suurin haaveeni.
Yhteinen viikonloppu lempikaupungissamme.
Itse käyn ostamassa ja pistän pakettiin lasku menee suoraan miehelle rinnakkaiskortin kautta:)
En tosin pukin tuomien lahjojen sekaan, lasten katsottavaki, kun availlaan lahjat yhdessä...
Nyt sain vahingossa tietää, että mieheni on ostanut minulle työmatkaltaan joululahjaksi haluamani Pradan laukun. Toive siis taitaa toteutua myös.
tai sitten siivouspalvelun lahjakortin
Mieheltä saan yleensä lahjakortin kasvohoitoon, siitä tykkään. Lapset eivät voi ymmärtää, miksen halua paketteja, olen sitten sen verran joustanut, että suklaalevy ja villasukat saa antaa, jos haluaa...
toivoisin uuden työpaikan lähempää kotia, jossa kohtuullinen palkka, inhimilliset työajat ja mukava(hko) pomo, sekä kivat työkaverit.. :) Sen lisäksi että lapsi saisi sen hoitopaikan jota on haettu ja isoimpana asiana se että hän VIIHTYISI SIELÄ!!
Mutta jos pelkän materian kannalta ajatellaan niin kelpaisi vihkisormukseeni sopivat timanttikorvikset, lahjakortit (kirja-, vaate-, kenkä-, sisustus- yms....) tai jotain kivoja keittötarvikkeita, tai jotain yhteistä ihanaa tekemistä miéhen kanssa kaksin...
enkä oikeastaan keksi, mitä muuta. Meillä on ihan liikaa tavaraa, en halua yhtään lisää rompetta. Suklaata, suklaata, suklaata... Ihanaa olisi, jos mies joskus lähtisi lasten kanssa yöksi tai pariksi muualle ja saisin olla yksin.
Myös esim. joku puu koru Aarikkatyyliä tms. voisi olla mieleinen juttu. Varmaan osoitan miehelle kaupassa, että tuon haluan ja hän sen ostaa tai käyn jopa itse ostamassa mitä haluan.
Viides joulu kun toivon samaa lahjaa. Jos vaikka tänä jouluna, vaikka toisaalta onhan se verikin joulunpunaista ja muodostumassa jo traditioksi.
Plussa raskaustestiin!
mut mies ei halua (ainakaan vielä)
t: 15
kihlarormuksen piti olla sellainen johon saa vaihtaa aina suuremman timantin. Just. ei oo nakynyt vaikka yli 10 vuotta oon odotellu.
että mies osallistuisi joulun tekoon, siivottaisiin vähän paikkoja ja tekisimme muutaman jouluruoan. Voisin leipoa jotain jouluista. Haluaisin jouluisia koristeita. Enemmänkin toivon sitä joulutunnelmaa piristämään tätä pimeyttä. Tavarat eivät ole tärkeitä, on aina vaikeaa miettiä mitä haluaisin lahjaksi.
Olemme muuttaneet vasta yhteen mieheni kanssa, ja tämä on oikeastaan ensimmäinen joulumme yhdessä. Siksi juuri haluaisin tunnelmaa ja joulukoristeita, niitäkään ei ennestään paljoa löydy.
Suklaata. Yöpuvun.. hmm. Kirjan vaikka.
Kokovartalohieronta, jos ei mies itse jaksa hieroa niin sitten lahjakortti. Joulusiivous samalla periaatteella tai kelpaa se siivouslahjakortti myöhempääkin käyttöä varten, esim. ikkunat jäi tänä syksynä pesemättä ja mattopesullekin olisi tarvetta...
Lämmin yöpuku tälle vilukissalle, siis ei mitään pitsihepenettä.
Jos ei mitään osaa ostaa, niin villasukat ja suklaata.
Haluaisin myös sen Marimekon klassikkolaukun nahkaisena tai sitten Lumin uuden pikkulaukun (en muista sen nimeä).
Jospa saisin vaikka tästä ketjusta jotain ideoita. Kun mies selvästi kaipaa jotain "vinkkiä" tms, mutta itsestä tuntuu että kaikkea on ja ihan liian kanssa - mitään en oikeasti tarvitse!
Ehkä voisinkin ihan toivoa Kirkon Ulkomaanavun toisenlaista lahjaa; vaikkapa aasia. Tai sit jos mies ottaisi meille kummilapsen kaukomailta..