Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs naiset toivoo itselleen joululahjaksi?

Vierailija
01.11.2011 |

Lasten ja miesten öahjoista täällä jo onkin ollut kyselyä.

Itse toivon jotain mieluisaa parfyymiä, jotain henkilökohtaista lisää.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa saisin vaikka tästä ketjusta jotain ideoita. Kun mies selvästi kaipaa jotain "vinkkiä" tms, mutta itsestä tuntuu että kaikkea on ja ihan liian kanssa - mitään en oikeasti tarvitse!

Ehkä voisinkin ihan toivoa Kirkon Ulkomaanavun toisenlaista lahjaa; vaikkapa aasia. Tai sit jos mies ottaisi meille kummilapsen kaukomailta..

Vierailija
2/20 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla pois kotoa, tehdä mitä haluan. Kaikkein suurin haaveeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen viikonloppu lempikaupungissamme.

Vierailija
4/20 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn ostamassa ja pistän pakettiin lasku menee suoraan miehelle rinnakkaiskortin kautta:)

Vierailija
5/20 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin pukin tuomien lahjojen sekaan, lasten katsottavaki, kun availlaan lahjat yhdessä...

Vierailija
6/20 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sain vahingossa tietää, että mieheni on ostanut minulle työmatkaltaan joululahjaksi haluamani Pradan laukun. Toive siis taitaa toteutua myös.

Vierailija
7/20 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten siivouspalvelun lahjakortin

Vierailija
8/20 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Katja Ketun Kätilö-romaanin.

Vierailija
9/20 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä saan yleensä lahjakortin kasvohoitoon, siitä tykkään. Lapset eivät voi ymmärtää, miksen halua paketteja, olen sitten sen verran joustanut, että suklaalevy ja villasukat saa antaa, jos haluaa...

Vierailija
10/20 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoisin uuden työpaikan lähempää kotia, jossa kohtuullinen palkka, inhimilliset työajat ja mukava(hko) pomo, sekä kivat työkaverit.. :) Sen lisäksi että lapsi saisi sen hoitopaikan jota on haettu ja isoimpana asiana se että hän VIIHTYISI SIELÄ!!

Mutta jos pelkän materian kannalta ajatellaan niin kelpaisi vihkisormukseeni sopivat timanttikorvikset, lahjakortit (kirja-, vaate-, kenkä-, sisustus- yms....) tai jotain kivoja keittötarvikkeita, tai jotain yhteistä ihanaa tekemistä miéhen kanssa kaksin...

Vierailija
11/20 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä oikeastaan keksi, mitä muuta. Meillä on ihan liikaa tavaraa, en halua yhtään lisää rompetta. Suklaata, suklaata, suklaata... Ihanaa olisi, jos mies joskus lähtisi lasten kanssa yöksi tai pariksi muualle ja saisin olla yksin.

Vierailija
12/20 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös esim. joku puu koru Aarikkatyyliä tms. voisi olla mieleinen juttu. Varmaan osoitan miehelle kaupassa, että tuon haluan ja hän sen ostaa tai käyn jopa itse ostamassa mitä haluan.

Vierailija
13/20 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viides joulu kun toivon samaa lahjaa. Jos vaikka tänä jouluna, vaikka toisaalta onhan se verikin joulunpunaista ja muodostumassa jo traditioksi.

Vierailija
14/20 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussa raskaustestiin!

mut mies ei halua (ainakaan vielä)

t: 15

Vierailija
15/20 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lomamatka jolle menen yksin.

Vierailija
16/20 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kihlarormuksen piti olla sellainen johon saa vaihtaa aina suuremman timantin. Just. ei oo nakynyt vaikka yli 10 vuotta oon odotellu.

Vierailija
17/20 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies osallistuisi joulun tekoon, siivottaisiin vähän paikkoja ja tekisimme muutaman jouluruoan. Voisin leipoa jotain jouluista. Haluaisin jouluisia koristeita. Enemmänkin toivon sitä joulutunnelmaa piristämään tätä pimeyttä. Tavarat eivät ole tärkeitä, on aina vaikeaa miettiä mitä haluaisin lahjaksi.

Olemme muuttaneet vasta yhteen mieheni kanssa, ja tämä on oikeastaan ensimmäinen joulumme yhdessä. Siksi juuri haluaisin tunnelmaa ja joulukoristeita, niitäkään ei ennestään paljoa löydy.

Vierailija
18/20 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata. Yöpuvun.. hmm. Kirjan vaikka.

Vierailija
19/20 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokovartalohieronta, jos ei mies itse jaksa hieroa niin sitten lahjakortti. Joulusiivous samalla periaatteella tai kelpaa se siivouslahjakortti myöhempääkin käyttöä varten, esim. ikkunat jäi tänä syksynä pesemättä ja mattopesullekin olisi tarvetta...

Lämmin yöpuku tälle vilukissalle, siis ei mitään pitsihepenettä.

Vierailija
20/20 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mitään osaa ostaa, niin villasukat ja suklaata.

Haluaisin myös sen Marimekon klassikkolaukun nahkaisena tai sitten Lumin uuden pikkulaukun (en muista sen nimeä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi