Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä nyt kun kaikki on saavutettu?

Vierailija
01.11.2011 |

On hyvät työpaikat, hyvä mies, omakotitalo ja ne perusjutut. Lapset on tehty ja kasvavat kovaa vauhtia. Elämä on hyvää, mutta tasaista ja vähän harmaata.



Olen perustyytyväinen elämääni koska asiat on hyvin ja nautinkin saavuttamistani asioista. Silti välillä kaipaisi jotain haavetta jostain, en tiedä mistä. Mielummin tietysti tasaista elämää kuin suurta draamaa, mutta olisi kiva taas suunnitella jotain ja tähdätä sitä kohti.



En ole enää ihan nuori ja tuntuu, että päivät ja viikot menevät ihan liian nopeasti ja lapset kasvavat vauhdilla. Yritän tarttua hetkiin ja nauttia niistä, mutta aika menee ihan liian nopeasti, että ehtisin oikeasti nauttia ja elää hetkessä. Ja kaiken takana kalvaa ajatus, että tässäkö tämä nyt on. Keskitytään lasten kasvatukseen.



Onko kenelläkään vastaavia tuntemuksia?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole mitään uusia taitoja, joita haluaisit oppia? Ei mitään erikoisempaa matkahaavetta? Et halua haastaa itseäsi urheilussa? Laajentaa ystäväverkostoasi? Tehdä lastesi kanssa jotain vähän erikoisempaa, jännempää kuin sitä samaa möllötystä? Eikö sinulla ole nämä 100 kirjaa/filmiä haluaisin lukea/nähdä listaa? Etkö halua osallistua järjestötyöhön/politiikkaan?



Kuulostaa kyllä oudolta, että koet olevasi niin täydellinen, että missään kohtaa ei ole mitään kehitettävää. Koska sitähän tuo kirjoittamasi tarkoittaa. Vaikea tosiaan uskoa, että olisit joku huipputekijä missään saralla ja jos olet, niin senkus valkkaat toisen saran, jossa pyrit samaan. Sitten voi puhua "saavutuksista".

Vierailija
22/23 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä tarkoitti saavutuksilla lähinnä omia haaveitaan eikä niinkään sitä että olisi saavuttanut jonkun täydellisyyden. Mutta uskoisin ettei ongelma ole siinä että on saanut kaiken minkä on halunnut, vaan että jostain syystä ei enää halua mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

reissuja ja seikkaluita, tai aloita joku harrastus jota oot aina halunnut kokeilla :) Nauti elämästä :)