Miksi blondit ruskettuvat parhaiten?
Kommentit (37)
oikea BLONDI kyl harvemmin ruskettuu saati että hänellä olisi tummat kulmat.
Ruskettuu jo heti alkukesästä ihanan ruskeaksi, ei ikinä pala. Tukka talvisin vaalenaruskea, mutta nyt kesällä aurinko paahtanut lähes valkoiseksi.
Jos on ihan vaalean vaalea, rusketus ei millään tartu.
Ei aidot kylläkään... Jos on ihan vaalean vaalea, rusketus ei millään tartu.
tuttavaperheen taatusti aito blondi tyttökin on ihan ruskea.
koko ajan, se on heidän ainut harrastuksensa nussimisen ohella
Paikkaansa! vaaleanpunertavaihoinen ei juurikaan rusketu, ja suurin osa blondeista on juuri punertava, eikä oliiivihoisia.
tukkaa vasten se rusketus korostuu enemmän kuin tummaa.
enkä ole ikinä ruskettunut mutta tosin en ole halunnutkaan koskaan...vielä vähemmän nykyään kun en auringossa viitsi itseäni käristää enää ollenkaan. Ei tee hyvää iholle se vanhentaakin.
Taitavat nuo olla tummatukkia luonnostaan, jotka ruskettuvat.
Osa on ns. värittömiä, eli hailakat kulmakarvat ja ripset, vitivalkoiset hiukset, he eivät rusketu. Sitten on ne blondit joilla on vähän väriä kulmissa/ripsissä ja ei ihan vitivaaleat hiukset, he ruskettuvat yleensä hyvin. Em. perustuu omiin havaintoihin lähipiirissä :)
Se tarttuva rusketus näyttää vain niin voimakkaalta valkoisia karvoja vasten. Tumma pystyy ruskettumaan huomaamattomasti. Ja yleisesti ottaen tumma iho kestää uv-säteilyä vaaleaa paremmin.
ja tummia kulmia...ovat kyllä tekoblondeja ne! Tai maantien värisiä.
Mieheni on keltainen blondi luonnostaan, tummakulmainen ja iho muutenkin luonnostaan ruskea. Hän ruskettuu hyvin. Minä olen taas ihan kaikkia karvoja myöten vitivalkoinen ja palan herkästi auringossa.
Mä en muista koskaan nähneeni aitoa hyvin vaaleaa tukkaa ja tummia kulmia...ovat kyllä tekoblondeja ne! Tai maantien värisiä.
je se tyyppi ruskettuu kyllä hyvin.
Mieheni on keltainen blondi luonnostaan, tummakulmainen ja iho muutenkin luonnostaan ruskea. Hän ruskettuu hyvin. Minä olen taas ihan kaikkia karvoja myöten vitivalkoinen ja palan herkästi auringossa.
*Kysyy nolona*
joku pitää maan tien väristäkin blondina. Kaikki on niin suhteellista.
tekoblondissa taas valkoista tukkaa vasten rusketus korostuu.
hiukset vaalentuvat kesällä auringossa. Minä olen vaaleahiuksinen, ja keväällä hiusten väri on ollut tylsähkö maantie (tai tarkemmin oli silloin kun en aurinkolomilla talvella käynyt) mutta syksyllä todella vaalea. Ja tuossa tulee ihan useamman asteen ero, kyse ei ole mistään parista aurinkoraidasta...
Ja ihan selkeästi jopa "juurikasvu" näkyy aurikoisen ajan pimeän ajan välillä, mutta todella nopaan jo viikonkin lomalla vaalenee (yleensä olen 2vko:a talvilomalla auringossa). Kun asuin yhtenä vuonna espanjassa 3kk pimeään aikaan niin hiukset olivat toooodella vaaleat :)
purkkirusketuksesta. Purkkirusketus ei näytä aidolta, järkkyjä esimerkkejä näkee paljon varsinkin alkukesäisin. Ja olihan Karita Tuomolakin ihan oranssi vuosikaudet, ihan järkky purkkirusketus.