Säälittää kaveri, joka meni kihloihin...
... koska tiedän ettei se mies aio oikeasti ikinä mennä naimisiin. Kaveri on vain niin sokea ja toiveikas, ettei tätä huomaa :(
Kommentit (18)
kaverini kyllä ehdottomasti haluaa naimisiin, ja raukka kuvittelee nyt miehenkin haluavan! Kyllä se varmasti luo tunteen, että haluaa pitää takaportin auki, jos suostuu kihloihin, muttei naimisiin....
ap
kaverilla ei ole tiedossa häitä joskus lähitulevaisuudessa niin ei hän ole kihloissa.
tarkkaan tunne tätä protokollaa, mutta kyllä he kaikille kertovat olevansa kihloissa ja sormus on. Harmittaa hänen puolestaan, mutta enhän minä mitään asialle voi :(
ap
ja tiedän siis siksi, koska aina miesporukassa kehuskelee vain kusettaneensa "sirpaa", että se ei nalkuttaisi asiasta koko ajan. Ja olen miehen kanssa erittäin läheisissä väleissä ja hän on tämän minulle ihan itsekin kertonut hieman syvällisissä keskusteluissamme :(
ap
oikein rakastuu niin eihän sitä tiedä jospa naimisiin pamauttavatkin!!
vähän kateellinen "sirpalle" ja tälle miehelle.
anna toisten elää.
mukamas pahoillasi ;)
Hah hah, olisi sinulle niin oikein, että saisivat kaikista kauneimman talon ja lapset ja ihanat häät. Olet vain kateellinen ja toivot, ettet joudu menettämään kaveriasi miehelle.
en todellakaan ole heille kateellinen! "sirpa" on täysin takertunut tähän mieheen, väkisin melkeinpä. teki lapsen "vahingossa" ja pitkien vaiheiden jälkeen sai lopulta miehen pitkin hampain itselleen ja nyt yrittää kahlita lisää. Hän elää jossain kummassa haavemaailmassa...
ap
Tahdotko "sirpan" miehen vällyihisi kenties ihan itse? Vai oletko jo käynytkin?
ei tässä nyt ole mitenkään musta kyse. mulla on aivan omat kuviot. mies ja tää kaveri on kyllä alkujaan tavannut mun kautta, ja kyllä, mulla ja miehellä on jonkin sortin historia, mutta nykyään ollaan vain todella hyviä ystäviä. puhutaan paljon ja kerrotaan kaikki toisillemme. mielestäni hän silti tekee väärin kaveriani kohtaan....
ap
kanssa kihloihin ja tekee lapsen... en usko!
Eikä mies itse tajua olevansa idiootti jos kerran on idiootti Sirpan kanssa? Mitä mies siinä suhteessa tekee jollei haluaisi olla Sirpan kanssa? kai se mies (jolla tuntuu olevan suuri suukin) pääsee siitä lähtemään jos vain haluaisi....
Mies on ääliö jos on jonkun kanssa ja haukkuu tätä takanapäin. Miksi sitten on jos ei halua?
Ja mikä ap sua niin säälittää? Se että mies on kuitenkin ennemmin sen Sirpan kanssa kuin esim. sinun? :)
No tää lapsi oli aivan täysin sirpan päätös, hän "unohti" syödä pillerinsä, muttei kertonut miehelle. Olihan sekin väärin, mutta säälittää, että sirpa ei ymmärrä kokonaiskuvaa. Mies on vain laiska ja mukavuudenhaluinen. sirpa hoitaa kaikki kotihommat jne., eikä tajua, ettei toinen ole oikeasti jutussa tosissaan mukana. mies pettää myös lähes viikoittain... kyllä siinä on musta aihetta sääliin.
ap
No tää lapsi oli aivan täysin sirpan päätös, hän "unohti" syödä pillerinsä, muttei kertonut miehelle. Olihan sekin väärin, mutta säälittää, että sirpa ei ymmärrä kokonaiskuvaa. Mies on vain laiska ja mukavuudenhaluinen. sirpa hoitaa kaikki kotihommat jne., eikä tajua, ettei toinen ole oikeasti jutussa tosissaan mukana. mies pettää myös lähes viikoittain... kyllä siinä on musta aihetta sääliin.
ap
On aihetta sääliin kun on paska mies ja sitten vielä kaupan päälle todella paska kaveri joka tutstutti tuollaiseen ukkoon!
Toivottavasti hänelle jossain vaiheessa valkenee kusipäisyytenne ja hän pääsee teistä molemmista idiooteista eroon!
Mies esittää ap:lle, että joutuu vahingossa ja vastoin tahtoaan naimisiin. Sillä tavalla miehen ei tarvitse selittää ap:lle, miksi ap ei kelvannut alttarille mutta sirpa on ok. Moukka mies.
en ole tutustuttanut heitä, he ovat vain tutustuneet kauttani. ja heh, itse asiassa minä lemppasin tän miehen, toain meillä ei koskaan ollut mitään vakavaa, tiesin että hän on kelvoton miesystäväksi saati sitten mieheksi.
ap
Miksi sinä olet sitten niin kelvottoman miehen hyvin läheinen ystävä? Luulisi, että moista ei ystäväksi huolisi, korkeintaan tuttavaksi. Jos olet läheisempi tämän Sirpan kanssa, niin autat häntä pääsemään eroon moisesta lurjuksesta. Et taida kovin hyvä ystävä olla kummallekaan: Miehelle et siksi, että haukut häntä selän takana ja Sirpalle siksi, ettet estä häntä pilaamasta elämäänsä tuollaisen hyväksikäyttäjän kanssa.