Voi ei! Tyttöni on biseksuaali
13 vuotias tyttäreni on bi. En hyväksy tätä, koska olen lestadiolainen. Viime viikolla tunnusti, ja sain raviokohtauksen. Tytön tyttöystävä oli mukana, ja he kertoivat sen yhdessä. Huusin tytölle ja haukuin häntä huoraksi. En ole puhunut hänelle sen jälkeen. Tyttö potee muutenkin masennusta ja viiltelee. Se on nyt se teinivillitys. Homoseksuaalisuus ja masennus. Tyttö haluaa vain olla muodikas. Meillä oli suuri riita miehen kanssa asiasta. En voi käsittää, miten rakas mieheni on kauhean lesbotyttäreni puolella. Nyt aamulla mies ja tyttö olivat lähteneet. Auto oli poissa. Samoin miehen ja tytön tavarat. Keittiön pöydällä oli lappu. Siinä luki:
Muutamme pois täältä. Emme voi asua sinun kanssa. Olet pilannut tyttäreni elämän. Kiellät häneltä kaiken, mistä hän pitää. Olet hänelle velkaa lapsuuden. Hankin avioeron.
Onpa tämä mies itsekäs! Ja tytär vielä kauheampi! Miten voisi toimia? Soitanko sossut hakemaan tytön pois, koska se on bi, vai mitä teen.
Kommentit (15)
tytär masentuu ja viiltelee.
Oletko tosissasi ettet ymmärrä miestäsi?
Minä nimittäin ymmärrän.
... syntisen tyttären puolella kun on....
ap
pidä vaikka kunnon bileet sen kunniaks,miehiä ja huoria ja viinaa!
ei taivas miten dorka juttu!!!
eihän sun elämä ja totuus voi olla pakollinen sun lapsille. Enkä mä kyllä oikeen usko, että lestaperheen tyttö jo tuossa iässä pistää kampoihin. Mutta jos näin on, niin ette ole lestoina kurjia vanhempia (kuten suurin osa niistä on).
Ei tyttösi ole tappanut tai muutenkaan vahingoittanut ketään. Kaikki miettiköön oman seksuaalimoraalinsa itse.
13-vuotishan se tietää jo kaiken seksuaalisuudestaan... ehkä kuitenkin halus vaan järkyttää sun ahdasta maailmankuvaa?
todella huono. Ota rennosti ja tue nuortasi. Keskustele ja älä tuomitse! Ja tiedoksi, että olen ihan nuorisopsykalla kuullut että kaikki teinitytöt ovat jossain elämän/kehityksen vaiheessa bi-seksuaaleja. Saattaapi olla ohimenevä vaihe tai sitten ei.
... Ei meillä oikeasti näin mene. Tuttavaperheellä menee. Halusin antaa esimerkin vain siitä. En muuta.
... Ei meillä oikeasti näin mene. Tuttavaperheellä menee. Halusin antaa esimerkin vain siitä. En muuta.
Ja jos tuttavillasi on tällaisia ongelmia tee jotain äläkä ole typerys ja jakele tietoja täällä.
mielestä ylläpidon pitäisi automaattisesti poistaa näin paskat provotuherrukset. Keksi parempaa, opettele kirjoittamaan ja sitten vasta provoja väkertämään!
terkuin pro
Lestadiolaisuus oli alkuaikoina ennen kaikkea kansanliike ja raittiusliike. Lestadiolaisuudesta kehittyi vähitellen eksklusiivinen eli poissulkeva herätysliike. Liike levisi voimakkaasti paitsi tavallisten kansamiesten ja -naisten , myös maallikkosaarnaajien välityksellä. Seurat olivat ja ovat yhä keskeinen toimintamuoto lestadiolaisuudessa. Etenkin vanhoillislestadiolaisuus toimii vielä nykyäänkin poissulkevasti. Tämän ovat saaneet kokea etenkin ne henkilöt, jotka ovat epäilleet liikkeen opetuksia. Rauhanyhdistysten johtokunnat ja heidän kannattajansa toimivat erimielisyyksissä tuomareina. Opetuksia kyseenalaistavaa henkilöä voidaan rangaista erottamalla liikkeestä kokonaan. Väärällä tavalla käyttäytyvä ja liikkeen opetuksia ymmärtävä ihminen voidaan myös "sitoa synteihin".
Sidottu henkilö on ollut eri mieltä tai ymmärtänyt liikkeen opetuksia väärin. Sitominen on hänelle voimassa niin kauan kuin hän tekee "parannuksen" kyseisestä synnistä. Etenkin kaikkein oikeaoppisimmin uskovat eivät pidä "sidottua" taivaskelpoisena. Mielestäni tämä on julma ja epäoikeudenmukainen rangaistus sosiaaliselle ihmiselle.
Vanhoillislaestadiolaisen liikkeen kehityksestä vastuussa on ollut Suomen rauhanyhdistysten keskusyhdistys (SRK). Sen johtomiehet ovat määritelleet liikkeen suuntaviivat suhteessa muuhun yhteiskuntaaan. SRK toimii selvästi saarnamiesten keskusorganisaationa. Sen toiminta on hyvin järjestäytynyttä. Osoituksena tehokkaasta organisaatiosta voidaan pitää joka vuosi kesällä järjestettäviä SRK:n suviseuroja. Niihin kokoontuu jopa yli 70 000 sanankuulijaa.
niinpä, niin... Provohan tää nyt taas on, mutta siis, itsekin olen bi, tiesin sen jo joskus 12v:na, mutta nykyään olen onnellisesti miehen kanssa naimisissa, uskollinen, yhden lapsen äiti ja toisen äitipuoli, sekä haluisin vielä yhden lapsen. sillä ei tosiaan ole mitään väliä, mitä tyttösi tuntee/kenen kanssa seurustelee tässä vaiheessa, mitä tahansa ehtii tapahtua vielä.. Jos tyttösi kuitenkin päättää seurustella toisen naisen kanssa, niin sinun tehtäväsi äitinä on tukea häntä, yritä siis olla aikuinen ja järkevä!! Onneksi miehelläsi on edes järkeä päässään, kun sinulla ei ole.
kumppanin suhteen! Eli pelkästään positiivinen juttuhan tuo on!